Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinenkin käsilaukkukysely:

Vierailija
27.04.2006 |

Montako käsilaukkua teillä on? Hankitteko laukkuja ihan vaan fiilispohjalta vai esim. aina kenkien oston yhteydessä yhteensopivan laukun?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelisin uusia mutta mies vahtii etten osta... Ja jos salaa ostan niin suuttuu. Kuulemma yksikin riittäisi!

Minä taas olen sitä mieltä että laukkuja ei koskaan ole tarpeeksi!

Vierailija
22/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on

2 pientä mustaa (toinen tosivanha " baarilaukku" , toisen ostin muistaakseni viimesyksynä mustien saappaidenkanssa)

1 keskikokonen musta (arkilaukku)

1 keskikokonen valkoinen laukku (ostin valkoisten kevät ja kesäkenkienkanssa)

1 pieni ruskea kangaslaukku (kesäksi ruskeiden sandaalienkanssa)

1 pieni vihreä laukku

1 pienehkö turkoosi laukku, ostin keväällä turkoosin huivinkanssa

1 keskikokonen beige laukku, ostin viimekesänä juhlakenkienkanssa

Eli miltei aina kenkien kaveriksi ostan, en ehkä samalla reissulla vaan vähän myöhemmin tajuan ettei uusille kengille ole sopivaa laukkua.

8 käsilaukkua siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikkejä harvemmin kuljettelen mukana muutenkaan. Siteitä pidän mukana pari kappaletta vain kuukautisten aikana ja ne nyt eivät vie paljoa tilaa. Pikkuhousunsuojia ja tamponeja en käytä.

Vierailija:

Siis mulla on tasan 2 käyttölaukkua. Jouni :O) merkkinen tilava nahkainen olkalaukku. Siihen mahtuu kaikki, mitä lapsellinen nainen voi tarvita mukanaan. Toinen on uusi pienempi Seppälän ruskea nahka käsilaukku. Trendikäs ja edullinen. Onhan mulla kaapissa varmaan 15 käsi/ilta/olkalaukkua, mutta yleensä käytössä vaan 2. Miten ihmeessä kukaan jaksaa päivittäin venkslata kaikkea tarpeellista laukusta toiseen? Siis huulipunat, pikkarinsuojat, tamponit, vauvan varavaippa ja body jne......

Varmaan meikäläisen rahapussikin olisi aina hukassa jos olisi liikaa käyttölaukkuja.

Ostan kengät ja vyön laukun mukaan, enkä toisin päin!

Vierailija
24/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä joka laukussa oma välineistö. Nenäliinat, huulipunat jne...

T: 21

Vierailija
25/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mullakin taitaa hipoa lähemmäs sataa kuin viittäkymmentä.. pitäisiköhän huolestua.. :D sama ongelma melkein on kenkien ja vöiden sekä erilaisten käsikorujen kanssa... :/

Vierailija
26/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän sähläystä, mutta en halua käyttää koko ajan samaa veskaa. Pieneen laukkuun en ota mukaan muuta kuin avaimet, kännyn ja lompakon+ bussilipun, isompaan sitten saatan pakata meikkejä yms. mukaan. Ja töihin mennessä tietysti täytyy ottaa kalenteri, työavaimet, eväät, lääkkeitä yms. Mutta esim. iltamenoihin vaihdan pienemmän ja juhlavamman/siistimmän/räväkämmän tms. laukun tilaisuuden luonteesta riippuen ja silloin en tarvitse tilaa esim. kalenterille. Ja elokuviin mennessä täytyy aina ottaa niin iso laukku, että sinne mahtuu vesipullo, kun miehelle tulee aina jano leffassa :)

Vierailija
27/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20; Zaran laukuista Vuittoniin. Kaiken merkkisiä. Lempparimerkit ovat Dior, Longchamp ja Benetton. Ovat pukeutumishuoneessa seinillä roikkumassa naulakoissa tai lipastossa.

22; Siihen on rahallisesti varaa. Mä tykkään pukeutua niin, että laukku sopii siihen asuun mikä on päällä. Mulle toi on ainakin ihan luonnollinen asia, lapsena/teininä niitä laukkuja oli kans paljon. Ja kuten jo mainitsin olen saanut monia merkkilaukkuja esim Vuitton perintönä ja nekin vielä tosi hyväkuntoisia. Osa myös mummoni vanhoja 1910-1960 luvun laukkuja, joista en kyllä luovu!!

29; Yleensä kun johonkin lähden, otan vain avaimet/kännykän/kukkaron ja ne ovat eteisen lipaston päällä. Ja laitan ne sitten siihen veskaan, jolla lähden liikenteeseen. Riippuu sitten mihin menen, että mitä tarvitsen mukaan (esim vesipullo, meikit, terveyssiteet, kalenteri jne). Jos lähden lasten kanssa vaunuilla, niin sitten on kaikille lastentavaroille vaunussa oleva hoitolaukku.

Mielestäni naisella ei voi olla koskaan liikaa laukkuja ja kenkiä :)

Vierailija
28/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isoja ja pieniä. Jos olen shoppailemassa enkä löydä mitään muuta ostan lohdutukseksi laukun, siinä esimerkki. Muutenkin rakastan laukkuja ostan aina jos näen ihanan käsilaukun.

Muutomiehetkin piti hulluna kun oli viisi jätesäkillistä laukkuja ja kohta tilanpuutekin iskee. En vaan raaskis luopua mistään, ku aina ajattelee et tarttee vielä. Olen kyllä antanut kavereillekin muutaman....

Vierailija
29/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. toinen laukkufriikki

stella80:

Osa myös mummoni vanhoja 1910-1960 luvun laukkuja, joista en kyllä luovu!!

Vierailija
30/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä yksi hullu jolla on noin 520 käsilaukka/i]

Vierailija
31/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan hakeutua hoitoon, johonkin hullujen laukkuriippuvaisten vieroitusryhmään?

Vierailija
32/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutomiehetkin piti hulluna kun oli viisi jätesäkillistä laukkuja ja kohta tilanpuutekin iskee. En vaan raaskis luopua mistään, ku aina ajattelee et tarttee vielä. Olen kyllä antanut kavereillekin muutaman....

Mulla vei kengät kolme säkkiä.

Joku kysyi miten jaksaa venkslata kamoja kassista toiseen joka päivä: olen joskus aikoinaan ostanut sellaisen läpinäkyvän nimenomaan laukun sisään tarkoitetun sisälaukun, joka vain sitten siirretään aina uuteen laukkuun, siellä on tallessa välttämättömyydet joiden pitääkin olla mukana.

Vierailija
33/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukku ollut riittävän monta kertaa käytössä niin laitan sen kierrätykseen. En tykkää säilöä mitään ja jos kerran johonkin kyllästyn niin kyllästyn lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme