Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis avautuu: minne tahansa ikinä menenkin, kaikki menevät ihan "sekaisin," vaikka en mitään tekisi tai kellekään mitään puhuisi.

Vierailija
25.06.2018 |

Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvoiltani kaunis, vähän pullukka kylläkin. Ihmissuhteisiin ei ole juurikaan asia vaikuttanut, ainoastaan exän nyksä ei salli meidän olevan missään tekemisissä, ja syyksi epäilen hänen omaa epävarmuuttaan.

Mutta. Olen asiakaspalveluammatissa, ja siinä olen selkeästi huomannut, että minua vanhemmat naiset (ei nyt tietenkään kaikki) kohtelevat minua aika tylysti. Ei vastata jos kysyn/tervehdin jne. Luodaan vain mulkaisu tai ei katsota päinkään. Varsinkin jos he ovat kumppaninsa seurassa. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti.

Onko tuo varmaa tietoa, että exän nyksä kieltää sinun exääsi olemaan kanssasi tekemisissä? Vai olisiko se ihan exäsi oma päätös? Harhaisuutta on monenlaista, sinullakin nähtävästi.

No ihan siitäkin voi jo jotain päätellä kun satuin törmäämään exääni baarin edustalla ja vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa, tämä nyksä juoksee sisältä exäni kimppuun tönäisten hänet selälleen maahan ja huutaen kusipäätä.

Tiedä sitten, onko tämä vain omaa harhaani.

Vierailija
42/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tässä maailmassa niin kaunis ole ettei jostakin ruma olisi.

Ja sellaista ihmistä ei ole, joka olisi kaikkien tai edes suuren enemmistön mielestä hyvännäköinen. Viehättävyys/puoleensavetävyys on sitäpaitsi merkittävämpää ja ulkonäkö on vain osa sitä. Kuvankauniskin ihminen voi olla ihan "meh" siinä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi näkymätön huippukaunotar,joka ilmestyy tänne keskuuteemme nyt tällä kertaa vain näin tekstin välityksellä...

Heh,heh... Minäkin osaan olla yhtä hauska!

Vierailija
44/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kauniita ihmisiä usein, mutta kukaan ei ole jäänyt erityisesti mieleen eikä leukoja auki loksauttanut.

Eli kuvan haluaisin nähdä minäkin.

Tämä sama keskustelu on tosin käyty joskus ennenkin tällä palstalla... ja kauneus on todellakin katsojan silmässä.

Vierailija
45/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu on ollut täällä pari kertaa aiemminkin. Jos jtkn tuollaista on, niin pukeutumisen täytyy olla todella provosoivaa ja luonteen sysipaska. Tunnen monia kauniita ihmisiä ja he ovat menestyviä ja pidettyjä.

Vierailija
46/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois oikeasti mielenkiintoista tietää onko nämä palstalla itseään kehuvat sellaisia ns. "normaalin" oloisia ihmisiä, joista ei päällepäin näkisi itserakkautta vai ovatko niitä, jotka ottavat itseään selfieitä täydessä junassa tms.

Jotenkin toivoisin, että olisivat jälkimmäisiä. Olisi mukavaa edelleen luottaa siihen, että ne "normaalisti" julkisella paikalla käyttäytyvät olisivat oikeastikin sellaisia.

Vierailija
47/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heivaa korkkarit ja minarit. Näin itse tekisin jos olisin hankalan kaunis nuori nainen."

Ensinnäkin älkää jaksako vastata noin noloille ihmisille kuin ap XD Toiseksi minä en käytä ikinä hameita, en pitkiä enkä lyhyitä ja jos näet minut korkkareissa niin näet unta. En edes omista korkkareita.

Silti ulk-miekkoset ovat jatkuvasti kimpussa. Voin seistä pitkässä talvitakissa farkut jalassa ja ulk-miekkoset tulevat silti puhumaan ja vonkumaan alakertaa XDD. Näin on siis käynyt talvella.

Vierailija
49/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo oletus edes on, että kaikki naiset käyttävät mekkoja, hameita ja korkkareita? Outoa.

Vierailija
50/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

too pretty :( kirjoitti:

Oletko yhtä kaunis kun tämä Samantha Brick? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…

Tai Marie Buchan? https://metro.co.uk/2017/01/16/woman-on-benefits-says-she-cant-get-a-jo…

Oletko tosissasi? KAUNIITA? Nuo??

Vierailija
51/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa sais kyllä enemmän arvostusta se, joka kerrankin tekisi avauksen siitä, että nauttii olevansa kateuden kohde. Mutta ei sitä otettaisi tosissaan. Siksi varmaan tää nöyrä kerskailu on yleisempää, koska kukaan ei epäile provoksi toisin kuin rehellistä kerskailua.

Enkö minä ole rehellinen? XDDD

Vierailija
52/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

too pretty :( kirjoitti:

Oletko yhtä kaunis kun tämä Samantha Brick? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…

Tai Marie Buchan? https://metro.co.uk/2017/01/16/woman-on-benefits-says-she-cant-get-a-jo…

Tuollaiset kirjoitukset ovat oikeasti surullisia, koska haastateltavalla on hämmästyttäviä illuusioita omasta "upeasta" ulkonäöstään. Toimittajien kettuilua.

Vierailija
53/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heivaa korkkarit ja minarit. Näin itse tekisin jos olisin hankalan kaunis nuori nainen."

Ensinnäkin älkää jaksako vastata noin noloille ihmisille kuin ap XD Toiseksi minä en käytä ikinä hameita, en pitkiä enkä lyhyitä ja jos näet minut korkkareissa niin näet unta. En edes omista korkkareita.

Silti ulk-miekkoset ovat jatkuvasti kimpussa. Voin seistä pitkässä talvitakissa farkut jalassa ja ulk-miekkoset tulevat silti puhumaan ja vonkumaan alakertaa XDD. Näin on siis käynyt talvella.

Ne ulk-miekkoset vain huomaavat että olet tarpeeksi sekopää kiinnostuaksesi heistä.

Vierailija
54/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, tunnetko vanhan sanonnan: Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä.

Mulle tuli se mieleen tuosta sun aloituksesta. Mutta hei, kannattaa lopettaa meikkaaminen, hiusten hoitaminen ja alkaa pukeutumaan säkkiin, ja jos sittenkin ihmiset kaikkoaa ympäriltä, niin vika on jossain muussa kuin ulkonäössäsi!

Vierailija
55/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista

Vierailija
56/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa sais kyllä enemmän arvostusta se, joka kerrankin tekisi avauksen siitä, että nauttii olevansa kateuden kohde. Mutta ei sitä otettaisi tosissaan. Siksi varmaan tää nöyrä kerskailu on yleisempää, koska kukaan ei epäile provoksi toisin kuin rehellistä kerskailua.

Enkö minä ole rehellinen? XDDD

No sinä olet ok, koska myönnät nauttivasi huomiosta. Mutta sinusta saa mt-häiriöisen vaikutelman. Tai ehkä olet vain huumorinaisia.

Vierailija
57/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvoiltani kaunis, vähän pullukka kylläkin. Ihmissuhteisiin ei ole juurikaan asia vaikuttanut, ainoastaan exän nyksä ei salli meidän olevan missään tekemisissä, ja syyksi epäilen hänen omaa epävarmuuttaan.

Mutta. Olen asiakaspalveluammatissa, ja siinä olen selkeästi huomannut, että minua vanhemmat naiset (ei nyt tietenkään kaikki) kohtelevat minua aika tylysti. Ei vastata jos kysyn/tervehdin jne. Luodaan vain mulkaisu tai ei katsota päinkään. Varsinkin jos he ovat kumppaninsa seurassa. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti.

Onko tuo varmaa tietoa, että exän nyksä kieltää sinun exääsi olemaan kanssasi tekemisissä? Vai olisiko se ihan exäsi oma päätös? Harhaisuutta on monenlaista, sinullakin nähtävästi.

No ihan siitäkin voi jo jotain päätellä kun satuin törmäämään exääni baarin edustalla ja vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa, tämä nyksä juoksee sisältä exäni kimppuun tönäisten hänet selälleen maahan ja huutaen kusipäätä.

Tiedä sitten, onko tämä vain omaa harhaani.

Ai sinä olet tätä porukkaa. No sitten... luulin keskustelevani normaaliin yhteiskuntaan kuuluvan naisen kanssa.

Vierailija
58/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap, tunnetko vanhan sanonnan: Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä.

Mulle tuli se mieleen tuosta sun aloituksesta. Mutta hei, kannattaa lopettaa meikkaaminen, hiusten hoitaminen ja alkaa pukeutumaan säkkiin, ja jos sittenkin ihmiset kaikkoaa ympäriltä, niin vika on jossain muussa kuin ulkonäössäsi!

Ei se kakkusanonta noin mene. Moni on silkkoa sisältä, ei kaikki.

Vierailija
59/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime vuosina yrittänyt ratkaista asian niin, että mennessäni uusiin sosiaalisiin ympyröihin olen alkanut meikkaamaan aivan minimaalisen vähän, pidän usein tukan kiinni ponnarilla ja pukeudun mauttomiin, lököttäviin vaatteisiin, jolloin näytän "normaalilta."

Ja kas! Näin olen kokenut tulleeni yleisesti paljon paremmin hyväksytyksi, jopa pidetyksi, vaikka käyttäydyn ihan samalla lailla kuin ennenkin, ulkonäköni ei vain ole yhtä tyrmäävä.

T.ap

Vierailija
60/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tässä maailmassa niin kaunis ole ettei jostakin ruma olisi.

Ja sellaista ihmistä ei ole, joka olisi kaikkien tai edes suuren enemmistön mielestä hyvännäköinen. Viehättävyys/puoleensavetävyys on sitäpaitsi merkittävämpää ja ulkonäkö on vain osa sitä. Kuvankauniskin ihminen voi olla ihan "meh" siinä mielessä.

Kyllä sellaisia ihmisiä on olemassa jotka ovat enemmistön mielestä kauniita. Mutta nämä usein ovat tai tulevat olemaan ammateissa, joissa ulkonäkö on vahvasti esillä (malli/näyttelijä/poplaulaja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän