Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAAILMAN NOLOIMMAT treffit!!!! Tuleeko näiden jälkeen uudet vai vetydynkö kiven alle???!!

Vierailija
25.06.2018 |

Olimme sopineet miehen kanssa treffit rannalle. Olin kovasti odottanut treffejä ja otin juomaa jännitykseen etukäteen. Halun tehdä myös mieheen vaikutuksen ja yllätin hänet tuomalla ison pumpattavan ktokotiilipatjan. Yritin esittää coolia ja mennä krokotiili patjan päälle veteen, mutta humalatilan vuoksi menetin tasapainon ja vajosin veteen ja pyörin aalloissa niin että olin ihan hiekassa ja yläosani valahti noustessani vedestä. Menimme myös syömään rannan jälkeen, mutta ihan näytin uitetulta koiralta ja irtoripseni oli puoliksi irti ja meikki voide laikukas ja join nolostuksissani lisää ja sammuin autoon miehen viedessäni minut kotiin. Kertokaa nyt ihan rehellisesti et voiko tän enää pelastaa ja onko mitenkään mahdollista että hän haluaisi vielä nähdä minut. Hänestä ei ole kuulunut sen jälkeen.. Kehtaanko ottaa vielä yhteyttä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin niin hermostunut, että otin kanssa "pari liikaa".

Ravintolassa tuli huono olo ja yritin sen salata. Joten oksensin käsilaukkuuni... :-/

Tuosta on nyt kohta 5 vuotta ja häät on heinäkuussa.

Eli: "ei se oo niin vakavaa, muutkin mokaa", kuten laulussa sanotaan.

Ainakin teit vaikutuksen :-)

Vierailija
22/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisevista viesteistä. Lähetin miehelle viesti et mitä kuuluu. Mies vastasi et töissä paljon kiireitä. Onko vielä toivoa.. Mies kuitenkin vastasi. Ap

Mieheen ei varmaan tee kovin hyvää vaikutusta se, että et pahoitellut sähläilyjäsi. Mielestäni ne eivät todellakaan olleet mikään maailmanloppu, mutta olisi silti kohteliasta pahoitella. Sillä antaisit ymmärtää, ettei tuo ole tapaistasi. Tuollainen asenne että olet kuin koko asiaa ei olisi tapahtunutkaan, antaa sellaisen kuvan ettei sinua haittaa koko asia (koska se on mielestäsi ok ja sinulle normaalia jne.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisevista viesteistä. Lähetin miehelle viesti et mitä kuuluu. Mies vastasi et töissä paljon kiireitä. Onko vielä toivoa.. Mies kuitenkin vastasi. Ap

Tuo oli ihan selvä viesti, että ei kiinnosta, mutta kohteliaisuuttaan vetoaa työkiireisiin. Jos kiinnostaisi, niin haluaisi työkiireistä huolimatta jossain välissä tavata.

Missään ei kylläkään lukenut että ap olisi jo pyytänyt miestä ulos toistamiseen. Tuossa luki että kysyi vain kuulumisia.

Niin, mutta kiinnostunut mies olisi vastannut kuulumisten kyselyyn jotain kiinnostavampaa kuin "työkiireitä". Olen useasti roikkunut tuollaisten "työkiireisten" perässä, että ihan hävettää. No ainakin olen oppinut, että jos muuta vastattavaa ei ole viestiin, niin kannattaa antaa olla. Kiinnostunut mies kyllä ottaa ihan varmasti yhteyttä.

24/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikimuistoisilta treffeiltä;) Kyllä mä ainakin näkisin uudestaan.

Vierailija
25/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5 tämä oli jo hauska tarina.

Vierailija
26/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vielä teeskennellyt hukkuvasi ja testannut miehen elvytystaitoja..

Vierailija
27/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sie voit laittaa kaiken kännin piikkiin. Mie mokailen ihan selvinpäin, kun en käytä alkoholia, miesten suhteen ja en voi syyttää kuin vaa itteeni typeristä mokailuista. Eipä ainakaa oo pelkoa että joku miuhu rakastuis. Tai mokailen vaa yhden ihmisen suhteen johon oon ollu jo muutaman vuoden rakastunu, mutta miun järkeni vaa katoaa jonnekkin kun ees aattelen sitä :(

Vierailija
28/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme sopineet miehen kanssa treffit rannalle. Olin kovasti odottanut treffejä ja otin juomaa jännitykseen etukäteen. Halun tehdä myös mieheen vaikutuksen ja yllätin hänet tuomalla ison pumpattavan ktokotiilipatjan. Yritin esittää coolia ja mennä krokotiili patjan päälle veteen, mutta humalatilan vuoksi menetin tasapainon ja vajosin veteen ja pyörin aalloissa niin että olin ihan hiekassa ja yläosani valahti noustessani vedestä. Menimme myös syömään rannan jälkeen, mutta ihan näytin uitetulta koiralta ja irtoripseni oli puoliksi irti ja meikki voide laikukas ja join nolostuksissani lisää ja sammuin autoon miehen viedessäni minut kotiin. Kertokaa nyt ihan rehellisesti et voiko tän enää pelastaa ja onko mitenkään mahdollista että hän haluaisi vielä nähdä minut. Hänestä ei ole kuulunut sen jälkeen.. Kehtaanko ottaa vielä yhteyttä?

Minulla kävi niin, että menin treffeille ja kysyin saanko ajaa miehen autolla, kun näytti niin hienolta. Sain ja ajoin noin 30 metriä ja sain ajettua betoniporsaaseen sen, niin että puskuri ja valot meni rikki. Nousin paineessa ja itkien ulos autosta ja vedin korkokengillä turvalteen maahan niin että nenä auki ja poskeen haava. Mies totesi, että näytit kaikki kortit heti minuutissa. Itkin siinä nolona toivoin että kuolevani häpeästä. Onneksi miehellä oli sen verran huumoria ettei sitä haitannut oikeasti yhtään. Ollaan edelleen yhdessä.

Vierailija
29/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät hyvältä, saat kaiken anteeksi eikä ongelmaa ole. Mutta jos et näytä hyvältä, peli on menetetty. Kumpaan ryhmään kuulut?

Vierailija
30/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Porvoossa osataan pelastaa päivä. Sain päivän naurut.

Vierailija
31/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän minkä ikäinen olet? Jos olet parikymppinen niin voi olla vielä mahkuja mut jos oot joku viiskymppinen niin sit ehkä ei...

Vierailija
32/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet seuraavalla kerralla selvä ja annat toosaa niin eiköhän se siitä.

Vierailija
33/33 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä haittaa jos vähän örveltää, kannattaa kuitenkin pyytää anteeksi. Jos olisit mies niin tuskin saisit toisia treffejä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän