Nainen, jos olisit naimisissa kanssani, niin millaista ruokaa tekisit mulle?
Kommentit (50)
No just nyt tässä itse samalla syön:
uunissa kermassa ja aurajuustossa haudutettua broilerinleikettä
keitettyä parsakaalia
vihreää salaattia
ja juon olutta. Tänään ois tätä.
Lämmittäisin roiskeläppäpitsan mikrossa. Siihen voi myös heittää pari nakkia päälle ja ketsuppia.
Jälkkäriksi vaikka mars-patukka.
A) en menis naimisiin kaltaisesi typerän palstaröllin kanssa
B) kokkaa ihan itse jatkossa vaan, mun tehtävä ei ole passata miestä.
Riippuu ihan siitä, mitä elintarvikkeita olet kaupasta ostanut.
Mä olen herttainen ihminen ja voisin mikrottaa myös sun einesmaksalaatikon.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta terveellistä perusruokaa arkena, vähän parempaa sitten ajan kanssa. Mitäs ruokaa sä tekisit mulle?
En itse osaa tehdä ruokaa, joten minun pitäisi tehdä sulle jotain muita palveluksia.
AP
Lchf ruokaa. Runsaasti rasvaa, valikoiden hiilihydraatteja.
Kasvisruokaa tekisin.
Maittavaa, hyvää kasvisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Lämmittäisin roiskeläppäpitsan mikrossa. Siihen voi myös heittää pari nakkia päälle ja ketsuppia.
Mutta eihän tällainen raavas mies nyt millään eineksillä elä!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta terveellistä perusruokaa arkena, vähän parempaa sitten ajan kanssa. Mitäs ruokaa sä tekisit mulle?
En itse osaa tehdä ruokaa, joten minun pitäisi tehdä sulle jotain muita palveluksia.
AP
Olisi kyllä aikuisen (?) miehen aika opetella.
Keittäisin isoja kattilallisia perunoita, pastaa ja riisiä, joiden kanssa voisit popsia leipää. Makaisit sitten maha täynnä hiljaa hiilaripöhnässä ja itse saisin olla rauhassa omine mietteineni.
En mitään, mutta jos otetaan nykyinen mieheni mukaan kimppaan, hän voi tehdä meille molemmille ruokaa. Hän osaa paremmin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, mitä elintarvikkeita olet kaupasta ostanut.
Kyllä mä ostaisin kaikki tarvittavat elintarvikkeet, mitä kerrot tarvitsevasi ruuanlaittoon.
AP
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mutta jos otetaan nykyinen mieheni mukaan kimppaan, hän voi tehdä meille molemmille ruokaa. Hän osaa paremmin kuin minä.
Sori vaan, mut mitä järkee mennä ees naimisiin, jollei nainen osaa laittaa ees safkaa?
Jos olisin naimisissa kanssasi, niin rakastaisin sinua ja ainakin olettaisin sinun rakastavan minua. Olisimme seurustelleet ennen avioitumista vuosia, joten tietäisimme myös jo, että pidämme saman tyyppisistä ruoista. Minä tykkään ruoanlaitosta joten kokkaan mielelläni, sinä toivottavasti tykkäät pöydän kattamisesta ja jälkien siistimisestä. Arkisin syön lounaan töissä, joten teen meille yleensä vain salaattia tai talvella kasvissosekeittoa. Kesäiltaisin voimme istua ulkona grillaamassa vihanneksia. Viikonloppuisin, siis silloin kun emme grillaa, tekisin sinulle paljon "etnisiä" ruokia eli mausteisia intialais- ja lähi-itätyyppisiä ruokia. Ruokavalioon kuuluisi paljon mm. kookosmaitoa, nuudeleita, korianteria, hummusta, chiliä jne. Mutta tähän aikaan vuodesta myös ihan vaan uusia perunoita lisukkeilla. Oma ruokani on vegaanista, mutta jos sinä syöt lihaa niin voin paistaa sitä sinun annokseesi. Riistaa en valmistaisi, koska en ole sitä koskaan elämässäni syönyt enkä tiedä, miten se kuuluisi valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mies joka ei osaa kokata on totaalinen luuseri. Sä olet käynyt pakollisen köksänkurssin joten sun pitää osata kokata. Ei kukaan huoli moista miesvauvaa enää vuonna 2018.
Teen hyvää perusruokaa. Kermaa ja voita käytän missä ikinä vain voin, sekä punaista maitoa.
Aamiaiseksi munakokkelia, munakas nakeilla ja purjosipulilla tai sitten erilaisia puuroja.
Päivälliseksi vaikkapa nyt uusia perunoita ruskeassa jauhelihakastikkeessa tai uunilohta röstiperunoilla kermaviilikastikkeessa.
Jälkiruoaksi valkosuklaajuustokakkua.
Iltanaposteltavaksi vesimelonia, vihannestikkuja, chirizomakkaraa ja suolakurkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olisi kyllä aikuisen (?) miehen aika opetella.
Mutta eikös nuo keittiöhommat onnistu paljon paremmin naisilta?
AP
Äitisi luonako käyt nyt passattavana? En huolisi mitään mammanpoikaa joka ei osaa edes ruokaansa itse laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mars -patukka :D