Millainen pässimies maksattaa naisella Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.
Pihi? Persaukinen? Moukka? Ei väliä onko kraka kaulassa, haalarit, akateeminen tai ei ---kaikista löytyy pässi joiden tavat unohtuu treffeillä. Kun kuuntelee näitä kokemuksia tulee mieleen että napakka henkinen potku takapuoleen olisi joillekin sulhoille paikallaan,
Ellei pysty maksamaan edes omaa juomaansa ( daamille tarjoamisesta puhumattakaan, unohdetaan se suosiolla) niin miksi tällaiset tunkee päänsä treffeille kahvilaan tai ravintolaan?
Sitten itketään kun naiset ei suostu tapaamaan toista kertaa.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha-asioissa naisen pitää olla moderni tasa-arvon kannattaja, seksipuolella taas pitää olla 50-luvun tyyliin siveä kainostelija, johon ei muut miehet ole koskeneet, muuten on kauhea l*rtto :D
Kyllähän se kertoo naisesta paljon, jos hänellä on kymmeniä eri miehiä ollut seksikumppaneina. Oma vaimoni oli neitsyt tavatessamme ja ikää oli 32v. Hän on oikein ihana rakastelukumppani ja haluaa samalla tavalla seksiä pari kertaa päivässä kuten minäkin. Takana yli 10v avioliittoa.
Seksuaalisesti himokas neitsyt?
Palstapoikien unelma :-D Yli kolmekymppiseksi saakka pärjää hyvin ilman seksiä mutta sitten hänestä kuoriutuu nymfomaani. Epäilemättä on vieläpä niin kauniskin, että parhaassa iässään (muistetaan että se on palstapoikien mukaan alle 20 v) olisi ollut vaikka kuinka varakkaita ja tasokkaita kosijoita, mutta nainen päätti säästää itsensä vauvapalstalla juhannusta viettävälle nörtille ;-)
Sinulla on melko vakavia ongelmia selvästikin. Oletko harkinnut hakeutua ammattiavun piiriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen pässi maksattaa toisella ylipäätänsä? Elämme tasa-arvon aikaa, eli ei ole millään tavalla miehen velvollisuus tarjota naiselle ja sama toisinpäin. Valitettavan usein juuri naisista löytyy niitä säälittäviä tapauksia, jotka näin kuitenkin olettavat että miehen pitäisi maksaa.
Edelleen ajattelen samoin kuin lukemattomissa aiemmissa keskusteluissa tästä aiheesta: jos kahvikupillisen tai vastaavan tarjoaminen ensitreffeillä on miehelle ongelma, me emme sovi toisillemme.
t. Onnellisesti tasa-arvoisessa parisuhteessa
Tämän voisi sanoa yleisesti kaikille naisille. Miettikääpäs asiaa siltä kantilta, että jos miehet antaisivat pakit noin lapsellisilla perusteilla, niin monikohan teistä olisikaan parisuhteessa?
Jossain vaiheessa kannattaisi jo aikuistua.
Voi olla vaikea uskoa, mutta esim itselle ei ole koskaan osunut sellaista deittiä, joka ei olisi halunnut tarjota. Joten ehkäpä se olet sinä, jonka pitäisi aikuistua , mikäli kumminkin parisuhdetta kaipaat. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha-asioissa naisen pitää olla moderni tasa-arvon kannattaja, seksipuolella taas pitää olla 50-luvun tyyliin siveä kainostelija, johon ei muut miehet ole koskeneet, muuten on kauhea l*rtto :D
Kyllähän se kertoo naisesta paljon, jos hänellä on kymmeniä eri miehiä ollut seksikumppaneina. Oma vaimoni oli neitsyt tavatessamme ja ikää oli 32v. Hän on oikein ihana rakastelukumppani ja haluaa samalla tavalla seksiä pari kertaa päivässä kuten minäkin. Takana yli 10v avioliittoa.
Ja maksoi omat syöminkinsä ensitreffeillä?
Ensitreffimme oli hänen vanhempiensa luona, koska on aivan eri kulttuurista kotoisin. Minun piti todistaa hänen vanhemmilleen, että olen hyvä mies heidän tyttärelleen. Syömiset maksoi varmaan tyttären isä.
Otit thaikkimuijan, kun suomalaisia et saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffimme oli hänen vanhempiensa luona, koska on aivan eri kulttuurista kotoisin. Minun piti todistaa hänen vanhemmilleen, että olen hyvä mies heidän tyttärelleen. Syömiset maksoi varmaan tyttären isä.
Otit thaikkimuijan, kun suomalaisia et saa?
Eikä kun siks että se ihan itse halus, suomalaisiakin olis tietysti ollut jonoksi asti :'D
Käyttäjä13186 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on loistava testi kysyä naiselta ennen treffejä, että millaiseen paikkaan haluaa lähteä syömään. Nainen saattaa hyvin helposti valita paikan, joka ei ole halvimmasta päästä.
Minä ainakin nykyaikaisena miehenä uskon tasa-arvoon ja kun naisen valitsemaan paikkaan päätyisimme syömään, kyselisin alkupaloista, pääruuasta ja jälkkäreistäkin, että saataisi mahdollisimman monipuolinen ja laadukas ruokailukokemus.
Laskun maksun ajan tullessa ajankohtaiseksi, ilmoittaisin kohteliaasti tarjoilijalle, että lasku erikseen. Jos nainen maksaa hymyillen oman laskunsa, on hän sopivaa ainesta seuraavillekin treffeille.
Kenenkään miehen ei pidä huolia niin köyhää naista, ettei sillä ole edes kerran elämässään varaa maksaa ruokailuaan kunnollisessa ravintolassa.
Voisi jäädä puolitus tekemättä, jos edessäsi istuisi unelmiesi blondi tai brunette:)
Tämä. Kaikki eivät kyllä tajua kosiskelua. Olen kaunis nainen, ja kerron teille vinkin, pojat. Annan treffikumppanin maksaa laskun, mikäli olen kiinnostunut, ja odotan tapaamisia lisää. Mikäli treffikumppanista näen heti, että jatkoa ei ole luvassa, puolitan laskun, en halua jäädä mitään velkaa. Jos taas mies ei tarjoudu maksamaan, ohitan tyylikkäästi, maksan laskuni, eikä seuraavia treffejä tule. Kyse on soidinmenoista, ei tasa-arvosta. Suhteessa hoidan raha-asiat puoliksi, mieluiten omat tilit kummallakin.[/quot
Juuri näin toimin itsekin. Ja monesti mietin että kun tyyppi alkaa kehua tittelillä tai palkalla että hukkaan menee kun ei osaa panostaa itseensä (naiset joutuu aina laittautumaan treffeille ja jos paikalle ilmestyy mies parhaat päivänsä nähneet kuteet päällä ni on jo turn off), elämiseen eikä näinä tasa-arvon aikoina myöskään naiseen tai myöhemmin perheeseen. Maksan aina kaiken puoliksi ja kukaan ei ole mua elättämään joutunut mutta kohteliaisuuden vuoksi oletan että mies maksaa ekoilla treffeillä sen juoman, aina. Voin maksaa sen toisen jos treffit jatkuu, ja ne ei taatusti jatku jos tyyppi ei ole aluksi kaivanut kuvetta. Älkää naiset menkö siihen halpaan että ette tällaista oleta, voi tulla sitten parisuhteessa ikävä yllätys kun tyyppi käyttää rahansa miten haluaa itseensä ja elää siinä siivellä, esim olettaa naisen kokkaavan sekä tietty ostavan ne safkat. Rasittavia vässyköitö joista vaan kannattaa hankkiutua eroon asap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen... olet kertonut monta kertaa palstalla, miten vaimosi on nuori. Ei tuo kovin nuorelta vaikuta, kun tavatessanne hän oli jo yli kolmekymppinen. Et sinä kuitenkaan tiedä, mitä hän on touhunnut miesten kanssa vaikka neitsyt olikin. Vaimossasi on muitakin aukkoja kuin se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti himokas neitsyt?
Kai sinäkin olet joskus ollut neitsyt? Ainakin minä olin neitsyenä erittäin himokas.
*miten tyhmiä naisia täällä oikein on?*
Jaksoitko odottaa avioliittoon asti ennen kuin harrastit seksiä?
Millainen lammas maksaa toisen juomat ensimmäisellä tapaamisella?
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen vaikka 10e menee niin voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Janoinen lammas.
Niinpä. Uuhinaisenhan pitäisi saada kaikki ilmaiseksi.
mielestäni nykyään kummatkin maksaa omansa. Tietenkin on tosi huonotapaista mieheltä vain olettaa naisen maksavan kummankin juomat, mutta ihan yhtä moukkamaista se on roolien vaihtuessakin.
Miehen maksaessa kaikki naisen kulut on hyvin patriarkkaalinen kaiku. Menneisyyden ajattelua jossa nainen on kuin lapsi josta isä pitää huolen kunnes aikanaan luovuttaa aviomiehelle. Ikään kuin nainen olisi kykenemätön huolehtimaan itsestään ilman kaitsijaa. Ei oikeen kovin hyvin istu moderniin ja tasa-arvoiseen arvomaailmaan.
Voi sen toki ajatella ritarillisena ja romanttisena, mutta kannattaisi silti hahmottaa mistä perinne on lähtöisin. Naisen aseman kannalta menneet ajat ei olleet mitään kauhean ihania ja tavoiteltavia. Se oli enemmänkin sellaista kirjaimellisesti nyrkin ja hellan välissä elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sulla on hyvä tilaisuus pohtia, miksi joidenkin mielestä miehen kuuluu silti yhä tarjota naiselle. Miksi nainen menee ravintolaan jos ei ole rahaa maksaa itse?
Naiset eivät enää elä miesten rahallisen vallan alla, joten perinteisiin viittaaminen ontuu.
Tasapuolinen tarjoaminen on kohteliasta.Tämähän vaan osoittaa käytöstapojen puutetta. Mielestäni olisi kohteliasta edes tarjoutua maksamaan, vaikka sitten molemmat päätyisikin omansa maksamaan Ei pidä sopia deittejä paikkaan, jonka hintataso on liian korkea , olipa kyse juomasta tai ruuasta. Pihit vänkylät ynnä muut "testaajat" eivät pääse jatkoon. Jos jo ekoilla deiteillä osoittaa pikkumaisuutensa raha-asioissa, niin eipä se jatkon kannalta hyvää lupaa. Kuka haluaa elää senteistä nillittäjät kanssa? Tämä tietty suurpiirteisyys ei tarkoita sitä, että aina oletettaisiin juuri sen miehen maksavan, vaan kyse on siitä, millaisen kuvan annat omasta persoonallisuudestasi.
Sinähän tässä osoitat pikkumaisuutesi raha-asioissa.
Tarkoitat ja oletat nimenomaan sitä, että mies maksaa sinun laskusi
Vierailija kirjoitti:
Miehen maksaessa kaikki naisen kulut on hyvin patriarkkaalinen kaiku. Menneisyyden ajattelua jossa nainen on kuin lapsi josta isä pitää huolen kunnes aikanaan luovuttaa aviomiehelle. Ikään kuin nainen olisi kykenemätön huolehtimaan itsestään ilman kaitsijaa. Ei oikeen kovin hyvin istu moderniin ja tasa-arvoiseen arvomaailmaan.
Voi sen toki ajatella ritarillisena ja romanttisena, mutta kannattaisi silti hahmottaa mistä perinne on lähtöisin. Naisen aseman kannalta menneet ajat ei olleet mitään kauhean ihania ja tavoiteltavia. Se oli enemmänkin sellaista kirjaimellisesti nyrkin ja hellan välissä elämistä.
Yksi kahvikupillinen = naisen kaikki kulut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on loistava testi kysyä naiselta ennen treffejä, että millaiseen paikkaan haluaa lähteä syömään. Nainen saattaa hyvin helposti valita paikan, joka ei ole halvimmasta päästä.
Minä ainakin nykyaikaisena miehenä uskon tasa-arvoon ja kun naisen valitsemaan paikkaan päätyisimme syömään, kyselisin alkupaloista, pääruuasta ja jälkkäreistäkin, että saataisi mahdollisimman monipuolinen ja laadukas ruokailukokemus.
Laskun maksun ajan tullessa ajankohtaiseksi, ilmoittaisin kohteliaasti tarjoilijalle, että lasku erikseen. Jos nainen maksaa hymyillen oman laskunsa, on hän sopivaa ainesta seuraavillekin treffeille.
Kenenkään miehen ei pidä huolia niin köyhää naista, ettei sillä ole edes kerran elämässään varaa maksaa ruokailuaan kunnollisessa ravintolassa.
Ja kuinka usein sinulle käy noin? Ei koskaan. Kunhan uhoat unelmissasi.
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluavat mennä ensitreffeillä syömään. 90 % todennäköisyydellä jompi kumpi tai molemmat joka tapauksessa pettyy kumppaniehdokkaaseen, joten tiedossa on vain kiusallinen parituntinen.
Juuri niin, siksi käyn korkeintaan kaffella ensimmäisellä kerralla, joskus vain kävelyllä. Kahvilassakin voi tarkkailla, miten nainen suhtautuu maksamiseen, vaikka on vain muutamasta eurosta kysymys.
Ulkomailla ollessani olisi ollut suorastaan loukkaus miestä kohtaan, jos olisin tarjoutunut maksamaan osuuteni treffeillä.
Käyttäjä13186 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi jäädä puolitus tekemättä, jos edessäsi istuisi unelmiesi blondi tai brunette:)
Tämä. Kaikki eivät kyllä tajua kosiskelua. Olen kaunis nainen, ja kerron teille vinkin, pojat. Annan treffikumppanin maksaa laskun, mikäli olen kiinnostunut, ja odotan tapaamisia lisää. Mikäli treffikumppanista näen heti, että jatkoa ei ole luvassa, puolitan laskun, en halua jäädä mitään velkaa. Jos taas mies ei tarjoudu maksamaan, ohitan tyylikkäästi, maksan laskuni, eikä seuraavia treffejä tule. Kyse on soidinmenoista, ei tasa-arvosta. Suhteessa hoidan raha-asiat puoliksi, mieluiten omat tilit kummallakin.
Väärin. Mitä kiinnostuneempi olen naisesta, sitä tärkeämpää laskun puolittaminen on, jotta naisen asenne paljastuu. Jos en ole kiinnostunut, tai nainen tulee jäämään panoksi, helpotan omantunnontuskiani maksamalla laskun.
-eri
Sittenhän on vaan hyvä, ettet pääse edes toisille deiteille niiden säälittävien naisten kanssa. Toki jokaisella on oikeus käyttäytyä miten juntisti tahansa, mutta se on sitten oma syy jos ei sitä kumppania löydy.