Ex-tyttöystävän uusi mies selvästi vihasi, kun näki minut :D
Ex ja hänen uusi mies käveli eilen vastaan kadulla ja tietenki oli pakko katsoa tätä uutta miestä sillä "olen pannut tyttöystävääs... ENNEN SINUA :D "- hymyllä .
Selvästi näky, että mies vihasi, olenhan minä se voittaja. Kävin "siellä" ensin :D
Ennen kuin mammat kääntää tämän minun vihaamiseksi: munani on 19cm ja minä jätin tämän naisen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mietitkö koskaan, että vaikka olit ennen tuota nyxää, niin et silti koskaan onnistunut olemaan eka. Etkä edes paras. Jääkiekossakaan ei voita ekan maalin tehnyt vaan se, joka tekee eniten.
Jääkiekkoanalogiaa käyttäen ap teki maalin ja lähti joukkueesta. Kehuu voittaneensa ja ylpeilee, että mailassaan on isompi lapa kuin hänet korvanneella pelaajalla.
Ja tämä kaikki, kun peli on vielä käynnissä.
Lisäksi kuulin, että tällä uudella on ellottavan tulipunainen terska ja kummallisesti kyrrvän varsi kaartunut alaspäin. Todella turn off varmaan exälleni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kuulin, että tällä uudella on ellottavan tulipunainen terska ja kummallisesti kyrrvän varsi kaartunut alaspäin. Todella turn off varmaan exälleni.
AP
Kylläpäs sua nyt eksän nyksän meisseli kovasti kiinnostaa. Oletko epävarma omasta heteroudestasi?
Osaa ne naisetkin mulkoilla murhaavasti. Kerran sain houkuteltua kaikki yli 30 entistä muijakaveriani samaan paikkaan ja kaikki mulkoilivat nykyistä naistani hyvinkin pahalla silmällä. Taisivat jotenkin aavistaa, että hänellä on koko porukasta kaikkein tiukin.
Jaaha. "Maailman täytyi saada tietää".
Huomaa että aloittaja on mies, koska juttu nauratti ja oli hyvin kirjoitettu. Ei naiset vaan pysty samaan.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se katsoi sua "vai tuo mulkku satutti mun rakasta"- ilmeellä.
Lässynlässyn! Ap ikinä oo päässyt jättämään niin tasokasta naista että siihen seuraavakaan kovin tulisesti rakastuis.
Jos tätä foorumia lukee niin kaikki naiset ovat hyvin tasokkaita ja kaikki miehet sikoja. Ergo: naiset rakastuvat renttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Osaa ne naisetkin mulkoilla murhaavasti. Kerran sain houkuteltua kaikki yli 30 entistä muijakaveriani samaan paikkaan ja kaikki mulkoilivat nykyistä naistani hyvinkin pahalla silmällä. Taisivat jotenkin aavistaa, että hänellä on koko porukasta kaikkein tiukin.
Olipas sulla paljon hanskoja laatikossa.
Mutta mietitkö koskaan, että vaikka olit ennen tuota nyxää, niin et silti koskaan onnistunut olemaan eka. Etkä edes paras. Jääkiekossakaan ei voita ekan maalin tehnyt vaan se, joka tekee eniten.