Kaunis avautuu: minne tahansa ikinä menenkin, kaikki menevät ihan "sekaisin," vaikka en mitään tekisi tai kellekään mitään puhuisi.
Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.
Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.
Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.
Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!
Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, en tie tuosta, mutta onhan se totta että sellaiset ihmiset joilla on "huonoja kokemuksia" kauniista ihmisistä (esim koulukiusattu rajusti suosittujen, kauniina pidettyjen tyttöjen toimesta) helposti kokevat kauniit ihmiset uhkaavampina tai epämiellyttävimpinä kuin vähemmän kauniit ihmiset.
No itse olen törmännyt juurikin tähän. Olen perusnätti, minulla on pitkät vaaleat hiukset ja tykkään pukeutua kivasti. Usein tuntuu, että saan esim. opiskeluporukoissa enemmän kyräilyä ja nälvimistä kuin muut, ja juurikin niiltä vähän persoonallisemmilta ihmisiltä, joita on kiusattu koulussa (osa on tämän paljastanutkin). Moni myös tuomitsee minut vain ulkonäön perusteella - jos olen vaikka kertonut tykkäämistäni kirjoista tai sarjoista, olen saanut kommentteja tyyliin "niin varmaan, sun näköiset katsoo vaan jotain Temppareita".
Ei ole kivaa tämäkään, kun itse inhoan ulkonäön perusteella tuomitsemista ja yritän olla ystävällinen kaikille :(
Jos luulet että vaaleahiuksiset ja kauniit ihmiset olisivat joku prototyyppi miltä ihmisen pitäisi näyttää, niin Amen länsimaailman markkinatalous ja tyhjäpää. Ja taivaspaikka persoonallisuudelle.
En tietääkseni väittänyt, että se prototyyppi olisikaan. Nyt oli kyse henkilökohtaisesta kokemuksesta :D Tulkitsit viestini väärin - toivottavasti et siksi, että olisi mennyt pahastikin tunteisiin.
Tuo persoonallisuus ei tässä tarkoittanut mitään ulkoista ominaisuutta, vaan lähinnä sitä, että kyseiset ihmiset ovat erittäin äänekkäitä mielipiteissään ja usein melko töykeitä toisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kehtaako joku kieltää ap:n kokemukset? Ei voi kukaan ulkopuolinen sitä kieltää 😂 tuskinpa kukaan muu kuin ap tietää mitä on tapahtunut.
Kokemus kun on aina tulkinnanvarainen ja subjektiivinen. Ap tietää ainoastaan, miten hän itse on kokenut ja tulkinnut ihmisten käyttäytymisen ja sen syyt. Nämä "kateelliset" ihmiset saattaisivat hämmästellä ja nauraa ap:n ajatuksille.
Miksi olet kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kehtaako joku kieltää ap:n kokemukset? Ei voi kukaan ulkopuolinen sitä kieltää 😂 tuskinpa kukaan muu kuin ap tietää mitä on tapahtunut.
Kokemus kun on aina tulkinnanvarainen ja subjektiivinen. Ap tietää ainoastaan, miten hän itse on kokenut ja tulkinnut ihmisten käyttäytymisen ja sen syyt. Nämä "kateelliset" ihmiset saattaisivat hämmästellä ja nauraa ap:n ajatuksille.
Miksi olet kateellinen?
Samaa mieltä!
Ei laihuus ole kaunista. Muodokas hoikka vartalo on kaunein, enemmistön mielestä.