Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mennyt naimisiin ja sen jälkeen tavannut elämäsi rakkauden?

Vierailija
19.07.2024 |

"Tunnistitko" kumppanista heti että hän on puolisosi? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, en ole koskaan ollut naimisissa, mutta olen kyllä rakastunut kolmanteen osapuoleen ollessani vakiintuneessa parisuhteessa. Toista kysymystäsi en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, en ole koskaan ollut naimisissa, mutta olen kyllä rakastunut kolmanteen osapuoleen ollessani vakiintuneessa parisuhteessa. Toista kysymystäsi en ymmärrä.

Niin että kun olen kuullut puhuttavan selkeästä tunteesta että "tuo se on", että onko sellainen totta. Ja onko jollekin käynyt niin, että tuollainen tunne olisi yhtäkkiä tullut muun kuin oman puolison kanssa? 

Vierailija
4/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt naimisiin ja 18 vuoden jälkeen erosin, kun ihastuin ja rakastuin toiseen mieheen. 

Vierailija
5/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja eronnut sen vuoksi.

Vierailija
6/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään tavannut elämäni rakkautta ja olen viisikymppinen. Olen seurustellut 15-vuotiaasta lähtien ja muutaman kuukauden taukoja lukuunottamatta minulla on aina ollut joku. Olen ollut naimisissa pitkään, mutta elämäni rakkautta en ole kohdannut.

Vierailija
7/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi päinvastoin. Tapasin ensin elämäni rakkauden, mutta se suhde oli tuhoon tuomittu. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa menin naimisiin, mutta sydämeni oli edelleen kiinni siinä elämäni rakkaudessa. 18v avioliittoa ja sitten ero. Avioeroa en sure, vaan kaipaan edelleen sitä miestä, joka aikoinaan vei mun sydämen 💔

Vierailija
8/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi päinvastoin. Tapasin ensin elämäni rakkauden, mutta se suhde oli tuhoon tuomittu. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa menin naimisiin, mutta sydämeni oli edelleen kiinni siinä elämäni rakkaudessa. 18v avioliittoa ja sitten ero. Avioeroa en sure, vaan kaipaan edelleen sitä miestä, joka aikoinaan vei mun sydämen 💔

Miksi se oli tuhoon tuomittu?

Vierailija
9/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän käytti huumeita.

Vierailija
10/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian iso kalu. Ei mahtunut 😢

Vierailija
11/15 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin vaikka näin red flagit, olin vaan niin huumassa etten välittänyt. Oliko se sitten oikeaa rakkautta vai ei, vaikea sanoa. Nyt olen toisen ihmisen kanssa josta uskallan sanoa että on elämäni rakkaus. 

Vierailija
12/15 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/15 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin vaikka näin red flagit, olin vaan niin huumassa etten välittänyt. Oliko se sitten oikeaa rakkautta vai ei, vaikea sanoa. Nyt olen toisen ihmisen kanssa josta uskallan sanoa että on elämäni rakkaus. 

Kauanko tunsitte toisenne ennen avioitumista?

Vierailija
14/15 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut jo 30 vuotta naimisissa, kun tapasin elämäni rakkauden. Tunsin heti, että hän on se oikea, mutta emme menneet yhteen.

Vierailija
15/15 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa kuulla muiden kokemuksia. Kävi ohraiset itselläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi