Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis avautuu: minne tahansa ikinä menenkin, kaikki menevät ihan "sekaisin," vaikka en mitään tekisi tai kellekään mitään puhuisi.

Vierailija
25.06.2018 |

Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi nähdä kuva noin kauniista ihmisestä. Ei oo nimittäin kukaan ikinä aiheuttanut mulle mitään tuon suuntaisia ajatuksia, vaikka itse olen aika ruma ja se välillä harmittaa. Kuva kehiin! ;)

Vierailija
22/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi nähdä kuva noin kauniista ihmisestä. Ei oo nimittäin kukaan ikinä aiheuttanut mulle mitään tuon suuntaisia ajatuksia, vaikka itse olen aika ruma ja se välillä harmittaa. Kuva kehiin! ;)

Kuvaa ei koskaan näihin avauksiin tule. Miksihän? Koska hävettää? Hmm...tässähän oli kyse kärsimyksestä. Miksi yhtäkkiä se onkin hävettävää näyttää kuva, joka puoltaisi väitettä kärsimyksestä. Eli yhteenvetona: nöyrää kerskailua kaikki tyynni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että muutat tyyliäsi, jos tuijottelu häiritsee. Mutta en usko että sitä oikeasti kuitenkaan haluat, sen verran vahva yleensä on nuorella se halu saada seksuaalista huomiota.

Vaihda johonkin kynittyyn hiukseen, mustaan kynsilakkaan ja meikittömyyteen ja löysiin vaatteisiin ja mahdollisesti feikkisilmälaseihin. Heivaa korkkarit ja minarit. Näin itse tekisin jos olisin hankalan kaunis nuori nainen. Siitähän olisi pelkkää etua minulle: naiset ei enää inhoaisi. Pinnalliset miehet ei lähestyisi ja idiootit ei ehkä uskaltaisi lähestyä, jos tarpeeks nenärengasta tms. Voisin mennä vapaasti ilman huolia meikkaamisesta. Olla sellainen kuin olen hasuissa teeppareissa jne.

Kyllä ihminen itsestään aina ruman saa, oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Jos et usko katso vaikka se elokuva Monster- Aileen Wuornos. Upea pääosanesittäjä onnistui tekemään itsestään huippuvastenmielisen.

Eli kun näyttelijä lihotti itseään, muuttui heti huippuvastenmieliseksi. Asia harvinaisen selvä. Ja ihmiset ei muka ole pinnallisia.

Vierailija
24/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa sais kyllä enemmän arvostusta se, joka kerrankin tekisi avauksen siitä, että nauttii olevansa kateuden kohde. Mutta ei sitä otettaisi tosissaan. Siksi varmaan tää nöyrä kerskailu on yleisempää, koska kukaan ei epäile provoksi toisin kuin rehellistä kerskailua.

Vierailija
25/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama se on meillä jotka ovat lihavampien mielestä laihoja(painoindeksi siis todellisuudessa ihan normaali hoikka). Katkeraa ilkeilyä ja selän takana puhumista mm. syömishäiriöhuhuja jne.

Kukaan ei syntymässään saamaansa naamaa voi muuttaa, ellei ole rahaa ja halua muokata sitä, mutta te hoikkien haukkujat voisitte itse tehdä itsellenne jotain jos oma kroppa kismittää.

Vierailija
26/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin sinua. Itsekin olen tuon kohteeksi joutunut. Tosin itsekin kadehdin joskus muita. Kateus on tappavaa pahimmillaan.

Vierailija
27/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ihmiset eivät jaksa katsella noin ylimielistä ihmistä. Todellisuudessa saatat ulkonäöltäsi olla kuin petolinnun perse. 

Vierailija
28/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä psyykeongelmista jos oikeasti elämä pyörii miettiessä sitä kuka on kateellinen itselle. Ja vaikka niitä kateellisia olisikin, niin psyykkisesti terve ihminen ei tee siitä numeroa.

Mutta humble bragiahan tämä oli. Ihmiset on kyllä niin sekaisin.

Vierailija
29/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi olla vain provokin. Aihe saa nimittäin aina kuhinaa aikaan.

Vierailija
30/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hykertelee tyytyväisenä - nielivät syötin! Ja työntää kahdennenkymmenennen perunalastun suuhunsa.

Vierailija
31/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ymmärtäväni mistä ap puhuu.

Paras ystäväni on todella huomiota herättävän söpö ja seksikäs ja vetää puoleensa miesten huomion aina ka saa vieraiden naisten vihan ja kateuden osakseen. En itse ole koskaan ollut kateellinen itse tästä hänen keräämästään huomiosta, naurattaa iskulauma pöydässä ja tuplanaurattaa iskijän beesimies joka joutuu luulevansa ”alentumaan” minuun ja pitämään kohteliaasti seuraa, usein kyllä on mukava jutella näiden tyyppien kanssa ja hekin lämpenevät persoonalleni.

Itse siis olisin vaivautunut ystäväni saamasta huomiosta jota on varjosta hauska seurata :D

Seuraava henkilökohtaisesti hauska pointti on että olen itsekkin söpö ja seksikäs nainen, tavalla että mieheni sanoo kaupassa ärsytyskertoimen kasvavan, kun miehet tuijottaa minua jota en kyllä itse huomaa.

Eli summasummarum olen itse markettikaunotar arjen keskellä, mutta en siitä koostu tahi huomaa asiaa ihmeemmin. Kun ystäväni saapuu paikalle kahvilaan lakkaan olemasta ja hän varastaa tahtomattaan kaiken huomion.

Todellakin valitse medium-tason lookkini kuin leuat loksauttavan kauneuden.

Vierailija
32/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ne menevätkin sekaisin sen takia, että olet niin poikkeuksellisen susiruma?

Vierailija
33/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ulkoinen kauneus ei tuota määrää itseriittoisuutta peitä, valitan.

Vierailija
34/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, en tie tuosta, mutta onhan se totta että sellaiset ihmiset joilla on "huonoja kokemuksia" kauniista ihmisistä (esim koulukiusattu rajusti suosittujen, kauniina pidettyjen tyttöjen toimesta) helposti kokevat kauniit ihmiset uhkaavampina tai epämiellyttävimpinä kuin vähemmän kauniit ihmiset.

No itse olen törmännyt juurikin tähän. Olen perusnätti, minulla on pitkät vaaleat hiukset ja tykkään pukeutua kivasti. Usein tuntuu, että saan esim. opiskeluporukoissa enemmän kyräilyä ja nälvimistä kuin muut, ja juurikin niiltä vähän persoonallisemmilta ihmisiltä, joita on kiusattu koulussa (osa on tämän paljastanutkin). Moni myös tuomitsee minut vain ulkonäön perusteella - jos olen vaikka kertonut tykkäämistäni kirjoista tai sarjoista, olen saanut kommentteja tyyliin "niin varmaan, sun näköiset katsoo vaan jotain Temppareita". 

Ei ole kivaa tämäkään, kun itse inhoan ulkonäön perusteella tuomitsemista ja yritän olla ystävällinen kaikille :(

Vierailija
35/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kasvoiltani kaunis, vähän pullukka kylläkin. Ihmissuhteisiin ei ole juurikaan asia vaikuttanut, ainoastaan exän nyksä ei salli meidän olevan missään tekemisissä, ja syyksi epäilen hänen omaa epävarmuuttaan.

Mutta. Olen asiakaspalveluammatissa, ja siinä olen selkeästi huomannut, että minua vanhemmat naiset (ei nyt tietenkään kaikki) kohtelevat minua aika tylysti. Ei vastata jos kysyn/tervehdin jne. Luodaan vain mulkaisu tai ei katsota päinkään. Varsinkin jos he ovat kumppaninsa seurassa. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti.

Vierailija
36/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kaunis ja monesti pyydetty malliksi jne. En kuitenkaan ole koskaan törmännyt ap:n kuvailemaan käytökseen enlä ole huomannut sellaista muieenkaan kauniiden osalta. Eli vahvasti epäilen jotain päänsisöistä ongelmaa tässä, että ap kuvittelee kaiken. Joku harhaisuus on kyseessä. Tiedoksi että lmmenttini ei pohjaudu kateuteen, olen siis itsekin kaunis.

Vierailija
37/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunista kannata kadehtia. Miehenä en ikinä ottaisi liian kaunista naista, sillä siitä koituisi suunnatonta vaivaa ja mielipahaa kun muut miehet pörräisivät koko ajan hänen ympärillään. Paska tuollaisesta nousisi hänelle hattuun jossain vaiheessa kuitenkin ja jättäisi minut.

Vierailija
38/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että muutat tyyliäsi, jos tuijottelu häiritsee. Mutta en usko että sitä oikeasti kuitenkaan haluat, sen verran vahva yleensä on nuorella se halu saada seksuaalista huomiota.

Vaihda johonkin kynittyyn hiukseen, mustaan kynsilakkaan ja meikittömyyteen ja löysiin vaatteisiin ja mahdollisesti feikkisilmälaseihin. Heivaa korkkarit ja minarit. Näin itse tekisin jos olisin hankalan kaunis nuori nainen. Siitähän olisi pelkkää etua minulle: naiset ei enää inhoaisi. Pinnalliset miehet ei lähestyisi ja idiootit ei ehkä uskaltaisi lähestyä, jos tarpeeks nenärengasta tms. Voisin mennä vapaasti ilman huolia meikkaamisesta. Olla sellainen kuin olen hasuissa teeppareissa jne.

Kyllä ihminen itsestään aina ruman saa, oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Jos et usko katso vaikka se elokuva Monster- Aileen Wuornos. Upea pääosanesittäjä onnistui tekemään itsestään huippuvastenmielisen.

Tämä on kyllä ihan totta. Eron huomaan itsekin, helposti. Kun taaperran lenkille koiran kanssa tai vaikka lähikauppaan liian isoissa ja kulahtaneissa pieruverkkareissa, kasvot täysin meikittöminä ja mahdollisesti naamarasvasta kiiltelevinä, huppu päässä ja tukka sekaisin, ei kukaan vilkaise kuin kauhistuakseen.

Sitten kun vedän päälleni mekon ja korkokengät, meikkaan ja laitan hiukset kauniisti, minua tuijotetaan. Etenkin kun pukeudun aika huomiotaherättävästi, jos niin voisi sanoa. En muodin mukaisesti siis. Huomaan katseet itsekin ihan kadulla. On tultu iskemään mitä omituisimmissa paikoissa.

Varmasti jokainen nainen tietää, että meikillä ja laittautumisella tekee ihmeitä. Ap on hyvä ja pukeutuu telttakaapuihin ja vetää itsensä kaljuksi jos elämä on noin vaikeaa. Itse tykkään omasta tyylistäni, jos joku tuijottaa niin voi-voi. En syytä ulkonäöstäni epäonnistuneita ihmissuhteita.

Vierailija
39/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvoiltani kaunis, vähän pullukka kylläkin. Ihmissuhteisiin ei ole juurikaan asia vaikuttanut, ainoastaan exän nyksä ei salli meidän olevan missään tekemisissä, ja syyksi epäilen hänen omaa epävarmuuttaan.

Mutta. Olen asiakaspalveluammatissa, ja siinä olen selkeästi huomannut, että minua vanhemmat naiset (ei nyt tietenkään kaikki) kohtelevat minua aika tylysti. Ei vastata jos kysyn/tervehdin jne. Luodaan vain mulkaisu tai ei katsota päinkään. Varsinkin jos he ovat kumppaninsa seurassa. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti.

Onko tuo varmaa tietoa, että exän nyksä kieltää sinun exääsi olemaan kanssasi tekemisissä? Vai olisiko se ihan exäsi oma päätös? Harhaisuutta on monenlaista, sinullakin nähtävästi.

Vierailija
40/124 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on varmaan juttua jossain lehdessä. Kerro missä. Nimittäin, jos Suomessa olisi niin kaunis nainen, että KAIKKI menisivät IHAN SEKAISIN hänet nähdessään, sellainen olisi aikamoinen ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän