Toinenkin käsilaukkukysely:
Montako käsilaukkua teillä on? Hankitteko laukkuja ihan vaan fiilispohjalta vai esim. aina kenkien oston yhteydessä yhteensopivan laukun?
Kommentit (33)
6 laukkua taitaa olla kotona ja n. 10kpl äitini luona (varakasseina ;))
Laukkuja tulee ostettua sekä fiilispohjalta että tarpeeseen.
Pitäiskö mun huolestua itsestäni? Enemmän pidän itseäni kenkäfriikkinä, niitä mulla on PALJON... :I
t. 3
en tarvitse enempää kun tuo on sellainen että käy oikeastaan kaikkien vaatteiden kanssa. ostan uuden n. puolen vuoden välein.
Vierailija:
Montako käsilaukkua teillä on? Hankitteko laukkuja ihan vaan fiilispohjalta vai esim. aina kenkien oston yhteydessä yhteensopivan laukun?
Laukkuja on yli 100, suurin osa käsilaukkuja.
Fiilispohjalta hankin, heräteostoksia useimmiten. Usein kenkien oston yhteydessä uusi laukku tai toisinpäin :)
Ostan vain silloin uuden, kun on tarvetta.
Mulla on ehkä 5 tai 6 laukkua ja muutama vanha jotka vaan lojuu kaapin pohjalla...
Yleensä se kätevin ja tilavin, nuhjuinen Marimekon kangaslaukku. Jos jonnekin hienompaan tilaisuuteen menossa niin kaivan siistimmän nahkalaukun.
Miksi kukaan täysijärkinen hankkisi yli 100 laukkua?? Vai provoiletko?
Nurkista löytyy:
- mummon vanha nahkainen käsilaukku, joka on mulla arkikäytössä
- edellinen saman tapainen, joka on nyt vaan aika kulunut enkä enää viitsi käyttää, mutta ei ole tullut heivattuakaan minnekään
- musta/beige siisti nahkasalkku pelkästään virka-asioihin
- jostakin saamani pieni musta nahkainen laukku, joskus jos iltaisin menee jonnekin... se on jotain ankeriaan nahkaa tms. niin että ei kauheasti kestä kulutusta.
- pieni, ruskea käsilaukku, siltä varalta että iltamenoon tarvii ruskeaa, oisko äidiltä saatu.
Taitaa se miehesi joutua yksin urakoimaan kun pikkurouva palstailee ;D
Perusta ite uus naljailuketju jos et voi pitää mölyjä mahassas. Tää kysely oli käsilaukuista.
-ap
Vierailija:
Miksi kukaan täysijärkinen hankkisi yli 100 laukkua?? Vai provoiletko?
Osa merkkilaukuista on perintöjä äidiltäni, mummoilta, tädeiltä jne. Osa on ostettu aleista/outleteista/käytettynä. Erilaisia laukkuja erilaisiin tarkoituksiin. Eri mallisia/tyylisiä/värisiä, mitkä sopivat milloinkin vaatteisiin/kenkiin. En todellakaan ole koskaan provoillut!!! Eikä 100 edes ole paljon, muilla on paljon enemmän.
joillain ihmisillä vielä enemmän kuten kirjoitit. Väistämättä tulee mieleen että mitä tämä ihminen on jäänyt paitsi, kun tyhjyyttään yrittää täyttää käsilaukuilla :-)
Ja vastatakseni sitten itse aiheeseen, niin omistan max 10 käsilaukkua.
Laukkuni ovat mustia, suklaanruskeita ja beigejä, samoin kuten kenkänikin.
Siis mulla on tasan 2 käyttölaukkua. Jouni :O) merkkinen tilava nahkainen olkalaukku. Siihen mahtuu kaikki, mitä lapsellinen nainen voi tarvita mukanaan. Toinen on uusi pienempi Seppälän ruskea nahka käsilaukku. Trendikäs ja edullinen. Onhan mulla kaapissa varmaan 15 käsi/ilta/olkalaukkua, mutta yleensä käytössä vaan 2. Miten ihmeessä kukaan jaksaa päivittäin venkslata kaikkea tarpeellista laukusta toiseen? Siis huulipunat, pikkarinsuojat, tamponit, vauvan varavaippa ja body jne......
Varmaan meikäläisen rahapussikin olisi aina hukassa jos olisi liikaa käyttölaukkuja.
Ostan kengät ja vyön laukun mukaan, enkä toisin päin!
ruuan ahmiminen syömishäiriöön. Joten kannattaa hakeutua hoitoon sinä joka omistat yli 100 laukkua ja jonka mielestä siinä ei ole edes mitään ihmeellistä...
Käsilaukkuja, kasseja, pieniä ja isoja, eri mallisia ja tyylisiä, juhla ja arkilaukkuja yms. Enhän käytä samaa paitaakaan joka päivä!
Laukkuja on varmaan parikymmentä, olka- ja käsilaukkuja, iltalaukkuja on vain muutama kun musta sopii melkein kaikkeen (pari mustaa ja yksi sammaleenvihreä).