Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihdyttimen käyttö "maksaa" timantteja.
Vain siinä tapauksessa, jos kiihdytinvarastosi on ylibuukattu ja haluat varastoida saamasi uuden kiihdyttimen poistamatta mitään vähemmän arvokasta kiihdytintä tai haluat käyttää useita kiihdyttimiä samaan aikaan.
Siis miten se kiihdytin oikein otetaan käyttöön???
Kun klikkaa valitsemaansa kiihdytintä, se kysyy hävitetäänkö, vaihdetaanko toiseen vai pidetäänkö, ja viimeinen maksaa timantteja. Mistä se otetaan käyttöön? En vaan tajua.
Ja jos Ernestille laittaa vaikka juustoja varastoon, miten ne saa sieltä pois? Pitääkö Ernestin olla silloin käytössä - ja sehän taas useimmiten maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun klikkaa valitsemaansa kiihdytintä, se kysyy hävitetäänkö, vaihdetaanko toiseen vai pidetäänkö, ja viimeinen maksaa timantteja. Mistä se otetaan käyttöön? En vaan tajua.Ja jos Ernestille laittaa vaikka juustoja varastoon, miten ne saa sieltä pois? Pitääkö Ernestin olla silloin käytössä - ja sehän taas useimmiten maksaa?
Kiihdytinvarastoon mahtuu ilman laajennusta vain 3-4 kiihdytintä kerrallaan. Sinun varastosi on jo kertomasi perusteella täynnä. Ernestin varaston juustot ovat käytössä samalla tavalla kuin oman varastosi juustot. Jos esim. teet pizzoja, niin varasto näyttää juustojen kokonaismäärän pizzanvalmistusta aloittaessasi.
Mitä sitten pitää tehdä kun kiihdytinvarasto on täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitää tehdä kun kiihdytinvarasto on täynnä?
Pitää haluamansa kiihdyttimet timanttien avulla tai vaihtamalla turhimmat kiihdyttimet hyödyllisempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en ole uskaltanut kokeilla tehdä vaihtoehtoista tilaa. Saako sinne siis kaikki, mitä mulla jo on ja pääsenkö takaisin, jos haluan. En ymmärrä. Vaikea käsittää.
Kaiken saman saa vaihtoehtoiselle tilalle, ja kaikki puut ja pensaat ja tuotantokoneet sekä elukat onkin tiluksille laitettava, muuten ei voi uutta tilaa ottaa käyttöön. Vanhan pystyy myös palauttamaan.
Ei oo kaikkein selkein mahdollinen se muokkaustila, mutta kun rohkeasti kokeilee niin kyllä sitä oppii käyttämään. :)
Jos koko tilan kaikkinensa haluaa muokata uuteen järjestykseen niin sitten kannattaa käyttää sitä muokkausta. Mutta aikaa saa varata, äkkiä huomaa käyttäneensä pari tuntia muokkaamiseen.
Kiitos tiedoista. Saako sen vanhan tilansa käyttöön ilmaiseksi, jos haluaa takaisin palata? Voiko niiden välillä vaihdella mielin määrin.
Kyllä ja kyllä (olen eri vastaaja).
No nyt tajusin ja kokeilin tuota kiihdytinasiaa. Kiitos!
Onko muilla muuten sitä, että tilan nimi on väärin (siis ihan jonkun toisen) siinä tervetuloa-ilmoituksessa? Mulla lukee aina siinä joku TenseChimera, mikä ei todellakaan ole minun tilani nimi, enkä käytä moista nimeä missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla muuten sitä, että tilan nimi on väärin (siis ihan jonkun toisen) siinä tervetuloa-ilmoituksessa? Mulla lukee aina siinä joku TenseChimera, mikä ei todellakaan ole minun tilani nimi, enkä käytä moista nimeä missään muuallakaan.
Onko tila yhdistetty google playhin, facebookiin tai supercell tiliin? Ainakin yhdistäessä google playhin tilan nimi muuttuu google play tilin mukaiseksi. Näiden tarkoitus on "tallentaa" tila jolloin voit käyttää sitä useammassa kuin yhdessä laitteessa, tai jatkaa jos esim. hankit uuden. Jos nimi "TenseChimera" on tuntematon ja liitetty jonkun toisen tiliin niin se kuulostaa huonolta ja tilasi voi olla vaarassa. Jos epäilet tämän olevan tilanteena suosittelisin ottamaan yhteyttä ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tila yhdistetty google playhin, facebookiin tai supercell tiliin? Ainakin yhdistäessä google playhin tilan nimi muuttuu google play tilin mukaiseksi. Näiden tarkoitus on "tallentaa" tila jolloin voit käyttää sitä useammassa kuin yhdessä laitteessa, tai jatkaa jos esim. hankit uuden. Jos nimi "TenseChimera" on tuntematon ja liitetty jonkun toisen tiliin niin se kuulostaa huonolta ja tilasi voi olla vaarassa. Jos epäilet tämän olevan tilanteena suosittelisin ottamaan yhteyttä ylläpitoon.
Kuten jo kirjoitin, minä en ole koskaan moista nimeä käyttänyt yhtään mihinkään. Kuitenkin tilan nimi on oikein asetuksissani sekä esim kun kirjoitan jotain naapurustossa.
Miten voi ottaa ylläpitoon yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo kirjoitin, minä en ole koskaan moista nimeä käyttänyt yhtään mihinkään. Kuitenkin tilan nimi on oikein asetuksissani sekä esim kun kirjoitan jotain naapurustossa.
Miten voi ottaa ylläpitoon yhteyttä?
Katso näkyykö jonkin palvelun kohdalla "yhdistetty" kun katsot pelin asetuksia (hammasratas kuvake pelin sisällä). Samasta paikasta löytyy ohje ja tuki.
Vierailija kirjoitti:
Kun klikkaa valitsemaansa kiihdytintä, se kysyy hävitetäänkö, vaihdetaanko toiseen vai pidetäänkö, ja viimeinen maksaa timantteja. Mistä se otetaan käyttöön? En vaan tajua.Ja jos Ernestille laittaa vaikka juustoja varastoon, miten ne saa sieltä pois? Pitääkö Ernestin olla silloin käytössä - ja sehän taas useimmiten maksaa?
Saat käyttää ernestin varastosta tuotteet loppuun, vaikka Ernest olisi jo hävinnyt
Miksei Haydayssa ollut ollenkaa pääsiäistehtävää?
Odottelin saavani pääsiäiskoristeita palkinnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Haydayssa ollut ollenkaa pääsiäistehtävää?
Odottelin saavani pääsiäiskoristeita palkinnoksi.
Oisko niin että yrittivät taas saada ihmisiä hassaamaan oikeaa rahaa peliin kun näytti olevan joitain timanttitarjouksia, joissa noita pääsiäiskoristuksia oli kaupan päälle. :(
Itsekin olisin toivonut tapahtumaa, josta niitä olisi tullut.
Eikös se fiema myyty kiinalaisille?,
Muistanko väärin? Kiinalaista uutta vuotta ainakin juhlittiin ja uusimmilla laajennusalueilla näyttää olevan lähinnä kiinalaisia koristeita.
Eli hyljeksitäänkö nyt länsimaisia juttuja?
Tähän oli alunperin suomalaisen firman peli.
Pääskäsifiilis meni pelistä, kun ei ollut pääsiäiskilpailua.
Tuliko hevoskisassa edes pääsiäisaiheisia palkintoja?
Hei mistä pääsee chattiin? En löydä ollenkaan...on ollut mielenkiintoista lukea vinkkejänne! Pelaan itse tasolla 43 ja tänäänkin varmaan 3h hakannut peliä. Ärsyttää kun en pääse millään laajentamaan kun sopivia työkaluja tulee niin harvoin ja aina ne on lehdestäkin myyty...
Vierailija kirjoitti:
Hei mistä pääsee chattiin? En löydä ollenkaan...on ollut mielenkiintoista lukea vinkkejänne! Pelaan itse tasolla 43 ja tänäänkin varmaan 3h hakannut peliä. Ärsyttää kun en pääse millään laajentamaan kun sopivia työkaluja tulee niin harvoin ja aina ne on lehdestäkin myyty...
En tiedä. Olen tasolla 94. Juttelen vaan oman ryhmäni kanssa. Meitä on yleensä vain 2.
En tiedä, mistä chattiin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen tasolla 94. Juttelen vaan oman ryhmäni kanssa. Meitä on yleensä vain 2.
Miten voi jutella oman ryhmän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jutella oman ryhmän kanssa?
Ruudussa vasemmalla korkeussuunnassa keskellä on >
Siitä pääsee keskustelemaan oman ryhmän kanssa.
(toinen juttj: kauan meni ennen kuin keksin, että kun keakuatelunäkymä on auki, siellä vasemmalla ylhäällä on hevosenkenkä ja siitä näkee, paljonko kukin on meneillään olevaa ryhmätehtävä tehnyt, jos johtaja on laittanut sen näkymään kaikille)
Ei niiden käyttö vie timantteja.