Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis avautuu: minne tahansa ikinä menenkin, kaikki menevät ihan "sekaisin," vaikka en mitään tekisi tai kellekään mitään puhuisi.

Vierailija
25.06.2018 |

Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

too pretty :( kirjoitti:

Oletko yhtä kaunis kun tämä Samantha Brick? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…

Tai Marie Buchan? https://metro.co.uk/2017/01/16/woman-on-benefits-says-she-cant-get-a-jo…

Oletko tosissasi? KAUNIITA? Nuo??

Kyllähän nuo omasta mielestään ovat liian kauniita. Toista kaikki naiset vihaavat kauneuden vuoksi, toinen ei saa työpaikkaa kauneutensa vuoksi :(

Vierailija
62/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Olen viime vuosina yrittänyt ratkaista asian niin, että mennessäni uusiin sosiaalisiin ympyröihin olen alkanut meikkaamaan aivan minimaalisen vähän, pidän usein tukan kiinni ponnarilla ja pukeudun mauttomiin, lököttäviin vaatteisiin, jolloin näytän "normaalilta."

Ja kas! Näin olen kokenut tulleeni yleisesti paljon paremmin hyväksytyksi, jopa pidetyksi, vaikka käyttäydyn ihan samalla lailla kuin ennenkin, ulkonäköni ei vain ole yhtä tyrmäävä.

T.ap

Miksi et kertonut tätä jo aloitusviestissäsi? Ettet nyt vaan keksinyt tätä kääntääksesi muiden mielipiteen sinusta positiivisempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvoiltani kaunis, vähän pullukka kylläkin. Ihmissuhteisiin ei ole juurikaan asia vaikuttanut, ainoastaan exän nyksä ei salli meidän olevan missään tekemisissä, ja syyksi epäilen hänen omaa epävarmuuttaan.

Mutta. Olen asiakaspalveluammatissa, ja siinä olen selkeästi huomannut, että minua vanhemmat naiset (ei nyt tietenkään kaikki) kohtelevat minua aika tylysti. Ei vastata jos kysyn/tervehdin jne. Luodaan vain mulkaisu tai ei katsota päinkään. Varsinkin jos he ovat kumppaninsa seurassa. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti.

Onko tuo varmaa tietoa, että exän nyksä kieltää sinun exääsi olemaan kanssasi tekemisissä? Vai olisiko se ihan exäsi oma päätös? Harhaisuutta on monenlaista, sinullakin nähtävästi.

No ihan siitäkin voi jo jotain päätellä kun satuin törmäämään exääni baarin edustalla ja vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa, tämä nyksä juoksee sisältä exäni kimppuun tönäisten hänet selälleen maahan ja huutaen kusipäätä.

Tiedä sitten, onko tämä vain omaa harhaani.

Ai sinä olet tätä porukkaa. No sitten... luulin keskustelevani normaaliin yhteiskuntaan kuuluvan naisen kanssa.

Hmm. Avaisitko vähän, että tarkoitat "tällä porukalla"?

Vierailija
64/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Sinua nyt henkilötasolla tuntematta ja näkemättä ja pyrkimykseni EI ole loukata. Kerron oman mielipiteeni asiaan. Voihan olla kyse myös "energiasta", jota itsestäsi annat ympäristöösi. Monasti kauniit ihmiset, tai omasta mielestään kauniit ihmiset tiedostavat sen ja tällöin se näkyy myös kehon kielessä ja antaa luotaan työntävän kuvan.

Itse olen hyvin herkkä aistimaan ihmisistä tunnetiloja ja muita merkkejä ihan yrittämättä. Tämä "minä nyt vain olen tällainen kaunis" -tyyppi keskittyy monasti omaan olemukseensa paljon enemmän kuin huomaakaan. Liekö hän nauttii siitä että kokee olevansa kauniimpi kun ympärillään olijat ja kietoutuu tähän tunteeseen, niin ettei ympärille jää tilaa muulle. Tällaiset henkilöt minua alkaa ahdistaa, EI se kauneus. He ovat luotaan työntäviä ja tämä piirre näkyy jo sosiaalista mediaakin selatessa. On toki olemassa nöyriäkin kauniita jotka ovat tyytyväisiä itseensä tekemättä siitä numeroa tai he eivät edes tiedosta/ usko sitä, kuinka henkeäsalpaavia he ovatkaan.

Vierailija
65/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP noinkin voi käydä. Jos vielä et ole kovin vahva luonteeltasi ja olemuksesi antaa tulkinnanvaraa ilkeydelle.

Elämä opettaa ja ihmiset kasvavat. Toivottavasti kohtaat fiksumpia ja paremmalla itsetunolla varustettuja ihmisiä vastaisuudessa. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, ulkonäkö aiheuttaa paljon negatiivista keskustelua varsinkin kun aloitus on tällainen. Ihmiset eivät usko ja pilkkaavat tavalla tai toisella. Minä uskon, koska meitä on moneen junaan. Jokainen kantaa jonkun ristin, eli asian joka aiheuttaa haastetta elämässä.

Itse olen aina luullut olevani aika ruma. Aina un joku nuorempana minua katsoi tai käyttäytyi minua kohtaan huonosti ajattelin olevani viallinen tavalla tai toisella. Joku ystäväni sanoi sen olevan kateutta, koska olen nätti ja kiva. En oikein uskonut, mutta näin jälkeenpäin kuin miettii, niin kyllä se joillakin saattoi olla tuota. Heillä oli omia ongelmia ja minusta oli helppo tehdä pahan olon sylkykuppi, koska olin hieman sosiaalisesti outo tai kömpelö. Jos olisin ollut supliikki ja jämäkkä en usko, että minua olisi kiusattu tai jätetty ulkopuolelle.

Mutta aikansa kutakin. Nuo ajat ovat historiaa ja olen löytänyt hienoja järkeviä ihmisiä elämääni. Minun ei tarvitse kiinnttää ulkonäkööni huomiota, eivätkä hekään tee sitä. En koe oloani enää vialliseksi tai oudoksi..

Vierailija
66/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Olen viime vuosina yrittänyt ratkaista asian niin, että mennessäni uusiin sosiaalisiin ympyröihin olen alkanut meikkaamaan aivan minimaalisen vähän, pidän usein tukan kiinni ponnarilla ja pukeudun mauttomiin, lököttäviin vaatteisiin, jolloin näytän "normaalilta."

Ja kas! Näin olen kokenut tulleeni yleisesti paljon paremmin hyväksytyksi, jopa pidetyksi, vaikka käyttäydyn ihan samalla lailla kuin ennenkin, ulkonäköni ei vain ole yhtä tyrmäävä.

T.ap

Ei kai kukaan kutsu itseään tyrmääväksi vaikka olisi miten hyvännäköinen tahansa? Haiskahtaa provolta, mutta se nyt ei olisi mitenkään uutta av:llä.

Vierailija
67/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Mihin tän aloitusviestin alapeukut katosivat :D pelkkiä yläpeukkuja nyt. Alunperin alapeukut johtivat. Nyt niitä ei ole enää ollenkaan xD

Vierailija
68/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt tuli alapeukut takaisin. Hetken aikaa oli nollilla. Olin tosi hämmästynyt.

Vierailija
69/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Sinua nyt henkilötasolla tuntematta ja näkemättä ja pyrkimykseni EI ole loukata. Kerron oman mielipiteeni asiaan. Voihan olla kyse myös "energiasta", jota itsestäsi annat ympäristöösi. Monasti kauniit ihmiset, tai omasta mielestään kauniit ihmiset tiedostavat sen ja tällöin se näkyy myös kehon kielessä ja antaa luotaan työntävän kuvan.

Itse olen hyvin herkkä aistimaan ihmisistä tunnetiloja ja muita merkkejä ihan yrittämättä. Tämä "minä nyt vain olen tällainen kaunis" -tyyppi keskittyy monasti omaan olemukseensa paljon enemmän kuin huomaakaan. Liekö hän nauttii siitä että kokee olevansa kauniimpi kun ympärillään olijat ja kietoutuu tähän tunteeseen, niin ettei ympärille jää tilaa muulle. Tällaiset henkilöt minua alkaa ahdistaa, EI se kauneus. He ovat luotaan työntäviä ja tämä piirre näkyy jo sosiaalista mediaakin selatessa. On toki olemassa nöyriäkin kauniita jotka ovat tyytyväisiä itseensä tekemättä siitä numeroa tai he eivät edes tiedosta/ usko sitä, kuinka henkeäsalpaavia he ovatkaan.

Olen huomannut saman. Etenkin yleensä pidän tämmöisiä miehiä, jotka ovat hyvinkin tietoisia hyvännäköisyydestään vähän vastenmielisinä. Tuntuu, että valitsevat ilmeensäkin sen mukaan minkä tietävät näyttävän parhaalta. Ei tee heille hyvää tiedostaa sitä liikaa :D

Lisäksi, jos epäilee kaiken negatiivisen huomion pakosti johtuvan vain siitä, koska on niin hyvännäköinen niin väkisinhän se näkyy ja toteuttaa itseään. En tiedä oletko sama tyyppi, joka oli kommentoinut johonkin iltapäivälehteen kun niin tutulta kuulosti, mutta siellä joku superkaunis valitteli, että Nylon beat sai osakseen ikävää kohtelua ja haukkumista. Tämä luonnollisesti johtui vain siitä, että he ovat kauniita. Vähän ehkä mutkia suoriksi vedetty ja olen aika varma että hekin saivat rutkasti enemmän positiivista huomiota ja ihailua, kuin sitä negatiivista.

En sinänsä kiellä etteikö tämän tyylistä ilmiötä ole jossain määrin olemassa, samoin kuin niiden epäviehättävien ihmisten kohtaamat ongelmat, joille saatetaan tulla päin naamaa sanomaan kuinka ruma ja vastenmielinen olet. Sen sanominen sinulle suoraan tuskin kuulostaa ovin pahalta? :)

Vierailija
70/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen viime vuosina yrittänyt ratkaista asian niin, että mennessäni uusiin sosiaalisiin ympyröihin olen alkanut meikkaamaan aivan minimaalisen vähän, pidän usein tukan kiinni ponnarilla ja pukeudun mauttomiin, lököttäviin vaatteisiin, jolloin näytän "normaalilta."

T.ap"

Lopeta jo tuo itsesi nolaaminen :"""D

Vierailija
71/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole samanlaisia kokemuksia. Olen monenkin mielestä kaunis, minua on pyydetty hiusmalliksi ja haluttu mainokseen.

Silti naiset eivät harvoin ovat kohdelleet minua huonosti. Ne jotka ovat kohdelleet huonosti ovat sellaisia jotka kohtelevat kaikkia huonosti.

Eli minäkin uskon siihen että tietyistä ihmisistä huokuu ikävämielisyys ja se että pidetään itseä muita parempana.

Sellaisista ihmisistä ei pidetä ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
72/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pidät itseäsi niin kauniina?Omakehuhan tossa haisee.

Pitäsköhän sun mennä missikisoihin, siellähän tollasii kaunottarii näkee. Varmaan voittaisit kisan, ainakin luulisit.

Vierailija
73/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pää pystyyn! Jätä kateelliset taaksesi ja ota hyöty irti ulkonäöstäsi: voisitkohan työskennellä mallina tai promoottorina? Kenties pärjäisit myös missinä tai bloggaajana. Sinun täytyy ehkä aluksi investoida silikonirintoihin ja huulitäytteisiin, koska kilpailu on niin kovaa mutta se on pieni hinta kaikista sopimuksista ja instagram-seuraajista, joita tulet saamaan. Esim. Miss Helsinki-kisaajat ovat pärjänneet elämässään loistavasti ja tekevät rahakkaita personal trainerin ja tarjoilijan töitä ulkoimailla!

Vierailija
74/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Miehenä samanlaista kokemusta, paitsi että olen luonnehdittu söpöksi.

Syrjittiin ja kiusattiin kotipihoilla muiden poikien toimesta.

Syrjittiin ja kiusattiin päiväkodissa muiden poikien toimesta - tytöiltä aloin saamaan paljon huomiota.

Syrjittiin ja kiusattiin ala-asteella muiden poikien toimesta - tytöiltä sain paljon huomiota kunnes menivät kiusaajien puolelle kun halusivat kuulua joukkoon eli jäin yksin.

Syrjittiin ja kiusattiin lastenkodeissa muiden poikien toimesta - tytöiltä sain paljon huomiota.

Syrjittiin ja kiusattiin ammattikouluissa muiden poikien toimesta - tytöiltä sain paljon huomiota.

Syrjittiin ja kiusattiin työpaikoilla - tällä kertaa syrjiviä kiusaajia olivat tytöt.

Ammattikoulussa aloin miettiä miksi mua syrjittiin päivästä yksi lähtien vaikken ollut tehnyt tai sanonut mitään outoa. Sitten luin eräistä psykan ja lastensuojelu papereista joissa lukee toistuvasti, että saan ulkonäölläni tytöiltä paljon huomiota. Sitten tajusin, että niin sen täytyy olla: muut pojat pitivät minua silloin aikanaan uhkana.

Maailma on niin pinnallinen.

Nykyään olenkin sosiaallisesti eristäytynyt.

Vierailija
75/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että muutat tyyliäsi, jos tuijottelu häiritsee. Mutta en usko että sitä oikeasti kuitenkaan haluat, sen verran vahva yleensä on nuorella se halu saada seksuaalista huomiota.

Vaihda johonkin kynittyyn hiukseen, mustaan kynsilakkaan ja meikittömyyteen ja löysiin vaatteisiin ja mahdollisesti feikkisilmälaseihin. Heivaa korkkarit ja minarit. Näin itse tekisin jos olisin hankalan kaunis nuori nainen. Siitähän olisi pelkkää etua minulle: naiset ei enää inhoaisi. Pinnalliset miehet ei lähestyisi ja idiootit ei ehkä uskaltaisi lähestyä, jos tarpeeks nenärengasta tms. Voisin mennä vapaasti ilman huolia meikkaamisesta. Olla sellainen kuin olen hasuissa teeppareissa jne.

Kyllä ihminen itsestään aina ruman saa, oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Jos et usko katso vaikka se elokuva Monster- Aileen Wuornos. Upea pääosanesittäjä onnistui tekemään itsestään huippuvastenmielisen.

Näin on, ei toki tarvi ihan rumaksi hankkiutua.. Itse huomasin että saan vähemmän huomiota nykyään kun pukeudun tyylikkään asiallisesti ja hillitysti, vähemmän meikkiä ja tukan väri luonnollinen. Toki kaunis oon edelleen monen mielestä, mutta elämä paljon rauhallisempaa, kuin parikymppisenä kuin olin aika huomionhakuinen ja laittautumiseen meni paljon enemmän aikaa. Kyllä miehet huuteli perään ja naiset katsoi vihaisesti kaikkialla...Tyylikkäänä ja asiallisen näköisenä ei herätä samanlaisia reaktioita.

Vierailija
76/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni vaimo on uskomattoman kaunis, aina sukua nähdessä tuntuu, että tuo yksi on eksynyt muiden tallukoiden joukkoon suoraan Hollywood-elokuvasta ja joku oma yksityinen tuulikone leyhyttelee hänen pitkiä kiiltäviä kutrejaan, kun itse pyyhkii hikeä oman lässähtäneen otsatukan alta.

Hän on myös todella ystävällinen ja lämminsydäminen, hänellä on laaja ystäväpiiri johon kuuluu paljon toisia naisia, ja hän on yksi odotetuimmista vieraista jokaiseen sukutapaamiseen, itsekin tykkään hänestä kovasti vaikkei edes olla kovin samanlaisia ihmisiä esim. kiinnostuksenkohteiltamme.

Jos koet ulkonäkösi esteeksi elämässäsi, voit kompensoida sitä muilla ominaisuuksillasi ja olla porukan hurmaavin muutenkin kuin ulkonäölläsi.

Vierailija
77/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nyt se selvisi, miksi minuakin kohdellaan suunnilleen noin. Olen kaunis! Kiva tietää. Luulin että johtuu siitä että ole outo, ujo ja huono sosiaalisilta taidoiltani.

Vierailija
78/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, nyt se selvisi, miksi minuakin kohdellaan suunnilleen noin. Olen kaunis! Kiva tietää. Luulin että johtuu siitä että ole outo, ujo ja huono sosiaalisilta taidoiltani.

Mistä se selvisi?

Ei tässä kukaan kai vielä sinun tilanteesta ehtinyt keskustella :)

Vierailija
79/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvoiltani kaunis, vähän pullukka kylläkin. Ihmissuhteisiin ei ole juurikaan asia vaikuttanut, ainoastaan exän nyksä ei salli meidän olevan missään tekemisissä, ja syyksi epäilen hänen omaa epävarmuuttaan.

Mutta. Olen asiakaspalveluammatissa, ja siinä olen selkeästi huomannut, että minua vanhemmat naiset (ei nyt tietenkään kaikki) kohtelevat minua aika tylysti. Ei vastata jos kysyn/tervehdin jne. Luodaan vain mulkaisu tai ei katsota päinkään. Varsinkin jos he ovat kumppaninsa seurassa. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti.

Onko tuo varmaa tietoa, että exän nyksä kieltää sinun exääsi olemaan kanssasi tekemisissä? Vai olisiko se ihan exäsi oma päätös? Harhaisuutta on monenlaista, sinullakin nähtävästi.

No ihan siitäkin voi jo jotain päätellä kun satuin törmäämään exääni baarin edustalla ja vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa, tämä nyksä juoksee sisältä exäni kimppuun tönäisten hänet selälleen maahan ja huutaen kusipäätä.

Tiedä sitten, onko tämä vain omaa harhaani.

Ai sinä olet tätä porukkaa. No sitten... luulin keskustelevani normaaliin yhteiskuntaan kuuluvan naisen kanssa.

Hmm. Avaisitko vähän, että tarkoitat "tällä porukalla"?

Ihminen, joka tekee pitkälle vietyjä johtopäätöksiä baarikäyttäytymisestä on

A)tosi nuori

B) baarien vakioasiakas

C) tyhmä

Valitse noista

Vierailija
80/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä Charlize Theronin hehkutusta. Onhan hän sieväpiirteinen, muttei mielestäni kuitenkaan niin henkeäsalpaava kuin vaikkapa jo edesmennyt Sharon Tate oli. Sharon Tate ei olisi ollut uskottava Aileeniksi, vaikka hänet olisi yritetty maskeerata rumemmaksi. Theronin kasvonpiirteet ovat paljon lähempänä Wuornosin kasvonpiirteitä kuin Taten kasvonpiirteet.

Tämä on hyvä osoitus siitä ettei Theron ole superkaunotar, vaikka nätti onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän