Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day vinkkejä

Vierailija
23.06.2018 |

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?

Kommentit (421)

Vierailija
101/421 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni laivat tulevat tason nousun myötä aivan liian vaikeiksi. En viitsi enää tehdä niitä. Olen tasolla 94.

Mä olen puolestani ihmetellyt, ettei ole vaikeutunut. Yleensä saan itse täytettyä laivat. En kuulu naapurustoon, mutta mulla on pari vakituista seuraajaa, jotka pelaa myös ilman naapuruston tukea. Heidän kanssa toimii hyvin yhteistyö, jos jotain puuttuu.

Tulikohan se levelillä 100, kun laivan pystyy laittamaan tyhjänäkin matkaan.

120

Saahan sen laivan kaikilla tasoilla lähettää tyhjänä matkaan. Ei saa palkintoa tällöin. Silloin se palaa 4 tunnin kuluttua.

Jaajaa. Sellainen on tullut sitten koko peliin, kun mä siirryin sata tasolle. Kuvittelin, että se liittyi siihen tasoon. Ei ollut vielä pari vuotta sitten. Siinä se sitten nökötti laiturissa sen 16 tuntia tyhjänä, jos ei ollut mitään laitettavaa.

Mä oon pelannut kai kolmisen vuotta ja usein lähetellyt tyhjiä laivoja ihan siitä tasosta asti kun laivat avautui. Eli on ollut tuo ominaisuus kyllä pari vuotta sitten. Kukaan meidän naapurustossa ei oo kuullutkaan sellaisesta ettei muka voisi, juuri chatissa kyselin, osa pelannut siitä asti kun peli Suomeen saataville tuli. Eli ehkä sun pelissä ollut joku bugi tais sitten et oo vaan huomannut aiemmin.

Katsastettiin lapsen peli ja hänen parin kaverinsa. Tasoilla 38 ja 56 ei voi lähettää laivaa heti pois, mutta tason 43 voi.

Täähän meni mielenkiintoiseksi. :D

No niinpäs meni. :D Mun naapurustossa on tasoilla 86-167 olevia ja tosiaan useampi kommentoi äsken tohon mun kysymykseen chatissa, että aina on voinu tyhjänä lähettää. Toki kaikki 30 ei ollut paikalla kommentoimasssa, mutta mullekin eka kerta kun kuulen ettei ois alusta asti voinut.

Vierailija
102/421 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni laivat tulevat tason nousun myötä aivan liian vaikeiksi. En viitsi enää tehdä niitä. Olen tasolla 94.

Mä olen puolestani ihmetellyt, ettei ole vaikeutunut. Yleensä saan itse täytettyä laivat. En kuulu naapurustoon, mutta mulla on pari vakituista seuraajaa, jotka pelaa myös ilman naapuruston tukea. Heidän kanssa toimii hyvin yhteistyö, jos jotain puuttuu.

120

Saahan sen laivan kaikilla tasoilla lähettää tyhjänä matkaan. Ei saa palkintoa tällöin. Silloin se palaa 4 tunnin kuluttua.

Jaajaa. Sellainen on tullut sitten koko peliin, kun mä siirryin sata tasolle. Kuvittelin, että se liittyi siihen tasoon. Ei ollut vielä pari vuotta sitten. Siinä se sitten nökötti laiturissa sen 16 tuntia tyhjänä, jos ei ollut mitään laitettavaa.

Tuohan on kummallista. Mahdoton sitten tehdä laivatehtävää, jos on vähänkin vaikeampi laiva. Tuo on varmaan bugi.

Varmaan myös bugi on se, että lapselleni tulee vain 2 mainosvideota päivässä (ja niissä ei edes ole sitä videota) Pari vuotta hänelle tuli 5 videota päivässä, kuten minullekin.

Eivät ole huomanneet pelissä vissiin noita bugeja, kun eivät korjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/421 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuon pakko olla bugi, että mainoselokuvasta tulee pelkkä esirippu ja palkinto.

Vierailija
104/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä monessa koneessa kaikki tuotanto paikat auki.

Etenkin teillä, jotka olette lähemmäs 100 tasolla.

Mä olen tasolla 120 ja osassa on kaikki tuotantopaikat auki: meijeri, sokerilaitos, leipomo, kakku, piirakka, kangaspuut, hillokoje, mehulaitos, grilli, popkorni, jäätelö..

Lopuissa on vaan neljä paikkaa auki. Ne on hyvin riittänyt, kun aika vähän karkkeja yms. menee yhtään mihinkään. Kylään leffaan, mutta siinä se. Kylässä on kaikissa kaikki auki.

Nuo muut ymmärrän, mutta miksi hollokonerssa kaikki paikat auki?

Ne hillot on niin hitaita, että 2 paikkaa riittää hyvin!?

Ei kaikki pelaa joka päivä. Jos on viikon pelaamatta, niin usealla tuotantopaikalla saa jo hyvin hilloja jemmaan. Itselläni on kaikkia hilloja aina 10 kpl varastossa.

Vierailija
105/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua, miten kiihdyttimet toimii. Miten niitä käytetään?

Entä nämä apulaiset, Ernest ja Rose? Mikä pointti?

Vierailija
106/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120

Mä oon pelannut kai kolmisen vuotta ja usein lähetellyt tyhjiä laivoja ihan siitä tasosta asti kun laivat avautui. Eli on ollut tuo ominaisuus kyllä pari vuotta sitten. Kukaan meidän naapurustossa ei oo kuullutkaan sellaisesta ettei muka voisi, juuri chatissa kyselin, osa pelannut siitä asti kun peli Suomeen saataville tuli. Eli ehkä sun pelissä ollut joku bugi tais sitten et oo vaan huomannut aiemmin.

Katsastettiin lapsen peli ja hänen parin kaverinsa. Tasoilla 38 ja 56 ei voi lähettää laivaa heti pois, mutta tason 43 voi.

Aina sen voi lähettää tyhjänä kunhan. Jos yksikään laatikko on täytetty tai olet pyytänyt apua niihin niin silloin et voi.

Vierailija
107/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille edelleen joka päivä mainosvideoita timantti?

Timantteja niistä tulee harvakseltaan mutta joskus kuitenkin.

Vierailija
108/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120

Aina sen voi lähettää tyhjänä kunhan. Jos yksikään laatikko on täytetty tai olet pyytänyt apua niihin niin silloin et voi.

Taitaa olla laitteesta kiinni, jolla pelaa.

Kuten noi mainosvideot ja timantit.

Vierailija
109/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihdyttimet esim. nopeuttaa tuotantolinjoja tietyn ajan. Tai mulla on esim nyt käytössä 12h kiihdytin, jolla saa kaikesta toiminnasta 50% enemmän pisteitä.

Ernest käyttää meijeriä ja sokeritehdasta. Rose taas pitää huolta eläimistä. Tekee rehua ja ruokkii, ja kerää tuotteita.

Täysin turha palvelu mulla. Olen mä välillä käyttänyt niitä, kun ilmaiseksi saa. Rosesta ei ole hirveesti hyötyä, jos et käy täyttämässä sokeriruokoja, soijapapuja, vehnää.... usein. Tai jos varaston kapasiteetti on tuhansia yksiköitä, niin sitten ehkä Rosesta on hyötyä.

Vierailija
110/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihdyttimet esim. nopeuttaa tuotantolinjoja tietyn ajan. Tai mulla on esim nyt käytössä 12h kiihdytin, jolla saa kaikesta toiminnasta 50% enemmän pisteitä.

Ernest käyttää meijeriä ja sokeritehdasta. Rose taas pitää huolta eläimistä. Tekee rehua ja ruokkii, ja kerää tuotteita.

Täysin turha palvelu mulla. Olen mä välillä käyttänyt niitä, kun ilmaiseksi saa. Rosesta ei ole hirveesti hyötyä, jos et käy täyttämässä sokeriruokoja, soijapapuja, vehnää.... usein. Tai jos varaston kapasiteetti on tuhansia yksiköitä, niin sitten ehkä Rosesta on hyötyä.

Noista apulaisista on suuri hyöty!

Ne pistää tavaransa omaan varastoonsa ja eivät tuhlaa mun varastojen tilaa.

Ne pitää huolen, että mulla on ain kaikkea!

Ne on ihan mahtavia.

Vierailija
111/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ole uskaltanut kokeilla tehdä vaihtoehtoista tilaa. Saako sinne siis kaikki, mitä mulla jo on ja pääsenkö takaisin, jos haluan. En ymmärrä. Vaikea käsittää.

Vierailija
112/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120

Taitaa olla laitteesta kiinni, jolla pelaa.

Kuten noi mainosvideot ja timantit. < ei ole mulla puhelimessa, kun tabletilla, kun pelaan, niin videoitakin näkyy.

Mulla on kyllä mainosvideot kännykässä. 5 videota päivässä. Ennen tuli timantti niistä päivässä. Enää ei tule.

Vierailija
113/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha palvelu mulla. Olen mä välillä käyttänyt niitä, kun ilmaiseksi saa. Rosesta ei ole hirveesti hyötyä, jos et käy täyttämässä sokeriruokoja, soijapapuja, vehnää.... usein. Tai jos varaston kapasiteetti on tuhansia yksiköitä, niin sitten ehkä Rosesta on hyötyä.[/quote

turhalta tuntuu, ja niitä kiihdyttimiä kuitenkin tuputetaan "palkintoina" vähän väliä. Ja eikö niihin vaadita timantteja? 

Vierailija
114/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista apulaisista on suuri hyöty!

Ne pistää tavaransa omaan varastoonsa ja eivät tuhlaa mun varastojen tilaa.

Ne pitää huolen, että mulla on ain kaikkea!

Ne on ihan mahtavia.

Miksi tälle alapeukku. Nuo apulaiset ovat mahtavia. Otan ne aina kun saan.

Parasta, että eivät täytä latoani, mutta saan heidän tekemiään tuotteita heidän varastostaan.

Vierailija
115/421 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kiihdyttimiä. En edes osaa. Miten niitä käytetään, mulla on kiihdytinvarasto aivan täynnä. Ihan turha palvelu.

Vierailija
116/421 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa, kun kiihdyttimiä tulee "palkintoina". Ne olisi palkintoja, jos niiden käyttö ei veisi timantteja. Nyt ne eivät ole. Aivan turhia.

Vierailija
117/421 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en ole uskaltanut kokeilla tehdä vaihtoehtoista tilaa. Saako sinne siis kaikki, mitä mulla jo on ja pääsenkö takaisin, jos haluan. En ymmärrä. Vaikea käsittää.

Kaiken saman saa vaihtoehtoiselle tilalle, ja kaikki puut ja pensaat ja tuotantokoneet sekä elukat onkin tiluksille laitettava, muuten ei voi uutta tilaa ottaa käyttöön. Vanhan pystyy myös palauttamaan. 

Ei oo kaikkein selkein mahdollinen se muokkaustila, mutta kun rohkeasti kokeilee niin kyllä sitä oppii käyttämään. :)

Jos koko tilan kaikkinensa haluaa muokata uuteen järjestykseen niin sitten kannattaa käyttää sitä muokkausta. Mutta aikaa saa varata, äkkiä huomaa käyttäneensä pari tuntia muokkaamiseen.

Vierailija
118/421 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa, kun kiihdyttimiä tulee "palkintoina". Ne olisi palkintoja, jos niiden käyttö ei veisi timantteja. Nyt ne eivät ole. Aivan turhia.

En oo käyttänyt kiihdyttimiä, mutta ei kai sellaisen käyttö timantteja vaadi?

Vierailija
119/421 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken saman saa vaihtoehtoiselle tilalle, ja kaikki puut ja pensaat ja tuotantokoneet sekä elukat onkin tiluksille laitettava, muuten ei voi uutta tilaa ottaa käyttöön. Vanhan pystyy myös palauttamaan. 

Ei oo kaikkein selkein mahdollinen se muokkaustila, mutta kun rohkeasti kokeilee niin kyllä sitä oppii käyttämään. :)

Jos koko tilan kaikkinensa haluaa muokata uuteen järjestykseen niin sitten kannattaa käyttää sitä muokkausta. Mutta aikaa saa varata, äkkiä huomaa käyttäneensä pari tuntia muokkaamiseen.

Kiitos tiedoista. Saako sen vanhan tilansa käyttöön ilmaiseksi, jos haluaa takaisin palata? Voiko niiden välillä vaihdella mielin määrin.

Vierailija
120/421 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihdyttimen käyttö "maksaa" timantteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme