Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelu - Kenellekään kelpaamattomien miesten ketjun kenellekään kelpaamaton mies paikalla. Kysy mitä vain. Osa 2

KKM
24.06.2018 |

Olen kuumeessa. Jos jäi jotain hampaan- tai aivonkoloon nyt on mahdollisuus siivota kolo.

Tässä vielä pohjustus:

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi

Noilla olen päätynyt mieheksi, jota kukaan ei halua.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä omani

-ikää 32

-pituus 175, paino 90kg, vyötärö 92cm

-coopper 3000m, penkkipunnerrus 130kg

-insinööri amk

-työssäkäyvä, 3000-3500 e/k riippuen bonareista

-en juo alkoholia kovinkaan paljon

Sitten ne omat kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle

-koulutusta enemmän kuin amis

-urheilua harrastava ja terveellisesti syövä, itsestään huolta pitävä

-lohturuokailijat ja liikuntavihaajat, jatkakaa matkaanne alempitasoisten miesten seuraan

Miten tämä liittyy mitenkään mihinkään?

Kiva että toit oman panoksesi ketjuun, mutta en usko, että sinulla on hirveästi käsitystä ketjun aihepiiristä.

Vierailija
122/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä omani

-ikää 32

-insinööri amk

-lohturuokailijat ja liikuntavihaajat, jatkakaa matkaanne alempitasoisten miesten seuraan

Kiva että toit oman panoksesi ketjuun, mutta en usko, että sinulla on hirveästi käsitystä ketjun aihepiiristä.

Ehkä siinä oli se idea, että nuo on normaalin miehen setit. AP on niin kaukana, että on periaatteessa eri planeetalla. Ei ole paljon toivoa, jos ei muuta lähes kaikkea. Muistutus todellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

Vierailija
124/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä omani

-ikää 32

-insinööri amk

Ehkä siinä oli se idea, että nuo on normaalin miehen setit. AP on niin kaukana, että on periaatteessa eri planeetalla. Ei ole paljon toivoa, jos ei muuta lähes kaikkea. Muistutus todellisuudesta.

Eipä tuossa ole mitään muuta normaaliin viittaavaa kuin palkkataso ja koulutus

ohis

Vierailija
125/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi AP! Kun kerran sai kysyä mitä vain, niin kun tämä on kuitenkin reilu kolme kuukautta vanha aloitus, niin mitä sulle tänään kuuluu?

Vierailija
126/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

Ooh, aito kysymys!

Mä en ole koskaan ollut mikään maksalaatikon ystävä. Pidän maksalaatikkoa poronkäristyksen sisarusruokana. Molemmat ovat noiden raaka-aineiden tunnetuimmat olomuodot, mutta molemmat melko mauttomia verrattuna siihen mitä maksasta ja porosta voi saada aikaan. Jos pitää vastata niin ilman rusinoita ja itsetehdyllä puolukkahillolla.

Vierailija
127/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä omani

-ikää 32

-insinööri amk

Eipä tuossa ole mitään muuta normaaliin viittaavaa kuin palkkataso ja koulutus

ohis

Koulutus, työpaikka ja hyvä palkka. Aika lailla se mitä tän ikäiseltä mieheltä odotetaan ja kaikki se mikä multa puuttuu. Eli aika paljon siis.

Vierailija
128/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi AP! Kun kerran sai kysyä mitä vain, niin kun tämä on kuitenkin reilu kolme kuukautta vanha aloitus, niin mitä sulle tänään kuuluu?

Hei.

Joo, tämä on aika vanha ketju. Tuli vain eteen, kun otin vanhan koneen käyttöön ja siellähän se oli. Ajattelin, että ehkä tämä voisi vielä tuoda esiin keskustelua, mutta aika noloahan tämä tällaisten vanhojen ketjujen nostelu on. Tosin kun jo ekassa viestissä paljastin statsini niin voiko mikään enää olla noloa?

Ja mitäkö kuuluu? Kiitos kysymystä, kuuluu samaa kuin yleensä näin viikonlopun alkaessa. Melankolinen perusvire yhdistettynä sisäiseen tunteeseen siitä miten elämä menee ohi. Miten päädyin tähän ja miten jokainen vuosi tätä on samalla entistä vaikeampaa kestää ja samalla liian helppoa vain siirtyä päivästä toiseen. Lisäksi söin äsken banaanikärpäsen vahingossa. Se oli ällöttävää.

Vierailija
129/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Joo, tämä on aika vanha ketju. Tuli vain eteen, kun otin vanhan koneen käyttöön ja siellähän se oli. Ajattelin, että ehkä tämä voisi vielä tuoda esiin keskustelua, mutta aika noloahan tämä tällaisten vanhojen ketjujen nostelu on. Tosin kun jo ekassa viestissä paljastin statsini niin voiko mikään enää olla noloa?

Ja mitäkö kuuluu? Kiitos kysymystä, kuuluu samaa kuin yleensä näin viikonlopun alkaessa. Melankolinen perusvire yhdistettynä sisäiseen tunteeseen siitä miten elämä menee ohi. Miten päädyin tähän ja miten jokainen vuosi tätä on samalla entistä vaikeampaa kestää ja samalla liian helppoa vain siirtyä päivästä toiseen. Lisäksi söin äsken banaanikärpäsen vahingossa. Se oli ällöttävää.

No hei, sittenhän meillä on aika samat, mitä tulee tuohon elämän ohi menemiseen (ja ainakin mun osalta kanssa yleiseen kaikessa epäonnistumiseen). Banaanikärpäsen syöminen on kyllä epäilemättä ällöä.

Vierailija
130/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

No hei, sittenhän meillä on aika samat, mitä tulee tuohon elämän ohi menemiseen (ja ainakin mun osalta kanssa yleiseen kaikessa epäonnistumiseen). Banaanikärpäsen syöminen on kyllä epäilemättä ällöä.

Ai, kohtalotoveri? Perustetaanko kahden ihmisen terapia- ja voivotteluryhmä?

Vierailija
131/156 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

No perustetaan ihmeessä! Miksi ei?

Vierailija
132/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

No perustetaan ihmeessä! Miksi ei?

Hienoa! Olenkin aina kuullut, että kaksin voivottelukin on lähes itseleivottuun karjalanpiirakkaan verrattava elämys ja pienen hetken terapoiva sekä puhdistava kokemus.

Ehkä elämä menee ohi ja ehkä olen epäonnistuja, mutta kyllähän se helpottaisi, jos olisi joku jolle puhua luottamuksella näistä asioista. Tähän mennessä elämässä en ole ikinä puhunut kenellekään ja kun tarkemmin mietin olen viimeksi puhunut täyttä totuutta kenellekään varmaan yli 15 vuotta sitten. Se ei voi olla tervettä.

Vierailija
133/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat rehelliseltä ja mukavalta. Minä en taida kelvata, koska olen jo toinen jalka haudassa, melkein 60-v. ja sitähän tässä saakin nuoremmilta kuulla. :( Ei naurata. On koulutusta, IT-taidot, nörtteilen ja luen. Olen siis epäkelpo, koska asun vielä vuokralla ja elätän itse itseni - sehän on nykyään tosi noloa.

Vierailija
134/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wicked kirjoitti:

Minusta kuulostat rehelliseltä ja mukavalta. Minä en taida kelvata, koska olen jo toinen jalka haudassa, melkein 60-v. ja sitähän tässä saakin nuoremmilta kuulla. :( Ei naurata. On koulutusta, IT-taidot, nörtteilen ja luen. Olen siis epäkelpo, koska asun vielä vuokralla ja elätän itse itseni - sehän on nykyään tosi noloa.

Mun ideaalimaailmassa tuo riittäisi ja tuohon tähtäisin - rehellinen ja mukava. Valitettavasti yleensä sen lisäksi vaaditaan muutakin substanssia ja hortonomin työssä jopa Substralia.

Ja aina pakko arvostaa nörtteilyä.

Vierailija
135/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

- pieni penis

Miten pieni?

Miten poikkeavat ja mitkä?

Vierailija
136/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin sympaattiselta ja mukavalta, että tätä ketjua on ilahduttavaa lukea. Mua(kaan) ei pahemmin haittaisi monikaan asia jonka listaat, muutama (taipumus liialliseen tunteiluun, teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista) kuulostaa miehellä suorastaan positiivisilta. :D Sussa näyttäisi olevan monia asioita joita arvostaisin miehessä (mukavuus, rehellisyys, muiden kunnioittaminen, realistisuus, persoonallisuus, teksteistä voi päätellä ettet ole ihan aasi, turhan aggressiivisuuden puute, jne.), eikä mitään ehdottomasti ylitsepääsemätöntä. Sääli vaan että oot mulle vähän vanha.

Tän sanomisesta ei varmaan ole mitään hyötyä ja tätä on tässä ketjussa jo sanottukin, mutta työllistymiseen kannattaisi varmaan panostaa eniten ja ensimmäisenä niin oman elämäsi kannalta kuin mahdollisen parisuhteenkin suhteen.  

Olisiko mitään alaa jota voisit kuvitella opiskelevasi ja josta saisi melko varman työpaikan? Pystyisitkö istumaan alas tämän asian kanssa ja listaamaan eri vaihtoehtojasi tässä tilanteessa tässä ja nyt ja sitten etenemään johonkin suuntaan? Sori jos nää on ihan itsestäänselviä asioita.

Vierailija
137/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan sinulla on ikää, ap? Suuri sydän ja rehellisyys kyllä korvaavat monet puutteet, jos noita voi puutteiksi edes sanoa. Me ihmiset olemme erilaisia.

Vierailija
138/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

- pieni penis

Miten pieni?

Miten poikkeavat ja mitkä?

Aika pieni.

Tähän olin vastannut jo aiemmin: Tähtitiede, metsäpolut, symmetria, science fiction, obskuuri soul, humoristinen nippelitieto, monitasokartat, elokuvien ruokareseptit ja esineiden suunnittelu.

Vierailija
139/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan sinulla on ikää, ap? Suuri sydän ja rehellisyys kyllä korvaavat monet puutteet, jos noita voi puutteiksi edes sanoa. Me ihmiset olemme erilaisia.

Yli 35, alle 40.

Mulla ei ole hirveän suuri sydän. Tai ainakin luulen niin, sillä hengästyn helposti, kun kannan kauppakasseja ylös portaita.

Vierailija
140/156 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat niin sympaattiselta ja mukavalta, että tätä ketjua on ilahduttavaa lukea. Mua(kaan) ei pahemmin haittaisi monikaan asia jonka listaat, muutama (taipumus liialliseen tunteiluun, teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista) kuulostaa miehellä suorastaan positiivisilta. :D Sussa näyttäisi olevan monia asioita joita arvostaisin miehessä (mukavuus, rehellisyys, muiden kunnioittaminen, realistisuus, persoonallisuus, teksteistä voi päätellä ettet ole ihan aasi, turhan aggressiivisuuden puute, jne.), eikä mitään ehdottomasti ylitsepääsemätöntä. Sääli vaan että oot mulle vähän vanha.

Tän sanomisesta ei varmaan ole mitään hyötyä ja tätä on tässä ketjussa jo sanottukin, mutta työllistymiseen kannattaisi varmaan panostaa eniten ja ensimmäisenä niin oman elämäsi kannalta kuin mahdollisen parisuhteenkin suhteen.  

Olisiko mitään alaa jota voisit kuvitella opiskelevasi ja josta saisi melko varman työpaikan? Pystyisitkö istumaan alas tämän asian kanssa ja listaamaan eri vaihtoehtojasi tässä tilanteessa tässä ja nyt ja sitten etenemään johonkin suuntaan? Sori jos nää on ihan itsestäänselviä asioita.

Aasiksi haukkuminen olisi ollut ikävää. Joskus pidin lempieläimenäni pesukarhua. En tiedä heidän älynlahjoistaan, mutta pesukarhuksi haukkuminen olisi melkein kunnia.

Ei kannata anteeksipyydellä. Olen mä näitä pohtinut. En vain oikein ole mihinkään lopulliseen päätynyt. Kun ei oikein tiedä omaa lahjakkuuden tasoa, eikä sitä mihin kannattaisi mennä, jos haluaa työllistyä niin pää pyörii näiden juttujen kanssa kuin märällä koiralla. On asiat mitä haluaisin opiskella, on asiat mitä tajuan ja on asiat, jotka saattavat työllistää. Nämä eivät valitettavasti sovi samaan venn-diagrammiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan