Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelu - Kenellekään kelpaamattomien miesten ketjun kenellekään kelpaamaton mies paikalla. Kysy mitä vain. Osa 2

KKM
24.06.2018 |

Olen kuumeessa. Jos jäi jotain hampaan- tai aivonkoloon nyt on mahdollisuus siivota kolo.

Tässä vielä pohjustus:

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi

Noilla olen päätynyt mieheksi, jota kukaan ei halua.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ nainen, jolla ei ole ikinä ollut edes poikaystävää. Sänkyyn olen päässyt muutaman kerran todella humalaisen miehen kanssa. En ole erityisen ruma, mutta androgyyni.

Kelpaisinko?

Vierailija
62/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Olen kuumeessa. Jos jäi jotain hampaan- tai aivonkoloon nyt on mahdollisuus siivota kolo.

Tässä vielä pohjustus:

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Miten pieni penis voi vaikuttaa kelpaamattomuuteen jos sitä ei oo kukaan nähnyt?

Joillakin varmaan vaikuttaa itsetuntoon ja minäkuvaan.

No, kun on alle sen mitä keskikokona pidetään on se jo yksistään paha. Ja kun on saanut kuulla palautetta esim. saunassa pienestä koosta on se pahempi. Kun lukee ja kuuntelee puheita pienen kelpaamattomuudesta on se lopullinen paha. Eli kyllä, itsetunto on tuoltakin osalta matala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Tässä vielä pohjustus:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Miten pieni penis voi vaikuttaa kelpaamattomuuteen jos sitä ei oo kukaan nähnyt?

No, kun on alle sen mitä keskikokona pidetään on se jo yksistään paha. Ja kun on saanut kuulla palautetta esim. saunassa pienestä koosta on se pahempi. Kun lukee ja kuuntelee puheita pienen kelpaamattomuudesta on se lopullinen paha. Eli kyllä, itsetunto on tuoltakin osalta matala.

Kuka kommentoi saunassa tai yhtään missään vehkeiden kokoa? Täällä nuo koosta huutelijat on todennäkösesti suurinosa naiseksi tekeytyneitä miehiä.

Jos on ihan mikromuna niin sitten ymmärrän.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mikropenis

Vierailija
64/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ nainen, jolla ei ole ikinä ollut edes poikaystävää. Sänkyyn olen päässyt muutaman kerran todella humalaisen miehen kanssa. En ole erityisen ruma, mutta androgyyni.

Kelpaisinko?

Kelpaisitko kenelle?

Varmasti kelpaisit monellekin.

Ei tuossa ole mitään, joka karsisi kosijoita vähemmälle.

Vierailija
65/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

KKM kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Tässä vielä pohjustus:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Kuka kommentoi saunassa tai yhtään missään vehkeiden kokoa? Täällä nuo koosta huutelijat on todennäkösesti suurinosa naiseksi tekeytyneitä miehiä.

Jos on ihan mikromuna niin sitten ymmärrän.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mikropenis

Kaverit. Tai ehkä "kaverit" ja myös puolitutut.

Vierailija
66/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein syöt jos urheilet monta kertaa viikossa ja vatsa on silti kuin tyyny? Miltä näytät?

Vierailija
67/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet sotilasarvoltasi?

Vierailija
68/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kelpaa jollekin. Juopot, työttömät, rumat ja persoonallisuushäiriöiset seurustelevat ja perustavat perheitä. Jos on ikuisesti yksin on joko nirso tai saamaton.

Kelpaaminen on eri asia kuin se, että joku HALUAA juuri SINUT siksi koska olet SINÄ. Se että on vain joku, niin ei ole mikään saavutus tai itsetuntoa hivelevä asia. Mieluummin tosiaan vaikka loppuikä yksin, kuin suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa jolle olet joku, joka vain kelpaa. Sorry, mutta kyllä sitä seksuaalista, fyysistä ja henkistä kemiaa pitää olla, ei muuten suhteesta tule mitään. Itse en pystyisi teeskentelemään yhtään mitään, kiinnostustakaan. Se on minun kohdallani kaikki tai ei mitään, mitä tulee suhteisiin. Terve määrä preferenssejä on jokaisella normaalilla ihmisellä, pohjasakalla ei niinkään. Se on tullut huomattua. En minä heidän pariutumista normaaliksi kuvailisikaan, mikä lie järkiperäistetty järjestely heidän suhteensa on tai jokin tämän tapainen. Tekeekö se suhteesta muka tasapainoisen ja onnellisemman, jos tyytyy ensimmäiseen vastaantulijaan? Tuskin. Tuo on vain niiden ihmisten tapa lohduttaa itseään umpisurkean suhteen johdosta. 

Vierailija
69/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein syöt jos urheilet monta kertaa viikossa ja vatsa on silti kuin tyyny? Miltä näytät?

No, tää on semmoinen kovemman puoleinen niskatyyny. Pehmeän kuoren alla on kova tukiranka, joka auttaa laittamaan pään oikeaan asentoon, jos sattuu vatsan päälle nukahtamaan. Syön ruokaa. Ehkä se on tuo iltasyönti, joka menee suoraan tuohon mahatyynyyn.

70/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tää on semmoinen kovemman puoleinen niskatyyny. Pehmeän kuoren alla on kova tukiranka, joka auttaa laittamaan pään oikeaan asentoon, jos sattuu vatsan päälle nukahtamaan. Syön ruokaa. Ehkä se on tuo iltasyönti, joka menee suoraan tuohon mahatyynyyn.

Empä ois arvannut, että syöt ruokaa 😁

Vierailija
71/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olet sotilasarvoltasi?

Kelpaamaton korpraali.

Vierailija
72/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Tässä vielä pohjustus:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Et noilla, vaan viitsimättömyydellä. Aloita pääkoppasi korjaamisella; itse sinä itsesi olet ääliöksi asemoinut. Jopa pienelle penikselle voi tehdä jotain. Monestiko olet niitä erektiossa nähnyt? Jospa oletkin ihan normaali.

Vierailija
73/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kelpaa jollekin. Juopot, työttömät, rumat ja persoonallisuushäiriöiset seurustelevat ja perustavat perheitä. Jos on ikuisesti yksin on joko nirso tai saamaton.

Kelpaaminen on eri asia kuin se, että joku HALUAA juuri SINUT siksi koska olet SINÄ. Se että on vain joku, niin ei ole mikään saavutus tai itsetuntoa hivelevä asia. Mieluummin tosiaan vaikka loppuikä yksin, kuin suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa jolle olet joku, joka vain kelpaa. Sorry, mutta kyllä sitä seksuaalista, fyysistä ja henkistä kemiaa pitää olla, ei muuten suhteesta tule mitään. Itse en pystyisi teeskentelemään yhtään mitään, kiinnostustakaan. Se on minun kohdallani kaikki tai ei mitään, mitä tulee suhteisiin. Terve määrä preferenssejä on jokaisella normaalilla ihmisellä, pohjasakalla ei niinkään. Se on tullut huomattua. En minä heidän pariutumista normaaliksi kuvailisikaan, mikä lie järkiperäistetty järjestely heidän suhteensa on tai jokin tämän tapainen. Tekeekö se suhteesta muka tasapainoisen ja onnellisemman, jos tyytyy ensimmäiseen vastaantulijaan? Tuskin. Tuo on vain niiden ihmisten tapa lohduttaa itseään umpisurkean suhteen johdosta. 

Mä luulen, että nuo pariutuvat on kanssasi eri mieltä. He tuntevat itsensä onnelliseksi.

Vierailija
74/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Tässä vielä pohjustus:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Et noilla, vaan viitsimättömyydellä. Aloita pääkoppasi korjaamisella; itse sinä itsesi olet ääliöksi asemoinut. Jopa pienelle penikselle voi tehdä jotain. Monestiko olet niitä erektiossa nähnyt? Jospa oletkin ihan normaali.

Kuten tuosta listasta näet, en ole normaali. Jos tarkoitat kokoa, ei sekään ole normaali. Mä olin joskus pääkopalta oikein asemoitunut. Tarpeeksi pitkään, kun on kelpaamatta muuttuu pääkin vähän oudoksi.

Vierailija
75/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi taskuparkkeeraus on paha. Kun ei sitä osaa naisetkaan. Suuria vaikeuksia pärjätä elämässä, jos kumpikaan ei osaa.

Vierailija
76/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi taskuparkkeeraus on paha. Kun ei sitä osaa naisetkaan. Suuria vaikeuksia pärjätä elämässä, jos kumpikaan ei osaa.

No, niinpä. Eräskin nainen oli valmis unohtamaan listan muut seikat ja menemään kanssani naimisiin, mutta sitten sormuksenhakureissulla ohitin hyvän taskun ja ajoin kauemmas normaaliin parkkiin. Se suhde oli sitten siinä.

77/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vaikuttaa syvästi masentuneelta, terapia varmaan auttaisi. ja lääkkeet alkuun. tee lista hyvistä puolistasi, niitäkin varmasti on.

Vierailija
78/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15572 kirjoitti:

ap vaikuttaa syvästi masentuneelta, terapia varmaan auttaisi. ja lääkkeet alkuun. tee lista hyvistä puolistasi, niitäkin varmasti on.

Kiitos. Tämän piti olla enemmän hyvän mielen ketju, mutta jos lukee ton mun listan niin kai sitä pakostakin masentuu. Olet varmasti siinä oikeassa, että puhuminen jollekin auttaisi. En tosin tiedä olisiko terapeutti se oikea henkilö. Mun ongelmat ovat konkretian puute ja siitä suoraan johtuva alakulo. En tiedä miten tuommoista edes lähdettäisi purkamaan. Myös häpeä omasta tilanteesta estää avun hakemisen ja siksi preferoin anonyymiä keskustelupalstaa.

On mulla hyviäkin puolia. En ole esimerkiksi saanut tapettua huonekasvia pitkään aikaan. Teen myös melko hyviä perunarieskoja.

Vierailija
79/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeasti tosi symppis ja hirtehisen hauska tyyppi, olen lukenut varmaan kaikki nämä sun ketjut. Lisäksi arvostan, ettet ole katkeroitunut maailmalle ja vihainen vastakkaiselle sukupuolelle, kun tilanteesi nyt on mikä on. Siinä pari asiaa, joilla voit lämmittää sun mieltä.

Mutta! Lähtisin oikeasti nyt kehittämään tuota sosioekonomista puolta ensimmäisenä, koska koulutus ja työ on tosi isoja identiteettitekijöitä (länsimaalaisessa kulttuurissa) ja niiden puute tosissaan syö itsetuntoa kaikelta muulta. Kun pääset enemmän osaksi yhteiskunnan turhantärkeää oravanpyörää, sulla ei edes ole aikaa miettiä kaikkia ”virheitäsi” niin paljon. Lisäksi sitä voi tavata jonkun sopivan naisenkin joissain sosiaalisissa ympyröissä.

Vierailija
80/156 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot oikeasti tosi symppis ja hirtehisen hauska tyyppi, olen lukenut varmaan kaikki nämä sun ketjut. Lisäksi arvostan, ettet ole katkeroitunut maailmalle ja vihainen vastakkaiselle sukupuolelle, kun tilanteesi nyt on mikä on. Siinä pari asiaa, joilla voit lämmittää sun mieltä.

Mutta! Lähtisin oikeasti nyt kehittämään tuota sosioekonomista puolta ensimmäisenä, koska koulutus ja työ on tosi isoja identiteettitekijöitä (länsimaalaisessa kulttuurissa) ja niiden puute tosissaan syö itsetuntoa kaikelta muulta. Kun pääset enemmän osaksi yhteiskunnan turhantärkeää oravanpyörää, sulla ei edes ole aikaa miettiä kaikkia ”virheitäsi” niin paljon. Lisäksi sitä voi tavata jonkun sopivan naisenkin joissain sosiaalisissa ympyröissä.

Hei, kiitos. Viestisi lämmitti niin paljon, että jouduin ottamaan paidan pois. Naapuri tosin sattui katsomaan ikkunastani sisään ja suojasi lapsensa silmät näkemästä löllyvää vitivalkoista karvamahaa.

Mä oon nyt semmoisessa jutussa mukana, jonka tavoite on aktivoida. Se on myös vähän niinkuin pakkoaktivointia. Sieltä löytänen jonkun suunnan. Ja olenkin tämän aktivoinnin myötä tavannut jo useamman naisen. He tosin olivat projektin vetäjiä, mutta keskustelimme silti useamman tunnin sujuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi