Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen pässimies maksattaa naisella Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.

Vierailija
24.06.2018 |

Pihi? Persaukinen? Moukka? Ei väliä onko kraka kaulassa, haalarit, akateeminen tai ei ---kaikista löytyy pässi joiden tavat unohtuu treffeillä. Kun kuuntelee näitä kokemuksia tulee mieleen että napakka henkinen potku takapuoleen olisi joillekin sulhoille paikallaan,
Ellei pysty maksamaan edes omaa juomaansa ( daamille tarjoamisesta puhumattakaan, unohdetaan se suosiolla) niin miksi tällaiset tunkee päänsä treffeille kahvilaan tai ravintolaan?
Sitten itketään kun naiset ei suostu tapaamaan toista kertaa.

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINDER, se on vajakeille.

122/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on loistava testi kysyä naiselta ennen treffejä, että millaiseen paikkaan haluaa lähteä syömään. Nainen saattaa hyvin helposti valita paikan, joka ei ole halvimmasta päästä.

Minä ainakin nykyaikaisena miehenä uskon tasa-arvoon ja kun naisen valitsemaan paikkaan päätyisimme syömään, kyselisin alkupaloista, pääruuasta ja jälkkäreistäkin, että saataisi mahdollisimman monipuolinen ja laadukas ruokailukokemus.

Laskun maksun ajan tullessa ajankohtaiseksi, ilmoittaisin kohteliaasti tarjoilijalle, että lasku erikseen. Jos nainen maksaa hymyillen oman laskunsa, on hän sopivaa ainesta seuraavillekin treffeille.

Kenenkään miehen ei pidä huolia niin köyhää naista, ettei sillä ole edes kerran elämässään varaa maksaa ruokailuaan kunnollisessa ravintolassa.

Ja kuinka usein sinulle käy noin? Ei koskaan. Kunhan uhoat unelmissasi.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluavat mennä ensitreffeillä syömään. 90 % todennäköisyydellä jompi kumpi tai molemmat joka tapauksessa pettyy kumppaniehdokkaaseen, joten tiedossa on vain kiusallinen parituntinen.

Enää ei tarvitse, kun olen naimisissa kaunottaren kanssa.

Kyllä mä muutamia kertoja tein tuollaisen testin ja tietysti valikoin jo heti tutustumisvaiheessa sellaisia naisia, joilla oli talous kunnossa.

Yhden vein torigrillille ja sanoin ihan rehellisesti, että nyt olemme sinun tasoisessa paikassa syömässä. Ei ymmärtänyt edes suuttua. Muikkelilla oli varmaan yli 10 vuotta ja 30kg vanha kuva deitti-ilmoituksessaan. Olisi toki halunnut tapailla edelleenkin, mutta sanoin kiitos ei.

Näköjään kun on tarpeeksi komea ilmeisesti niin voi laukoa vaikka mitä törkeyksiä.

Ei tilanteessa lauottu mitään törkeyksiä. Minua nyt hiukan närästi se, että nainen vakuutti ennen tapaamista kuvan olleen tuore. Miksi selvälle kusettajalle pitäisi olla erityisen kohtelias ja hienovarainen? Voin kuvitella millainen ruotiminen täällä olisikaan käynnissä jos sivistynyt, hyväkäytöksinen, varakas ja hyvännäköinen nainen olisi ollut vastaavassa tilanteessa ja paikalle olisi tullut selvästi b-luokan jantteri.

Kyllä tuo mun mielestä melko törkeää on jos olet sanonut, että "tämä on tasoisesi paikka" oli sitten nainen tai mies.

Etkö vieläkään ymmärrä? Miksi minun olisi pitänyt vain hiljaa hyväksyä selkeä valehtelu? Taidat olla samanlainen valehtelija ja vähintään 30kg ylipainoinen?

Ihan tuoreet kuvat mulla on ollut. En silti itse kyllä noin käyttäytyisi ketään kohtaan vaikka olisikin kuvillaan huijannut. Ei sitä tarvitse samalle tasolle itsellä heti kostoksi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju taas täynnä köyhiä hiekkabilluja! Haha

Herrasmiehet ovat kuolleet sukupuuttoon.

Vain räkänokkia tarjolla....

Niin tai ne on niitä joille ei sydämiä painella Tinderissä.

Lähe säkin vaan rohkeasti baariin istuskelemaan. Siellä ne aidot kohtaamiset tapahtuu. T n44

Juu istuskelu on ja seisoskeltukin tänäkin vuonna useamman kerran. Arvaat varmaan mikä on ollut lopputulos. Naisilla varmaan voi toimiakkin.

Ootko liian vaativa :)jospa joku onkin tullut jutteleen mut sun kriteerit on korkeella? Mä oon jo luopunu toivosta, kyllähän siellä seksiseuraa oli viime kerrallaki tarjolla, mut ei oo mun juttu. Päätin sit keskittyy vaan elämään ja tavallaan elän jo niin että ajattelen eläväni loppuelämän yksin. Ei mikään ahdistava mielikuva.

Joo tulihan se kerran yksi, 5min niin silläkin tuli kiire tupakalle. Muuten ne aloitteet on itse tehtävä ja ne ei kyllä johda koskaan mihinkään.

No älä ny tollasesta lannistu :). Tuskin sä nyt mikään hirviö olet jos naimisissaki oot ollu :)

Kyllä mä alan olla siitä aika varma, että olen. Nettideiteissä sun muissa ei herätä mun profiilit minkäänlaista kiinnostusta koskaan vaikka on kuviakin.

Laita kuule siihen " Lähde kahveille kivaan paikkaan ja  kohteliaaseen seuraan - minä tarjoan"

Se auttaakin paljon jos siellä profiilissa ei edes vierailla;)

Kiinnostaisi tietåå mimmonen sun profiiliteksti on....n44

Ihan tavallinen perusjuttuja niinkuin muillakin. Ammattia harrastuksia, ei lapsia, koiraa yms. Eli helvetin tylsä.

No persoonaa kehiin, jos se on omastakin mielestäsi tylsä. Itse annan sydäntä tinderissä vain niille joiden teksti on persoonallinen tai hauska.

Aivan, mutta koska olen tylsä persoona niin ei ole muuta annettavaa. En mä osaa kirjouttaa sinne jotain mukahauskaa ja persoonallista profiilia. Valettahan se oliso alusta loppuun kaiken lisäksi.

Selvennyksenä, että ei ole ollut profiilia enää hetkeen.

Kerro mitä sä oletat naisten hakevan miehistä?

Varmaan itseni vastakohtaa.

Eli?

Naisten tinder profiilien perusteella himoreissaajat, extremeurheilijat ja kaikkien urheilulajien harrastajat on kovassa huudossa. Ne on varmaan niitä persoonallisia ja hauskojakin.

Joidenkin, ei kaikkien. Mees lainaan naiset ovat venuksesta ja miehet marsista kirja :)

Kiitos vaan vinkistä, mutta jätän väliin. Ei kiinnosta moinen kirjallisuus.

No ruikuta vaan sitten tuota oloasi, jos et oöe valmis tutkailemaan naisten aivootuksia jne :). Jos et oo valmis kyseenalaistamaan sitä miks oot sinkku niin oot varmaan vuodenki päästä.

En usko tuollaiseen kirjallisuuteen.

Kyllä minä tiedän miksi olen, ei siinä mitään epäselvää ole. Todennäköisesti olen sinkku vielä sen vuodenkin jälkeen.

Tässä tapauksessa on kyllä pakko kolmata kolmeviitosta; en itsekään voisi ottaa vakavasti noita mars-venus-kirjoja ja jos joku alkaisi vakavissaan niiden oppeja minulle tyrkyttää, niin silmiäni pyörittelisin.

N55

Siinäpä sitten pyörittelette :D

Vierailija
124/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pässi maksattaa toisella ylipäätänsä? Elämme tasa-arvon aikaa, eli ei ole millään tavalla miehen velvollisuus tarjota naiselle ja sama toisinpäin. Valitettavan usein juuri naisista löytyy niitä säälittäviä tapauksia, jotka näin kuitenkin olettavat että miehen pitäisi maksaa.

Vierailija
125/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen pässi maksattaa toisella ylipäätänsä? Elämme tasa-arvon aikaa, eli ei ole millään tavalla miehen velvollisuus tarjota naiselle ja sama toisinpäin. Valitettavan usein juuri naisista löytyy niitä säälittäviä tapauksia, jotka näin kuitenkin olettavat että miehen pitäisi maksaa.

Edelleen ajattelen samoin kuin lukemattomissa aiemmissa keskusteluissa tästä aiheesta: jos kahvikupillisen tai vastaavan tarjoaminen ensitreffeillä on miehelle ongelma, me emme sovi toisillemme.

t. Onnellisesti tasa-arvoisessa parisuhteessa

Vierailija
126/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on loistava testi kysyä naiselta ennen treffejä, että millaiseen paikkaan haluaa lähteä syömään. Nainen saattaa hyvin helposti valita paikan, joka ei ole halvimmasta päästä.

Minä ainakin nykyaikaisena miehenä uskon tasa-arvoon ja kun naisen valitsemaan paikkaan päätyisimme syömään, kyselisin alkupaloista, pääruuasta ja jälkkäreistäkin, että saataisi mahdollisimman monipuolinen ja laadukas ruokailukokemus.

Laskun maksun ajan tullessa ajankohtaiseksi, ilmoittaisin kohteliaasti tarjoilijalle, että lasku erikseen. Jos nainen maksaa hymyillen oman laskunsa, on hän sopivaa ainesta seuraavillekin treffeille.

Kenenkään miehen ei pidä huolia niin köyhää naista, ettei sillä ole edes kerran elämässään varaa maksaa ruokailuaan kunnollisessa ravintolassa.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluavat mennä ensitreffeillä syömään. 90 % todennäköisyydellä jompi kumpi tai molemmat joka tapauksessa pettyy kumppaniehdokkaaseen, joten tiedossa on vain kiusallinen parituntinen.

Kyllä mä muutamia kertoja tein tuollaisen testin ja tietysti valikoin jo heti tutustumisvaiheessa sellaisia naisia, joilla oli talous kunnossa.

Yhden vein torigrillille ja sanoin ihan rehellisesti, että nyt olemme sinun tasoisessa paikassa syömässä. Ei ymmärtänyt edes suuttua. Muikkelilla oli varmaan yli 10 vuotta ja 30kg vanha kuva deitti-ilmoituksessaan. Olisi toki halunnut tapailla edelleenkin, mutta sanoin kiitos ei.

Sinulle kun se raha määrittelee parisuhteen arvon niin sopii vaihdantatalous, sinä elätät vaimosi ja vaimon suvun, vaimosi taas palvelee sinua rahalla. Kaikki hyötyvät ja raha korvaa köyhän tunne-elämän.

Minulle merkitsee eniten se, että olemme samalla tasolla vaimoni kanssa ja että meillä on samansuuntaiset arvot ja tavoittee elämässä. Lokkinaisen kanssahan tuollainen ei ole mahdollista.

Vierailija
127/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään kun on tarpeeksi komea ilmeisesti niin voi laukoa vaikka mitä törkeyksiä.

Ei tilanteessa lauottu mitään törkeyksiä. Minua nyt hiukan närästi se, että nainen vakuutti ennen tapaamista kuvan olleen tuore. Miksi selvälle kusettajalle pitäisi olla erityisen kohtelias ja hienovarainen? Voin kuvitella millainen ruotiminen täällä olisikaan käynnissä jos sivistynyt, hyväkäytöksinen, varakas ja hyvännäköinen nainen olisi ollut vastaavassa tilanteessa ja paikalle olisi tullut selvästi b-luokan jantteri.

Kyllä tuo mun mielestä melko törkeää on jos olet sanonut, että "tämä on tasoisesi paikka" oli sitten nainen tai mies.

Etkö vieläkään ymmärrä? Miksi minun olisi pitänyt vain hiljaa hyväksyä selkeä valehtelu? Taidat olla samanlainen valehtelija ja vähintään 30kg ylipainoinen?

Ihan tuoreet kuvat mulla on ollut. En silti itse kyllä noin käyttäytyisi ketään kohtaan vaikka olisikin kuvillaan huijannut. Ei sitä tarvitse samalle tasolle itsellä heti kostoksi mennä.

Kyseessä ei ollut kosto, vaan pelkkä rehellisyys.

Vierailija
128/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asioissa naisen pitää olla moderni tasa-arvon kannattaja, seksipuolella taas pitää olla 50-luvun tyyliin siveä kainostelija, johon ei muut miehet ole koskeneet, muuten on kauhea l*rtto :D

Vierailija
129/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ajattelen samoin kuin lukemattomissa aiemmissa keskusteluissa tästä aiheesta: jos kahvikupillisen tai vastaavan tarjoaminen ensitreffeillä on miehelle ongelma, me emme sovi toisillemme.

Tämän voisi sanoa yleisesti kaikille naisille. Miettikääpäs asiaa siltä kantilta, että jos miehet antaisivat pakit noin lapsellisilla perusteilla, niin monikohan teistä olisikaan parisuhteessa?

Jossain vaiheessa kannattaisi jo aikuistua.

Vierailija
130/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hyvin toimeen tuleva, mutta en todellakaan oleta, että mies tarjoaa. Kuitenkin etenen tilanteen mukaan, ja jos mie selvästi osoittaa, että haluaa tarjota, niin en todellakaan vänkää vastaan. 

Vierailija
131/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei tarjoa kahvikupillista ekoilla treffeillä, me emme sovi toisillemme. Pienenpieni doublestandards sieltä. Itselle kyllä pitäisi tarjota mutta se ei käy että itse tarjottaisiin. Kahvikupin voisin vielä näin itse tarjota, euro sinne tänne mutta ruoka-annosta en tarjoaisi, varsinkaan mitään yli 10 euron. Ja ei, en ole pihi, rahan saan kulutettua yllättävänkin nopeasti turhiinkin asioihin, mutta itselle jää vain hyväksikäytetty olo jos toiselle tarjoaa ruuan ja sen syötyään sitten lähteekin jo pois. Niin, mukavaa että ilmanen 60 euron ateria alkupaloineen viineineen kelpaa. Ja tämän kirjoitan omasta kokemuksesta, tinderistä kun näitäkin paskasäkkejä löytyy jotka ovat vailla vain rahalla saatavia hyödykkeitä.

Vierailija
132/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha-asioissa naisen pitää olla moderni tasa-arvon kannattaja, seksipuolella taas pitää olla 50-luvun tyyliin siveä kainostelija, johon ei muut miehet ole koskeneet, muuten on kauhea l*rtto :D

Kyllähän se kertoo naisesta paljon, jos hänellä on kymmeniä eri miehiä ollut seksikumppaneina. Oma vaimoni oli neitsyt tavatessamme ja ikää oli 32v. Hän on oikein ihana rakastelukumppani ja haluaa samalla tavalla seksiä pari kertaa päivässä kuten minäkin. Takana yli 10v avioliittoa.

Vierailija
133/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo naisesta paljon, jos hänellä on kymmeniä eri miehiä ollut seksikumppaneina. Oma vaimoni oli neitsyt tavatessamme ja ikää oli 32v. Hän on oikein ihana rakastelukumppani ja haluaa samalla tavalla seksiä pari kertaa päivässä kuten minäkin. Takana yli 10v avioliittoa.

Monyakos sulla oli ennen vaimoas? Just toi kymmenen:D

Vierailija
134/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei tarjoa kahvikupillista ekoilla treffeillä, me emme sovi toisillemme. Pienenpieni doublestandards sieltä. Itselle kyllä pitäisi tarjota mutta se ei käy että itse tarjottaisiin. Kahvikupin voisin vielä näin itse tarjota, euro sinne tänne mutta ruoka-annosta en tarjoaisi, varsinkaan mitään yli 10 euron. Ja ei, en ole pihi, rahan saan kulutettua yllättävänkin nopeasti turhiinkin asioihin, mutta itselle jää vain hyväksikäytetty olo jos toiselle tarjoaa ruuan ja sen syötyään sitten lähteekin jo pois. Niin, mukavaa että ilmanen 60 euron ateria alkupaloineen viineineen kelpaa. Ja tämän kirjoitan omasta kokemuksesta, tinderistä kun näitäkin paskasäkkejä löytyy jotka ovat vailla vain rahalla saatavia hyödykkeitä.

Se saa olla doublestandards mutta jos miehellä ei ole halua tai varaa tarjota 2-3 euron tee- tai kahvikupillista, niin se kertoo siitä, että suhtautumisemme rahaan on liian erilainen. En ikinä olisi lähtenyt ensitreffeillä syömään, en edes street foodia saati 60 euron ateriaa. Länkytystä lompakolla loisimisesta ja maksullisuudesta en ymmärrä, koska eihän mies naiselle mitään maksa vaan kahvilalle. Se kahvi tai tee juodaan yleensä vain siksi, että se kuuluu asiaan, ei siksi että sitä tekisi niin paljon mieli, että sen takia on valmis lähtemään treffeille vaikka täysin kiinnostamattoman ihmisen kanssa.

Mutta emmekö me kaikki voita toimimalla omien periaatteidemme mukaisesti? Jokaisellahan on oikeus valita seuransa ja sen, kenet haluaa tavata uudestaankin.

Vierailija
135/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesti himokas neitsyt?

Vierailija
136/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksoi omat syöminkinsä ensitreffeillä?

Vierailija
137/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapoikien unelma :-D Yli kolmekymppiseksi saakka pärjää hyvin ilman seksiä mutta sitten hänestä kuoriutuu nymfomaani. Epäilemättä on vieläpä niin kauniskin, että parhaassa iässään (muistetaan että se on palstapoikien mukaan alle 20 v) olisi ollut vaikka kuinka varakkaita ja tasokkaita kosijoita, mutta nainen päätti säästää itsensä vauvapalstalla juhannusta viettävälle nörtille ;-)

Vierailija
138/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
139/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinäkin olet joskus ollut neitsyt? Ainakin minä olin neitsyenä erittäin himokas.

*miten tyhmiä naisia täällä oikein on?*

Vierailija
140/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksoi omat syöminkinsä ensitreffeillä?

Ensitreffimme oli hänen vanhempiensa luona, koska on aivan eri kulttuurista kotoisin. Minun piti todistaa hänen vanhemmilleen, että olen hyvä mies heidän tyttärelleen. Syömiset maksoi varmaan tyttären isä.