Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Tykkäät pelata 30 tasoon saakka ja sit poistat sen 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se 87 tasolta. Lopetatteko te suuritasooset jossain vaiheessa ladon ja viljasiilon laajennuksen, jolloin ei laajenustarvikkeita tarvita ja niiden varastoimaan voi lopettaa?
Kun mua ärsyttää se, että joka laajennuksen jälkeen seuraavaan laajennukseen tarvita aina enemmän laajenustarvikkeita. Tällöin se ladon täyttyminen laajennusta varalla säilyy edelleen aivan liian ärsyttävää.
Olen reilusti yli 100 tasolla. Siilon laajennuksen lopetin 4000 kohdalla, näitä osia itselleni tulee paljon enemmän kuin latoon ja olisin moneen kertaan saanut laajennettua tuon jälkeenkin, mutta ei ole tarvetta isompaan siiloon. Lato on nyt 4550 ja sen laajennus jatkuu yhä.
2650 on mun latoni tila ja olen laajentanut aina kun voi. Olen tasolla 94.
Onpa sulla suuri lato. Melkein kaksinkertainen minuun verrattuna. Näemmä latoa täytyy aivan valtavasti jatkossakin laajentaa.
Tässä on muutamia virheitä ketjussa.
Esim ei aasit tuota sen enempää tavaraa, vaikka niitä ruokitaan useammin. Niiltä saa vissiin suunnilleen silti samassa ajassa tavaran kuin muiltakin.
Jos varasto on täynnä ja alkaa louhealuekin olla täynnä, kannattaa louhia niillä pötköillä. (dynamiitti). Silloin vapautui yksi varastopaikka yhtä louhetta vastaan. Hakulla saa 3 louhetta ja vain 1 varastopaikka vapautuu.
Mulle tulee paljon kirveitä ja sahoja. Myyn niitä usein.
Huomaan, että joillekin ei niitä tule, kun on paljon kuihtuneita pensaita ja puita.
Mulle tulee älyttömän vähän teippejä ja ruuveja. Samoin maakirjoja. Lankkuja tulee paljon ja nauloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se 87 tasolta. Lopetatteko te suuritasooset jossain vaiheessa ladon ja viljasiilon laajennuksen, jolloin ei laajenustarvikkeita tarvita ja niiden varastoimaan voi lopettaa?
Kun mua ärsyttää se, että joka laajennuksen jälkeen seuraavaan laajennukseen tarvita aina enemmän laajenustarvikkeita. Tällöin se ladon täyttyminen laajennusta varalla säilyy edelleen aivan liian ärsyttävää.
Olen tasolla 102. Viljaa mahtuu 475, latoon 800. Viljavarastoa aion laajentaa, koska on tulossa uusia viljelyskasveja. Latoa en ole laajentanut tason 90 jälkeen. Alkuun se oli just tuollaista, kun kuvailit.
Miten ihmeessä pärjäät noin vähillä tiloilla.
Koko ajan tulee uusia tuotteita ja viljelykasveja.
Olen ollut vain pienessä naapurustossa. Miten ihmeessä voi saada itselleen sopivia tehtäviä, kun naapurustossa on 30 ihmistä.
Näkyykö teillä aina huutomerkki lehdessä, jos mainostaja haluaa apua?
Mulla ei näy!
Kiusallista, kun ostan kiireesti jotkut hyvät tuotteet, ja vasta sitten huomaan, että laivassa on apupyyntö. (ja olen ostanut kaikki hänen täkynsä.)
Tyttärelläni tulee aina vain 2 mainosvideota päivässä. Mulle on aina tullut viisi, kuten hänelläkin aiemmin. Missä vika.
Mulle tuli ennen joka päivä mainosvideoita vähintään 1 timantti. Enää ei. Onko teilläkin nykyään nin, ettei joka päivä tule timanttia?
Vierailija kirjoitti:
Esim ei aasit tuota sen enempää tavaraa, vaikka niitä ruokitaan useammin. Niiltä saa vissiin suunnilleen silti samassa ajassa tavaran kuin muiltakin.
Jos varasto on täynnä ja alkaa louhealuekin olla täynnä, kannattaa louhia niillä pötköillä. (dynamiitti). Silloin vapautui yksi varastopaikka yhtä louhetta vastaan. Hakulla saa 3 louhetta ja vain 1 varastopaikka vapautuu.
Sulla ne virheet kyllä on. :D
Ei mun mielestä kukaan tässä ketjussa oo sanonut että aaseilta saisi tavaraa, vaan nimen omaan että niitä saa ruokkia koko ajan ja tavaraa antavat noin joka sadas ruokintakerta niin kuin joku arvioi. Olin hiljattain kipeänä ja tylsyyteni pelasin koko päivän tätä kolmena päivänä putkeen ja tunnin-puolentoista välein sai tyrkätä aaseille porkkanaa ja jonkun tavaran taisin saada kerran kolmen päivän aikana. Joka sadas ruokintakerta per tavara siis lienee aika osuva arvaus. Eli sen suhteen aasit ovat hyödyttömiä, toki tasopisteet tulee herättämisestä ja porkkanaa nyt on suht helppo hankkia/nopea viljellä.
Yhdellä hakulla saa viisi louhetta, ei kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä kukaan tässä ketjussa oo sanonut että aaseilta saisi tavaraa, vaan nimen omaan että niitä saa ruokkia koko ajan ja tavaraa antavat noin joka sadas ruokintakerta niin kuin joku arvioi. Olin hiljattain kipeänä ja tylsyyteni pelasin koko päivän tätä kolmena päivänä putkeen ja tunnin-puolentoista välein sai tyrkätä aaseille porkkanaa ja jonkun tavaran taisin saada kerran kolmen päivän aikana. Joka sadas ruokintakerta per tavara siis lienee aika osuva arvaus. Eli sen suhteen aasit ovat hyödyttömiä, toki tasopisteet tulee herättämisestä ja porkkanaa nyt on suht helppo hankkia/nopea viljellä.
Kyllä joku sanoi ketjussa, että aaseja kannattaa hankkia, koska niiltä saa enemmän tavaraa. Tuon sinun mainitsemasi viestin löysin myös. Oletan, että aaseilta saa samassa ajassa tavaran kuin muiltakin, mutta ruokkimista ne vaativat usemmin.
Sitten joku sanoi, että tuotantoeläimiä ei kannata hankkia mqksimeja, kun esim maitoa ja lihaa saa kaupasta.
Noita saa niin harvoin, että kyllä siat ja lehmät kannattaa kaikki hankkia.
Vain munat ovat sellaisia, joita saa usein ostaa. (ja melko usein vuohenmaitoa ja villaa)
Tuleeko teille edelleen joka päivä mainosvideoita timantti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joku sanoi ketjussa, että aaseja kannattaa hankkia, koska niiltä saa enemmän tavaraa. Tuon sinun mainitsemasi viestin löysin myös. Oletan, että aaseilta saa samassa ajassa tavaran kuin muiltakin, mutta ruokkimista ne vaativat usemmin.
Mun kokemus (taso 129) on ettei saa samassa ajassa, hyvä jos kerran viikossa saa, hevosilta, koirilta ja kissoilta saa poikkeuksitta päivittäin ja lähes joka ruokintakerta. Näillä ruokintakertoja päivässä ehkä 3, aaseilla kymmenkunta, riippuen toki peliajasta.
Toki on niin että peli on vähän sellanen ettei nää mee ihan reilusti, esim, jotkut saa kaivoksesta timantteja joka 20. kerta, toiset ehkä joka sadas kerta. Ja joillekin tulee hirveesti sahoja ja hakkuja, toiset joutuu pyytelemään usein. Toisille tulee mainosviedeot, joillekin ei ollenkaan. Jne jne. Ei ihan tasapuolinen peli oman kokemukseni mukaan.
t.edellinen
Olen tasolla 120 ja ei ikinä mitään mainosvideota tullut. Laitoin farmin nyt kesäksi tauolle, ettei vie ajatusta liikaa pois lyhyestä valonajasta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten joku sanoi, että tuotantoeläimiä ei kannata hankkia mqksimeja, kun esim maitoa ja lihaa saa kaupasta.
Noita saa niin harvoin, että kyllä siat ja lehmät kannattaa kaikki hankkia.
Vain munat ovat sellaisia, joita saa usein ostaa. (ja melko usein vuohenmaitoa ja villaa)
Tämä on totta, mutta meidän naapurustossa on muutama joilla on tyyliin 2 lehmää ja 1 lammas ja taso yli 100. Sitten on muutama pelaaja jotka pitää apulais-Rosan koko ajan hommissa, joten näille kertyy pekonia ja maitoa myytäväksi jatkuvasti niin silloin vähillä tuotantoeläimillä pelaavat pärjää hienosti kun ostaa Rosaa käyttäviltä.
Hyvä naapurusto ja avuliaisuus auttaa monessakin asiassa. :)
https://www.vauva.fi/keskustelu/3934433/ketju/kuka_pelaa_hayday_pelia_v…
Tuossa vanha ketju, jossa on paljon hyviä vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tasolla 120 ja ei ikinä mitään mainosvideota tullut. Laitoin farmin nyt kesäksi tauolle, ettei vie ajatusta liikaa pois lyhyestä valonajasta.
Tarkoitan niitä mainosvideoita, joita tulee siihen postilaatikon viereen maahan. Niitä ei ole pakko avata. Jos katsoo, saa palkinnon.
Kai sullekin sellaisia tulee.
Onko teillä monessa koneessa kaikki tuotanto paikat auki.
Etenkin teillä, jotka olette lähemmäs 100 tasolla.
Aktiivisia jäseniä kaivataan. Osa kuolleena ollut jo pitkän aikaa.
Tunniste: #8LGJUG8U Pikku Possut. Aktiivisia ja mielellään ei heti toiseen farmiin hyppääviä.