Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinenkin käsilaukkukysely:

Vierailija
27.04.2006 |

Montako käsilaukkua teillä on? Hankitteko laukkuja ihan vaan fiilispohjalta vai esim. aina kenkien oston yhteydessä yhteensopivan laukun?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuja on varmaan parikymmentä, olka- ja käsilaukkuja, iltalaukkuja on vain muutama kun musta sopii melkein kaikkeen (pari mustaa ja yksi sammaleenvihreä).

Vierailija
2/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 laukkua taitaa olla kotona ja n. 10kpl äitini luona (varakasseina ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuja tulee ostettua sekä fiilispohjalta että tarpeeseen.

Vierailija
4/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun huolestua itsestäni? Enemmän pidän itseäni kenkäfriikkinä, niitä mulla on PALJON... :I

t. 3

Vierailija
5/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse enempää kun tuo on sellainen että käy oikeastaan kaikkien vaatteiden kanssa. ostan uuden n. puolen vuoden välein.

Vierailija
6/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Montako käsilaukkua teillä on? Hankitteko laukkuja ihan vaan fiilispohjalta vai esim. aina kenkien oston yhteydessä yhteensopivan laukun?

Laukkuja on yli 100, suurin osa käsilaukkuja.

Fiilispohjalta hankin, heräteostoksia useimmiten. Usein kenkien oston yhteydessä uusi laukku tai toisinpäin :)

Vierailija
7/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain silloin uuden, kun on tarvetta.

Vierailija
8/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä 5 tai 6 laukkua ja muutama vanha jotka vaan lojuu kaapin pohjalla...

Vierailija
9/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se kätevin ja tilavin, nuhjuinen Marimekon kangaslaukku. Jos jonnekin hienompaan tilaisuuteen menossa niin kaivan siistimmän nahkalaukun.

Vierailija
10/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan täysijärkinen hankkisi yli 100 laukkua?? Vai provoiletko?

Vierailija
11/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkista löytyy:

- mummon vanha nahkainen käsilaukku, joka on mulla arkikäytössä

- edellinen saman tapainen, joka on nyt vaan aika kulunut enkä enää viitsi käyttää, mutta ei ole tullut heivattuakaan minnekään

- musta/beige siisti nahkasalkku pelkästään virka-asioihin

- jostakin saamani pieni musta nahkainen laukku, joskus jos iltaisin menee jonnekin... se on jotain ankeriaan nahkaa tms. niin että ei kauheasti kestä kulutusta.

- pieni, ruskea käsilaukku, siltä varalta että iltamenoon tarvii ruskeaa, oisko äidiltä saatu.

Vierailija
12/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se miehesi joutua yksin urakoimaan kun pikkurouva palstailee ;D

Vierailija
13/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta ite uus naljailuketju jos et voi pitää mölyjä mahassas. Tää kysely oli käsilaukuista.

-ap

Vierailija
14/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi kukaan täysijärkinen hankkisi yli 100 laukkua?? Vai provoiletko?

Osa merkkilaukuista on perintöjä äidiltäni, mummoilta, tädeiltä jne. Osa on ostettu aleista/outleteista/käytettynä. Erilaisia laukkuja erilaisiin tarkoituksiin. Eri mallisia/tyylisiä/värisiä, mitkä sopivat milloinkin vaatteisiin/kenkiin. En todellakaan ole koskaan provoillut!!! Eikä 100 edes ole paljon, muilla on paljon enemmän.

Vierailija
15/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain ihmisillä vielä enemmän kuten kirjoitit. Väistämättä tulee mieleen että mitä tämä ihminen on jäänyt paitsi, kun tyhjyyttään yrittää täyttää käsilaukuilla :-)

Vierailija
16/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastatakseni sitten itse aiheeseen, niin omistan max 10 käsilaukkua.

Vierailija
17/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuni ovat mustia, suklaanruskeita ja beigejä, samoin kuten kenkänikin.

Vierailija
18/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on tasan 2 käyttölaukkua. Jouni :O) merkkinen tilava nahkainen olkalaukku. Siihen mahtuu kaikki, mitä lapsellinen nainen voi tarvita mukanaan. Toinen on uusi pienempi Seppälän ruskea nahka käsilaukku. Trendikäs ja edullinen. Onhan mulla kaapissa varmaan 15 käsi/ilta/olkalaukkua, mutta yleensä käytössä vaan 2. Miten ihmeessä kukaan jaksaa päivittäin venkslata kaikkea tarpeellista laukusta toiseen? Siis huulipunat, pikkarinsuojat, tamponit, vauvan varavaippa ja body jne......

Varmaan meikäläisen rahapussikin olisi aina hukassa jos olisi liikaa käyttölaukkuja.

Ostan kengät ja vyön laukun mukaan, enkä toisin päin!

Vierailija
19/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan ahmiminen syömishäiriöön. Joten kannattaa hakeutua hoitoon sinä joka omistat yli 100 laukkua ja jonka mielestä siinä ei ole edes mitään ihmeellistä...

Vierailija
20/33 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukkuja, kasseja, pieniä ja isoja, eri mallisia ja tyylisiä, juhla ja arkilaukkuja yms. Enhän käytä samaa paitaakaan joka päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi