Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis avautuu: minne tahansa ikinä menenkin, kaikki menevät ihan "sekaisin," vaikka en mitään tekisi tai kellekään mitään puhuisi.

Vierailija
25.06.2018 |

Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä riittääkö pelkkä nätti naama. Sanoisin että Olemmus ja vaatteet painaa ihan yhtä paljon.

Muistan lukiossa kadehdin kahta tyttöä ja vihasin heitä salaa. Yksi oli naamastaan ei kummoinen mutta hänen olemuksessaan oli jotain. Hän oli suosittu ja hänellä oli ystäviä. Taisi olla ihan herttainen tyttö. Toinen oli ihan nätti. Hänellä oli joka päivä uudet kivat vaatteet. Hän oli erittäin rohkea ja avoin.

Olen introvertti.

Luulen että hekin kadehtivat asioita minussa. Olin pitkä ja hoikka.

Mutta kyllä sitä ystäviä oltiin silti. Eikä tehty pahoja.

Jos ihminen toisensa jälkeen puukottaa selkään kannattaa katsoa keihin tutustuu ja peilikuvaan. Ehkä olet tietämättäsi vi^^umainen k^sipää. Sori.

Vierailija
82/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua mutta tuo voi olla itseään ruokkiva ketju. Yksi kauneimpia tuntemiani ihmisiä oli myös hirveän ärsyttävä. Ei tavallinen ihminen koko ajan skannaa ympäristöään ja tarkkaile kuka häntä katselee. Suhtautui ei-hyvännäköisiin kuin ilmaan, tai selvästi ajatteli ettei noi ole mun tasolla vaikkei suoraan epäystävällinen ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni vaimo on uskomattoman kaunis, aina sukua nähdessä tuntuu, että tuo yksi on eksynyt muiden tallukoiden joukkoon suoraan Hollywood-elokuvasta ja joku oma yksityinen tuulikone leyhyttelee hänen pitkiä kiiltäviä kutrejaan, kun itse pyyhkii hikeä oman lässähtäneen otsatukan alta.

Hän on myös todella ystävällinen ja lämminsydäminen, hänellä on laaja ystäväpiiri johon kuuluu paljon toisia naisia, ja hän on yksi odotetuimmista vieraista jokaiseen sukutapaamiseen, itsekin tykkään hänestä kovasti vaikkei edes olla kovin samanlaisia ihmisiä esim. kiinnostuksenkohteiltamme.

Jos koet ulkonäkösi esteeksi elämässäsi, voit kompensoida sitä muilla ominaisuuksillasi ja olla porukan hurmaavin muutenkin kuin ulkonäölläsi.

Näinhän se yleensä menee. On yleisesti tunnettu tosiasia, että kauniit ihmiset ovat suosittuja ja heillä on enemmän ystäviä kuin vähemmän viehättävillä. Mikäli kaunis ihminen on saanut kasvaa myös hyväksyvässä ja kannustavassa ympäristössä ja on saanut hyvää palautetta muutakin kuin ulkonäöstään, hän on aikuisena todennäköisesti erittäin mukava ja pidetty ihminen. 

Minusta tuntuu, että ap tulkitsee ympäristöään väärin.

Vierailija
84/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalle tuli mielestäni kaunis, mukava, ystävällinen ja pätevä nainen töihin noin puoli vuotta sitten ja kyllähän hän samantien sai osakseen miesten ihailua ja joidenkin naisten osalta kyräilyä.

Hän on kertonut kärsineensä naisten kyräilystä ja miesten yksipuolisista ihastumisista koko ikänsä. Epäilen että hänen suosionsa syy miesten keskuudessa ei johdu kuitenkaan pelkästään ulkonäöstä, vaan suurin syy on ystävällisyys, suorapuheisuus ja mutkattomuus, jolloin miehet pystyvät vapautuneemmin keskustelemaan hänen kanssaan, mikä johtaa sitten ihastumisiin. Miehistä taas tämä ihastuminen näkyy selvästi ja he hakeutuvat hänen seuraansa ja muut naiset eivät pidä tästä palvonnasta. 

Vierailija
85/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalle tuli mielestäni kaunis, mukava, ystävällinen ja pätevä nainen töihin noin puoli vuotta sitten ja kyllähän hän samantien sai osakseen miesten ihailua ja joidenkin naisten osalta kyräilyä.

Hän on kertonut kärsineensä naisten kyräilystä ja miesten yksipuolisista ihastumisista koko ikänsä. Epäilen että hänen suosionsa syy miesten keskuudessa ei johdu kuitenkaan pelkästään ulkonäöstä, vaan suurin syy on ystävällisyys, suorapuheisuus ja mutkattomuus, jolloin miehet pystyvät vapautuneemmin keskustelemaan hänen kanssaan, mikä johtaa sitten ihastumisiin. Miehistä taas tämä ihastuminen näkyy selvästi ja he hakeutuvat hänen seuraansa ja muut naiset eivät pidä tästä palvonnasta. 

Näinhän se on. Ihminen ei ole vain ulkonäkönsä vaan kaikkien ominaisuuksiensa summa. 

Vierailija
86/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa. Tunnen kauniita ihmisiä, mutta en ketään sellaista, jonka paikalle saapuminen saisi ihmiset hämmentymään ja menemään "sekaisin". Kyllä kai sekaisin menemiseen tarvitaan jotain muutakin, tai sitten olet niin harvinaisen kaunis, että en ole koskaan tavannut ketään niin kaunista.

Vierailija
87/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Olen viime vuosina yrittänyt ratkaista asian niin, että mennessäni uusiin sosiaalisiin ympyröihin olen alkanut meikkaamaan aivan minimaalisen vähän, pidän usein tukan kiinni ponnarilla ja pukeudun mauttomiin, lököttäviin vaatteisiin, jolloin näytän "normaalilta."

Ja kas! Näin olen kokenut tulleeni yleisesti paljon paremmin hyväksytyksi, jopa pidetyksi, vaikka käyttäydyn ihan samalla lailla kuin ennenkin, ulkonäköni ei vain ole yhtä tyrmäävä.

T.ap

Oikeasti kaunis on kyllä sitä ilman sen suurempaa laittautumista. Eli jos tuunaamatta olet vain "normaali", niin... Ehkä ap sinunkin tapauksessasi on kyse siitä, mistä eräs miespuolinen vastaaja "kauniin naisen pelko"-ketjussa avautui: miehet eivät suinkaan mene sekaisin upeudestasi vaan jos tavanomainen ulkomuotosi on vimpan päälle laitettu, meikattu ja puunattu, niin he pitävät sinua epäluonnollisena ja kolkkona ilmestyksenä. Asenteesi tähän päälle, niin kaikenlaista epäluontevaa käyttäytymistä ympärilläsi saattaa ilmetä.

Vierailija
88/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni vaimo on uskomattoman kaunis, aina sukua nähdessä tuntuu, että tuo yksi on eksynyt muiden tallukoiden joukkoon suoraan Hollywood-elokuvasta ja joku oma yksityinen tuulikone leyhyttelee hänen pitkiä kiiltäviä kutrejaan, kun itse pyyhkii hikeä oman lässähtäneen otsatukan alta.

Hän on myös todella ystävällinen ja lämminsydäminen, hänellä on laaja ystäväpiiri johon kuuluu paljon toisia naisia, ja hän on yksi odotetuimmista vieraista jokaiseen sukutapaamiseen, itsekin tykkään hänestä kovasti vaikkei edes olla kovin samanlaisia ihmisiä esim. kiinnostuksenkohteiltamme.

Jos koet ulkonäkösi esteeksi elämässäsi, voit kompensoida sitä muilla ominaisuuksillasi ja olla porukan hurmaavin muutenkin kuin ulkonäölläsi.

Näinhän se yleensä menee. On yleisesti tunnettu tosiasia, että kauniit ihmiset ovat suosittuja ja heillä on enemmän ystäviä kuin vähemmän viehättävillä. Mikäli kaunis ihminen on saanut kasvaa myös hyväksyvässä ja kannustavassa ympäristössä ja on saanut hyvää palautetta muutakin kuin ulkonäöstään, hän on aikuisena todennäköisesti erittäin mukava ja pidetty ihminen. 

Minusta tuntuu, että ap tulkitsee ympäristöään väärin.

Aitoja ystäviä heillä ei kyllä ole sen todennäköisemmin kuin muillakaan. Ehkä jopa päinvastoin? Ja kyllä tällaiset ihmiset yhtä usein ovat k-päitä kuin pidettyjä ja mukavia.

Vierailija
89/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo oletus edes on, että kaikki naiset käyttävät mekkoja, hameita ja korkkareita? Outoa.

Tuollaiset itserakkaat ja harhaiset usein käyttävät. Ja sitten "kaikki" tuijottaa, ai kauheeta!

Vierailija
90/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän voivat olla eri tavoilla kauniita. Luultavasti ne kauniit joita kohdellaan ikävästi ovat kylmän ja ylimielisen oloisia.

Minua on kehuttu kauniiksi 14-vuotiaasta asti mutta myös söpöksi, kiltin ja ystävällisen näköiseksi. Vaikka itse sanonkin niin minussa on oikeasti sisäistä kauneutta. Näin on muutama muukin sanonut. Se oli ihanasti sanottu.

Minua kohdellaan aina ystävällisesti. Johtuu kai siitä että itsekin kohtelen muita ystävällisesti. Siitä tulee paljon parempi mieli itselleenkin kun on muille mukava eikä kulje nenä pystyssä miettien sitä että kaikki ovat mun kauneudesta niin kateellisia.

Vierailija
91/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo oletus edes on, että kaikki naiset käyttävät mekkoja, hameita ja korkkareita? Outoa.

Tuollaiset itserakkaat ja harhaiset usein käyttävät. Ja sitten "kaikki" tuijottaa, ai kauheeta!

Mukava kuulla olevansa itserakas ja harhainen vain siksi, että en satun pitämään mekoista ja hameista, mukavia päällä. Lisäksi korollinen kenkä on minusta mukavampi jalassa ja parempi selälleni kuin tasapohjainen pl. juoksulenkkarit. Hyi mua.

-ohis

Vierailija
92/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla olevansa itserakas ja harhainen vain siksi, että en satun pitämään mekoista ja hameista, mukavia päällä. Lisäksi korollinen kenkä on minusta mukavampi jalassa ja parempi selälleni kuin tasapohjainen pl. juoksulenkkarit. Hyi mua.

-ohis

Tarkoitin tietenkin ap: n kaltaisia, en ko. vaatekappaleita käyttäviä yleensä. Ulkonäköään korostavat ja siitä ylpeät naiset nyt usein pukeutuvat näyttävästi tietynlaisiin mekkoihin, hameisiin ja korkkareihin, eikö?!

Vierailija
93/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, en tie tuosta, mutta onhan se totta että sellaiset ihmiset joilla on "huonoja kokemuksia" kauniista ihmisistä (esim koulukiusattu rajusti suosittujen, kauniina pidettyjen tyttöjen toimesta) helposti kokevat kauniit ihmiset uhkaavampina tai epämiellyttävimpinä kuin vähemmän kauniit ihmiset.

No itse olen törmännyt juurikin tähän. Olen perusnätti, minulla on pitkät vaaleat hiukset ja tykkään pukeutua kivasti. Usein tuntuu, että saan esim. opiskeluporukoissa enemmän kyräilyä ja nälvimistä kuin muut, ja juurikin niiltä vähän persoonallisemmilta ihmisiltä, joita on kiusattu koulussa (osa on tämän paljastanutkin). Moni myös tuomitsee minut vain ulkonäön perusteella - jos olen vaikka kertonut tykkäämistäni kirjoista tai sarjoista, olen saanut kommentteja tyyliin "niin varmaan, sun näköiset katsoo vaan jotain Temppareita". 

Ei ole kivaa tämäkään, kun itse inhoan ulkonäön perusteella tuomitsemista ja yritän olla ystävällinen kaikille :(

Jos luulet että vaaleahiuksiset ja kauniit ihmiset olisivat joku prototyyppi miltä ihmisen pitäisi näyttää, niin Amen länsimaailman markkinatalous ja tyhjäpää. Ja taivaspaikka persoonallisuudelle.

Vierailija
94/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tulla mua vastaan niin pääset tuskistasi. En kiinnitä ihmisiin mitään huomiota: he ovat esteitä, joita väistelen kävellen tai autolla, mutta voin halutessasi tehdä poikkeuksen kohdallasi.

Vierailija
95/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas mulle nyt tuli sellainen vahva tunne, että tämän aloitusvuodatuksen laatija onkin mieshenkilö? Sellainen, joka ei naisista pidä.

Vierailija
96/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

too pretty :( kirjoitti:

Oletko yhtä kaunis kun tämä Samantha Brick? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…

Tai Marie Buchan? https://metro.co.uk/2017/01/16/woman-on-benefits-says-she-cant-get-a-jo…

Oletko tosissasi? KAUNIITA? Nuo??

Se toinenhan oli se yh-naikkonen joka ITSE kuvitteli olevansa niin superkaunis ettei häntä sen takia oteta töihin(??!!).

Vierailija
97/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Mä vähän kerron sulle tästä asiasta. Ei, se ei ole aina kateus. Mulla on ollut elämän aikana kaksi naisyästävää ketkä ovat olleet miespiireissä aika suosittuja. Toinen oli vaan tosi meikattu mimmi, luonnolisesti ei ollut mun mielestäni mikään huippu kaunotar ja toinen oli kyllä kaunis nainen, tosi laiha, luonteelta aika itsekäs ja pinnallinen, ei mikään fiksun oloinen. Ne kakski "ystävyyttä" olivat aika lyhyjä ja syy miksi, mulla ihan oikeesti ei ollut niiten mimmien kaa mitään erikoista keskustella. Ok toinen oli vähän ei niin pinnalinen mutta melkein aina meien tapamiset alkoivat siitä että hän kertoi miten joku mies taas iskesi sitä, ja mitä joku oli sanonut ja yrittänyt tehdä jne jne. Välillä sen kaa oli mahdollinen keskustella muista asioista mutta jotenkin rasittava oli se hänen mieshuomion aihe. Ja toinen pinnalinen mimmi ei osanut mitään muuta puhua kun vaan itsestään , aina kun mentiin baariin niin hän jotenkin luuli että hän on vaan ansaitsenut koko huomion. Kerran kun joku söpö mies antoi koko huomion mulle ja me tanssitiin niin se mimmi oli niku ärsyttävä kärpänen meien ympärillä eikä kestänyt että hän ei saa huomiota ja mieski vähän katteli että mikä sitä vaivaa. Ainakin mä en jaksa vaan olla sellaisten naisten kaa mikään ystävä "minä minä minä, ja miehet minua ja minua" . Ja en oo edes kiinnostunut siitä miten ne on tulkitsenut minun yhdenpiton vähentymisen. Oon kans itse semmonen nainen joka saa huomiota tosi paljon, miehet tuijotaa kadulla ja kaupassa. Saan päät kääntymään mutta en ikinä rupes niistä mun kavereille koko ajan puhumaan. Mun kaverit tiedävät että olen kaunis nainen, mies valikoimaa on ja ei tarvi mul kerrota mitään lisää. Ja naiset arvostavat mua kaverina tosi paljon kenellä on siellä pinnan alla jotain enempää :) Ja on mulla tosi kauniita ja läheisiä kavereita kenen kaa viihdyn. Sä vaan kuvittelet liikoja itsestään. 

Vierailija
98/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Syö ittes läskiks..problem solved

I niin trollii ei saa ruokkia

Vierailija
99/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt Suomessa enkä missään muuallakaan matkustaessani vielä yhtään yliluonnollisen kaunista naista. Ehkä joku Venezuelan tai Brazilian missi olisi lähinnä ylilunnollisen kaunista omasta mielestäni.

Vierailija
100/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että Tanja Vienonen missivuotensa aikoihin olisi ollut monien mielestä kadehdittavan kaunis, joissakin valokuvissa hän oli upea. Kata kärkkäinen myös. Muita suomalaisia ei tule mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä