Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
"Dre Day only meant Eazy's pay day"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mistä pääsee chattiin? En löydä ollenkaan...on ollut mielenkiintoista lukea vinkkejänne! Pelaan itse tasolla 43 ja tänäänkin varmaan 3h hakannut peliä. Ärsyttää kun en pääse millään laajentamaan kun sopivia työkaluja tulee niin harvoin ja aina ne on lehdestäkin myyty...
En tiedä. Olen tasolla 94. Juttelen vaan oman ryhmäni kanssa. Meitä on yleensä vain 2.
En tiedä, mistä chattiin pääsee.
Miten voi jutella oman ryhmän kanssa?
Ruudussa vasemmalla korkeussuunnassa keskellä on >
Siitä pääsee keskustelemaan oman ryhmän kanssa.
(toinen juttj: kauan meni ennen kuin keksin, että kun keakuatelunäkymä on auki, siellä vasemmalla ylhäällä on hevosenkenkä ja siitä näkee, paljonko kukin on meneillään olevaa ryhmätehtävä tehnyt, jos johtaja on laittanut sen näkymään kaikille)
Kiitos! Onko hyviä neuvoja miten laajennustyökaluja saa hankittua nopeammin? Lehdestä turha yrittää kun aina on kaikki myyty nenän edestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mistä pääsee chattiin? En löydä ollenkaan...on ollut mielenkiintoista lukea vinkkejänne! Pelaan itse tasolla 43 ja tänäänkin varmaan 3h hakannut peliä. Ärsyttää kun en pääse millään laajentamaan kun sopivia työkaluja tulee niin harvoin ja aina ne on lehdestäkin myyty...
En tiedä. Olen tasolla 94. Juttelen vaan oman ryhmäni kanssa. Meitä on yleensä vain 2.
Chatti on just sitä et juttelet oman ryhmän kanssa, muiden kanssa pelissä ei voi jutella kuin oman naapuruston jäsenten.
Ahaa. Kiitos tiedosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jutella oman ryhmän kanssa?
Ruudussa vasemmalla korkeussuunnassa keskellä on >
Siitä pääsee keskustelemaan oman ryhmän kanssa.
(toinen juttj: kauan meni ennen kuin keksin, että kun keakuatelunäkymä on auki, siellä vasemmalla ylhäällä on hevosenkenkä ja siitä näkee, paljonko kukin on meneillään olevaa ryhmätehtävä tehnyt, jos johtaja on laittanut sen näkymään kaikille)
Kiitos! Onko hyviä neuvoja miten laajennustyökaluja saa hankittua nopeammin? Lehdestä turha yrittää kun aina on kaikki myyty nenän edestä...
Timanteilla ostamalla saa ja timantteja voi ostaa oikealla rahalla, mutta siihen en rupea!
Mutta koska jokainen saa kaikkea vähän eri painotuksella, saattaa joku ryhmästäsi saada liikaa jotain laajennusjuttuja, joita sinä saat liian vähän. Siispä voitte vaihtaa ryhmän sisällä.
Laajennustyökaluja saa mm. ruokkimalla eläimiä ja täyttämällä tilauksia.
Laajennustyökaluja saa myös todella hyvin kylää pyörittämällä.
Mulle tulee liikaa lankkuja ja nauloja.
Liina vähän tulee ruuveja ja teippejä ja maakirjoja.
Mikähän maksaa kun kisassa täytyy palvella kylässä 2 myyjää, mutta peli ei anna hyväksyttyä suoritusta palvelusta huolimatta? Huomasin edellisessäkin tehtävässä jossa piti palvella kylän asukkaita, niin kaikista ei saanut suoritusta ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Mikähän maksaa kun kisassa täytyy palvella kylässä 2 myyjää, mutta peli ei anna hyväksyttyä suoritusta palvelusta huolimatta? Huomasin edellisessäkin tehtävässä jossa piti palvella kylän asukkaita, niin kaikista ei saanut suoritusta ollenkaan...
Johtuu pelissä olevista bugeista, ei sen vakavampaa. Mulle tuota tapahtuu päivittäin.
Jo on aikoihin eletty. Itse on maalaistyttö, joka on saanut ja joutunut osallistumaan kaikenlaisiin maatilan töihin. Lypsäminen ei kyllä onnistunut, vaan maito lirisi kainaloihin. Oli pieni lypsäjä jakkaralla ja iso lehmä vieressä ihmettelemässä touhua.
Heinäpellolla oleminen, haravoiminen yms. oli vähän tylsää, mutta missään eivät ole eväät maistuneet niin hyviltä kuin tuon työn lounastauolla. Heinien kuivettua seipäillä päästiin polkemaan heiniä heinäkuorman päälle ja nauttimaan hevoskyydeistä. Näiden huvien jälkeen sitten uimaan.
Muutaman kerran heinätöiden aikaan tuli valtava ukkosenilma, jota oli pakko jäädä viettämään latoon. Kotiin oli varmaan 5 km eikä autoakaan ollut. Ladon katto piti, mutta kaatosade, jatkuva ukkonen ja salamointi olivat hirveän pelottavia ainakin meistä lapsista. Hevonen oli pakko jättää ladon suulle ja vielä metalliriimussa. Muistan, kuinka eläinparka oli valtavan peloissaan ja sen polvet tärisivät. Silloin ajattelin, että jos tästä selviän hengissä, vaadin hevosellekin sadesuojaa.
Että sellaista Hay Dayta.
Latasin pelin äsken puhelimeen ja aloitin pelaamaan. Oon vasta tasolla 7, mutta hiljaa hyvä tulee! Ennenkin tullut pelattua, mutta nyt yritän alkaa pelaamaan aktiivisemmin. :-)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo myyjä siis palveltu kaikissa kolmessa tai kahdessa kylärakennuksessa, joihin halusi käymään? Jos siis oli yleisjunan tuoma myyjä. Jos taas itse hait jonkun naapurustosi jäsenen asemalta ns. pikkujunalla, niin silloin ei mene kuin yhteen rakennukseen ja tämä riittää palveluksi. Mutta yleisjunan tuomista kaikissa tyypin haluamissa rakennuksissa on täytynyt palvella ennen kuin on valmis hyväksytyks kylätehtävään.
Varmaan tyhmä vastaus, mutta joku kylätehtäviä aloitteleva ei ole tätäkään tiennyt toisessa hay day-keskustelussa.
En oo koskaan kuullut sellasesta bugista ettei näitä ois hyväksytty ja kylätaso mulla 53 (muu pelitaso 149).
Vierailija kirjoitti:
Hyväksynnän saa vasta, kun on palvellut kaikki kohdat.
Vierailija kirjoitti:
Latasin pelin äsken puhelimeen ja aloitin pelaamaan. Oon vasta tasolla 7, mutta hiljaa hyvä tulee! Ennenkin tullut pelattua, mutta nyt yritän alkaa pelaamaan aktiivisemmin. :-)
Oon nyt pelaillut tätä aivan koukuttuneena ja saavutin jo tason 15! Mutta ongelma on se, etten saa mistään ilmastointiteippiä tai naulapaketteja, äh. Kokoajan tulee kyllä lautaa ja joudun myymään sitä pois, kun ei mahdu kaikki tavarat. Onkohan tähän mitään vinkkiä vai pitääkö vain jatkaa sadonkorjuuta? Oon yrittänyt lehdestäkin etsiä, mutta ne tarvikkeet menee niin pirun nopeasti.
Kirjoita naapurustochattiin olisko jollain myydä :)
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa. Olen tasolla 87.
Haudan voi ladata ilmaiseksi play-kaupasta. Se on mukava peli kyllä. Kannattaa kokeilla ladata.
Kannattaa yrittää lataamista.
Minkälaisiin naapurustoihinnte kuulutte? Itse olen aktiivisessa porukassa, derbytään tosissaan ja tavoitteellisesti, mutta hyvällä mielellä. Ollaan mestarien liigassa.
Ladon ja siilon koon suhteen tilanne helpottuu kun kummankin koko on noin 3500. Ei enää tarvitse päivittäin miettiä mitä ladossa voi pitää ja mitä ei. Nykyään joutuu välillä tsemppaamaan, että saa ladon täyteen (6350) kisoja varten, jotta voi laittaa liukuhihnat "ylitäyteen".
Kaikki ylimääräiset lato- ja siilokamat kannattaa vaihtaa surpercellin forumilla toisten pelaajien kanssa.
Isoilla leveleillä myös timantteja tulee tarpeeksi vaikka käyttääkin vähintään 10 timanttia viikossa kisoihin lisätehtävän muodossa.
Kylä kannattaa virittää täysille ja pelata vain sitä. Rekat on turhuutta.
darkzero kirjoitti:
Ladon ja siilon koon suhteen tilanne helpottuu kun kummankin koko on noin 3500. Ei enää tarvitse päivittäin miettiä mitä ladossa voi pitää ja mitä ei. Nykyään joutuu välillä tsemppaamaan, että saa ladon täyteen (6350) kisoja varten, jotta voi laittaa liukuhihnat "ylitäyteen".
Kaikki ylimääräiset lato- ja siilokamat kannattaa vaihtaa surpercellin forumilla toisten pelaajien kanssa.
Isoilla leveleillä myös timantteja tulee tarpeeksi vaikka käyttääkin vähintään 10 timanttia viikossa kisoihin lisätehtävän muodossa.
Kylä kannattaa virittää täysille ja pelata vain sitä. Rekat on turhuutta.
Rekoista saa hyvin tasopisteitä tuplabonaripäivinä. Ettei ne nyt niin turhuutta ole.
Miten ladataan liukuhihnat ylitäyteen?
Chatti on just sitä et juttelet oman ryhmän kanssa, muiden kanssa pelissä ei voi jutella kuin oman naapuruston jäsenten.