Abreulla ei himoksessa yleisöä
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä Annan luonteessa ärsyttää?
Mm. se, että tunkee hotellin vieraille tarkoitettuja karkkeja perseeseensä ja laittaa takas tarjolle.
Siis mitä oli tehnyt? Oikeasti??
Ei ole ainoa, joka tätä harrastaa :D Jättäkää siis ne hotellin ja laivan Mariannet väliin.
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos tulee edes mieleen tehdä noin.
Rehellisesti sanottuna ainakin itse olen sitä mieltä, että jos joku tuollaista oikeasti harrastaa, ei voi olla ihan pääkoppa kunnossa. Lähinnä olisi jonkinlaisen psykiatrisen arvioinnin tarpeessa.
Ihminen, joka harrastaa noita puuhia kärsii vähintään empatiavajeesta.
Annalle ei ole oikein kohdeyleisöä? Varmaan teineille yritetään markkinoida, mutta ei heillekkään uppoa kolmekymppinen pissiksen rooliin ahdettu kulutettu viime vuosikymmenen laulaja. Ei annassa ole mitään karismaa tai biisit ole edes hyviä. Ei teinitkään mistään seksirallatuksista innostu. Se miksi Antti Tuisku löi läpi tällä oli se että hän on sentään aito. Anna yrittää ottaa kiinni mistä tahansa trendistä tai oljenkorsesta, tekisi vain omaa juttuaan ei tuo seksijuttu nyt oikein toimi.
Taisi juna mennä jo. Tuo päälleliimattu seksikkyys ei vaan toimi. Ja silti se tungettiin hänelle, Sannille ja Saara Aallolle. Väenväkisin.
Yhtä paljon karismaa kuin märällä tiskirätillä.
Jotenkin Anna on sellainen ikiteini., rasittava pissis ja ylimielinen.
Provinssista hakee vauhtia uudelle nousulle. Vähän niukempi asu vaan päällä 👍
Kiva tietää että muutkin ovat huomanneet Annan ylimielisen käytöksen. Anna tuli jenginsä kanssa työpaikalleni (asiakaspalveluala) ja käyttäytyi niin naurettavasti että. Hänen uransa ei todellakaan ole niin mahtava tai hän ihmisenä ei ole niin mahtava että hän ja hänen jenginsä saisivat käskyttää meitä tuolla tavoin. Työkavereidenkin suut loksahtivat auki että onko ne nyt aivan tosissaan. Hän on prinsessa, hänelle kaikki heti nyt, ettekste tiedä kuka mä oon...
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää että muutkin ovat huomanneet Annan ylimielisen käytöksen. Anna tuli jenginsä kanssa työpaikalleni (asiakaspalveluala) ja käyttäytyi niin naurettavasti että. Hänen uransa ei todellakaan ole niin mahtava tai hän ihmisenä ei ole niin mahtava että hän ja hänen jenginsä saisivat käskyttää meitä tuolla tavoin. Työkavereidenkin suut loksahtivat auki että onko ne nyt aivan tosissaan. Hän on prinsessa, hänelle kaikki heti nyt, ettekste tiedä kuka mä oon...
Kai se luulee olevansa niin mainio ja automaattisesti etuoikeutettu. Anna ei taida tajuta kuka sen palkan maksaa ja että piirit on todellakin pienet.
abreu on ulkonäöllisesti täysin yliarvostettu: pieni perse pienet tissit ja lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Tuiskuhan on edelleen tosi suosittu, mutta vetäytyy tauolle ja alkaa opiskelemaan. Joskin toisessa ketjussa mollattiin isoon ääneen, että hyvinvointivalmentaja ei ole mitään. Parempi sekin kuin ei mitään ja tietty yo-pohjalla.
Antti on kouluttautunut myös joogaohjaajaksi. Tosin niin vahvalla tanssi- ja esiintymiskokemuksella, mitä Antilla on, ovat kaikenlaiset teatteri- ja mediahommatkin mahdollisia. Kaikkien nyt ei vaan tarvitse opiskella putkimieheksi tai opettajaksi, eikä koulutusksan takaa mitään nykypäivänä.
Abreun ympärillä tuntuu jatkuvasti olevan haippi päällä ihan ystävien toimesta. Siihen päälle levy-yhtiön kehuminen ja ihan hyvin striimanneet biisit. Jos on alusta asti ollut suosittu voi olla vaikeeta hahmottaa millon ei enää mene samalla tavalla.
Jokuhan sitä kuitenkin kuuntelee kun biisit kuitenkin striimanneet spotifyssä miljoonia kertoja (ei minun toimestani).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan nyt. Parempi onni sitten makkarafestareilla narinkkatorilla sunnuntaina. Abreu saa varmaan yleisöryntäyksen aikaiseksi Lidlin grillimestarikiertueen päätösbaardeissa. Kaikkihan nyt Annan haluaa nähdä! Ja saahan sieltä makkaraakin. Ehkä Anna kruunataan makkarakuningattareksi ja hän saa upean lerssistä tehdyn kruunun kutreilleen.
Narinkkatorin ilmaiskonsertti makkarafestareilla ja Abreu hetkuttelemassa ilman paitaa lavalla. Voi tsiisus.
Makkarafestareilla. :D Anna on vähän sellainen pötkylä, että sopii ihan hyvin makkarafestareille.
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan sitä kuitenkin kuuntelee kun biisit kuitenkin striimanneet spotifyssä miljoonia kertoja (ei minun toimestani).
Annalla on muutama fanaattinen superfani jotka striimaa hänen biisejään loopilla: jokin suoratoistoon sopiva väline laitetaan soittamaan biisiä uudestaan nonstoppina 24/7 jossain ikkunalaudalla ilman ääntä. Näin 100 ihmistä saa parissa viikossa järkättyä 2000000 "kuuntelua" ja kultastriimit. Samaan kehottavat fanejaan Sanni ja Evelina. Eihän tuo laitonta ole mutta eniten striimanneet biisit eivät tosiaankaan ole kuunnelluimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa Abrou? Ihan rehellisesti, kuka tuntee häntä fanittavan (aikuisen) ihmisen?
Tunnen monta Vartiaista ym. fanittavaa, en ihmettele useimpia artisteja (Kaija Koosta Eppu Normaaliin jne.) että heillä on ns. uskollinen fanikunta, mutta Abroulta en a) tiedä yhtään miettiä b) ole kenenkään tutun koskaan puhuneen että menossa (tai että on edes nähnyt jossain vahingossa) hänen keikalleen.
Kun miettii paljonko levy-yhtiö on häntä aikanaan markkinoinut, voisi olla vastaava mitä Tuisku JOS olisi karismaa, tai edes hyviä biisejä.
Tuisku myös on kehittynyt koko ajan, ei keskity vain (kuten joku yllä mainitsi) olemaan "pissaliisana lavalla" vaan luo ns. ammattimaisesti uraa (kunnon show, osaa myös nauraa itselleen jne.)
Mutta se ero Abroussa on (saa korjata jos olen väärässä!) ettei hän ole mitään kouluja peruskoulun jälkeen käynyt. Valitettavasti se kertoo ihmisestä, laulajan/urheilijan uran rinnalla voi myös opiskella, ei ehkä ihan aikataulussa/parhain arvosanoin, mutta kuitenkin.
itseasiassa Antinkin ura on kokenut saman notkahduksen kun Abreun. Toinen otti sen jälkeen selkeän breikin ja palasi uudella tyylillä takaisin parrasvaloihin. Anna on puolestaan räpiköinyt ilman selkeää suuntaa vähän sinne sun tänne ja yrittänyt kaikin voimin tehdä sitä mitä yleisö mahdollisesti haluaisi kuulla, vaikka nyt se breikki ois enemmän kuin tarpeen. Tuo Antin nykyinen huumoripoppi oli Antin uran pelastus.
Tuiskun notkahduksesta oli juuri päivän Iltalehdessä. Avoimesti kertoi ettei salit täyttynyt ja oma palkka meni kustantamaan pääasiassa showta, kun silti halusi tarjota ihmisillä enemmän. Abreu oli tauolla V levyn jälkeen ja uusi tuleminen oli Bandana jne.
Abreun uusi tuleminen oli katastrofi. Se musiikki on täyttä kuraa. Ei kelpaa edes pikkulapsille. Kysyin omalta 13v. tytöltä kuunteleeko hän tai kaverinsa Abreuta, eivät kuulemma kuuntele. Ei iske musiikki, on liian lapsellista. Eivät halua mitään pissismusaa. Se on noloa.
Itse olen ihmetellyt miten aikuinen nainen kehtaa laulaa sitä pissismusaa (joka ei kylläkään kelpaa edes niille pissiksille). Abreu jotenkin taantui ihan täydellisesti tän uuden tulonsa myötä. Yleensä kypsytään, ei taannuta kun ikää tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteestaan en tiedä, mutta julkisuuskuvansa on nykyään halpa. Se ettei keikoilla enää käy yleisöä vaatii toki jotain muutosta... Mutta seksikkyys on taitolaji, esim. Kylie Minoug tai Jenni Vartianen osaa sen, Anna Abrou ei osaa. Tuossa klipissä näyttävää vain halvalta, kuin viimeisenä oljenkortena olisi ottanut paidan pois että edes joku tulisi keikkaa katsomaan...
Toinen vastaava on Jannika B, ei hänkään kiinnost ketään. On säälittävää katsoa kuinka miehensä raahaa mukana Vain Elämää ohjelmaan Evakkolaulua vetämään ja ottaa apuriksi VOIF-ohjelmaan mutta kaikesta ruutajasta huolimatta ei kiinnostusta ole. No festareilla on näkynyt Jannika B:tä myös, veikkaan että Apulanta myy nykyään keikkoja "kimpassa", jos haluaa Aluksen pitää ottaa Jannika mukaan... surullista.
Abreusta oon samaa mieltä, mutta enempää et voisi olla väärässä mitä tulee Jannika B:hen. Sen keikoilla käy porukkaa ja keikkoja riittää, ei toki ole spotifyn kärkiartisteja, eikä täytä hartwall areenoita, mutta harva artisti on sellainen. Apulannan ja Jannikan keikkoja myy ihan eri tahot ja samoilla festareilla esiintyminen ei tarkoita, että Apulanta myisi kylkiäisenä myös Jannikan keikkoja.
Moikka Toni! Tavallaan hienoa että pidät vaimosta huolta...
Ei tarvi kun vähän googlettaa ja huomaa, että Apulannalla ja Jannikalla on eri keikkamyyjät. Eri firmoista vielä.
ohis
Annan seksibiisit on yksinkertaisesti mauttomia. Seksistä/seksikkyydestä on tosi ok tehdä biisi, mutta toimiakseen siihen tarvii mielettömän karisman, aitoa syvyyttä tai ainakin hienon sävellyksen. Verratkaa esim. Bruce Springsteen I'm on fire. Käytännössä sama "mä haluun sua" sanoma, mutta musiikilliselta anniltaan ja kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla ihan eri planeetalta kun abreun amor amor. Sitten on tietenkin Beyonce, Rihanna ja Nicki Minaj tyyppiset artistit, joilla seksi on iso osa artistin imagoa, mutta artistit huokuu sen luokan karismaa ja energiaa, että se vaan toimii. Lisäksi moni 'maailmantähti' on tullut tunnetuksi seksikkäällä ja nuorella imagolla, mutta kaikki on ollut enemmänkin väylä päästä tekemään jotain ns. uskottavampaa ja enemmän "oikeaa musiikkia". Jos abreu olisi halunnut tämän suunnan ottaa, uskon että levy-yhtiöltä olisi saanut siunauksen johonkin todelliseen taiteelliseen visioon?
Sen sijaan Anna näyttää unohtaneen ettei ole enää 16, eikä omia ideoita ole, koittaa vaan ratasastaa trendeillä ja se paistaa todellakin läpi. Tauon jälkeen olisi ollut mahdollisuus rakentaa uusi uskottava aikuismaisempi imago, mutta jos artisti ei ole kasvanut uskottavaksi eikä aikuiseksi, niin sitten käy näin.
Anna on pulassa, koska se kohderyhmä mihin näyttää tähtäävän on tällä hetkellä enemmän evelinan dominoima. Jos taas lähtis syvällisemmälle ja aikuismaisemmalle linjalle, vastassa on jo Vesala, Vartiainen ja chisu. Jos taas haluaa bileartistiksi, porukka menee todennäköisesti mielummin Antti tuiskun, Jvgn tai cheekin keikalle. Sitten on vielä Sanni, joka on ehkä vähän sekoitus tätä kaikkea ja hyvässä nousussa on tulossa vielä Vesta, joka taas on uusi ja tuore naama. Lapsifanien kohderyhmään taas ehkä vähän liian vanha, ja senkin markkinaraon on vienyt 'tubeartisit' ja robin.
Veikkaan, että nähdään parin vuoden sisällä tv-töissä esim. juontamassa tai vetämässä jotain omaa formaattia.
Annan musiikista tulee nykyään lähinnä mieleen sana halpa. Ja sitä todnäk onkin, jos ei saa ketään laatutyyppiä kirjoittamaan tai tuottamaan biisejä itselleen vaan joutuu ottamaan levy-yhtiön jämät.
En ymmärrä miksi lähemmäs kolmekymppinen ottaisi amor amor biisin laulettavakseen. Jos taas on oma teksti, niin vielä pahempi. "Mietin ain miks sä käyt duunis kun mul ois sulle muuta tekemist" " Beibi tuu tänne mun kaa sängys on aamupalaa" no no hell no kukaan itseään kunnioittava ihminen ei voi kuunnella tuota.
Rehellisesti sanottuna ainakin itse olen sitä mieltä, että jos joku tuollaista oikeasti harrastaa, ei voi olla ihan pääkoppa kunnossa. Lähinnä olisi jonkinlaisen psykiatrisen arvioinnin tarpeessa.