Oletko mennyt naimisiin ja sen jälkeen tavannut elämäsi rakkauden?
"Tunnistitko" kumppanista heti että hän on puolisosi?
Kommentit (15)
Nooh, en ole koskaan ollut naimisissa, mutta olen kyllä rakastunut kolmanteen osapuoleen ollessani vakiintuneessa parisuhteessa. Toista kysymystäsi en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Nooh, en ole koskaan ollut naimisissa, mutta olen kyllä rakastunut kolmanteen osapuoleen ollessani vakiintuneessa parisuhteessa. Toista kysymystäsi en ymmärrä.
Niin että kun olen kuullut puhuttavan selkeästä tunteesta että "tuo se on", että onko sellainen totta. Ja onko jollekin käynyt niin, että tuollainen tunne olisi yhtäkkiä tullut muun kuin oman puolison kanssa?
Olen mennyt naimisiin ja 18 vuoden jälkeen erosin, kun ihastuin ja rakastuin toiseen mieheen.
En ole vieläkään tavannut elämäni rakkautta ja olen viisikymppinen. Olen seurustellut 15-vuotiaasta lähtien ja muutaman kuukauden taukoja lukuunottamatta minulla on aina ollut joku. Olen ollut naimisissa pitkään, mutta elämäni rakkautta en ole kohdannut.
Mulle kävi päinvastoin. Tapasin ensin elämäni rakkauden, mutta se suhde oli tuhoon tuomittu. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa menin naimisiin, mutta sydämeni oli edelleen kiinni siinä elämäni rakkaudessa. 18v avioliittoa ja sitten ero. Avioeroa en sure, vaan kaipaan edelleen sitä miestä, joka aikoinaan vei mun sydämen 💔
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi päinvastoin. Tapasin ensin elämäni rakkauden, mutta se suhde oli tuhoon tuomittu. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa menin naimisiin, mutta sydämeni oli edelleen kiinni siinä elämäni rakkaudessa. 18v avioliittoa ja sitten ero. Avioeroa en sure, vaan kaipaan edelleen sitä miestä, joka aikoinaan vei mun sydämen 💔
Miksi se oli tuhoon tuomittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän käytti huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso kalu. Ei mahtunut 😢
Menin naimisiin vaikka näin red flagit, olin vaan niin huumassa etten välittänyt. Oliko se sitten oikeaa rakkautta vai ei, vaikea sanoa. Nyt olen toisen ihmisen kanssa josta uskallan sanoa että on elämäni rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin vaikka näin red flagit, olin vaan niin huumassa etten välittänyt. Oliko se sitten oikeaa rakkautta vai ei, vaikea sanoa. Nyt olen toisen ihmisen kanssa josta uskallan sanoa että on elämäni rakkaus.
Kauanko tunsitte toisenne ennen avioitumista?
Olin ollut jo 30 vuotta naimisissa, kun tapasin elämäni rakkauden. Tunsin heti, että hän on se oikea, mutta emme menneet yhteen.
Muakin kiinnostaa kuulla muiden kokemuksia. Kävi ohraiset itselläkin.
up