Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin naimisissa olevaan mieheen..

D
21.06.2018 |

Mitä nyt? Pelottavinta asiassa on se ettei juttu perustu vain seksiin vaan luulen että olen oikeasti löytänyt elämäni rakkauden.

Kohtalotovereita? Voiko olla totta et näin köy 4-kymppisille? Voiko tässä iässä löytää tosirakkauden?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallistahan tuo on.

Vierailija
2/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Iske se ja sex. Ehkä elämä aukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa.... niiin varmaan elämän rakkaus. Pliis. Voiko mitään kuluneempaa olla. Anna olla.

Vierailija
4/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosirakkautta ei voi löytää, koska sellaista ei ole olemassakaan. Olet vain vahvasti ihastunut ja projisoit kaikki toiveesi ja unelmasi tähän mieheen, jota luultavasti et vielä kovin hyvin tunne, ja jota et oikeastaan voi saadakaan, joten hän on siinä mielessä turvallinen unelmoinnin kohde. Epätoivoinen tosirakkaus on niin riipaisevan dramaattista ja ihanaa, vai mitä? Älä huoli, kyllä se menee ohi. Mutta älä vaan riko kenenkään perhettä dopamiinipäissäsi.

Vierailija
5/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä.. itselleni kävi juuri niin. Pyhästi olen ollut pettämistä vastaan ja aina ajatellut ettei varattuihin mennä koskemaan vaikka mikä olisi. Pari vuotta sitten sain kuitenkin itse kokea mitä sillä tarkoitetaan kun kohdallesi sattuukin niin totaalinen sieluntoveri, että oikeasti ensihetkestä alkaen tuntui siltä että löysin kadoksissa olleen puolikkaani. Ihmisen, joka teki minusta kokonaisen ja joka oli niin samalla aaltopituudella että ei voinut kuin haukkoa henkeä - näitähän sattuu vain elokuvissa?

Kovaa moraalista kamppailua käytiin, jälkikäteen ei harmita mikään muu kuin se että epäröitiin ja ruoskittiin itseämme liian pitkään.

Onnellisesti yhdessä ja,rakastuneempina kuin koskaan aiemmin tässä elämässä. Pidä pääsi, elät vain kerran.

N47

Vierailija
6/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sinun "tosirakkautesi" luonnollisesti oikeuttaa sen, että pistät toisten elämän paskaksi.

Vierailija
7/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan keksiä säännöt rakkaudelle.

On muuten helv... raskasta.

Vierailija
8/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D kirjoitti:

Mitä nyt? Pelottavinta asiassa on se ettei juttu perustu vain seksiin vaan luulen että olen oikeasti löytänyt elämäni rakkauden.

Kohtalotovereita? Voiko olla totta et näin köy 4-kymppisille? Voiko tässä iässä löytää tosirakkauden?

Ei, kukaan ei ole koskaan ennen rakastunut naimisissa olevaan mieheen. Olen ainutlaatuinen yksilö.

Vierailija
9/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! Elämä on tehty elettäväksi! 

Vierailija
10/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin rakastunut naimisissa olevaan mieheen ja vielä 15v vanhempaan. 6 vuotta oltu paljon tekemisissä, nyt alan päästä yli ja osata olla vaan kaveri enkä haaveile muusta jatkuvasti.

En tiedä mikä sun elämäntilanne mutta elä mene sekaantumaan ja mahdollisesti rikkomaan perhettä.

Minä olin sokeuksissani melkeen valmis rikkomaan oman ja hänen perheen mutta onneksi hällä järki päässä.

N.30v

Vierailija
11/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah. Semmoinen uniikki lumihiutale siellä.

Haluat vain panna. Älä selittele muuta.

Vierailija
12/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime vuonna vielä naimisissa ja rakastuin toiseen. Tosin sinkkumieheen. Eropäätös pitkästä avioliitosta tuli nopeasti ja elämä muuttui. Tällaista tunnetta ei ole koskaan ollut ja tunnen itseni rakastetuksi, mitä en ed suhteessa tuntenut.

Tunnontuskia oli aluksi, mutta ei enää. Nyt ymmärrän kuinka huonossa, rakkaudettomassa avioliitossa elin vuosikaudet.

Vierailija
13/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47 kirjoitti:

Voi käydä.. itselleni kävi juuri niin. Pyhästi olen ollut pettämistä vastaan ja aina ajatellut ettei varattuihin mennä koskemaan vaikka mikä olisi. Pari vuotta sitten sain kuitenkin itse kokea mitä sillä tarkoitetaan kun kohdallesi sattuukin niin totaalinen sieluntoveri, että oikeasti ensihetkestä alkaen tuntui siltä että löysin kadoksissa olleen puolikkaani. Ihmisen, joka teki minusta kokonaisen ja joka oli niin samalla aaltopituudella että ei voinut kuin haukkoa henkeä - näitähän sattuu vain elokuvissa?

Kovaa moraalista kamppailua käytiin, jälkikäteen ei harmita mikään muu kuin se että epäröitiin ja ruoskittiin itseämme liian pitkään.

Onnellisesti yhdessä ja,rakastuneempina kuin koskaan aiemmin tässä elämässä. Pidä pääsi, elät vain kerran.

N47

Samantyyppisessä tilanteessa painin. Ihana kertomus, kiitos..näiden avulla ehkä taas jaksaa hetken aikaa.

Vierailija
14/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perheen rikkoja taas

Vierailija
15/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehjä ja onnellinen liitto ei ole rikottavissa, tässäkin tapauksessa mies on miettinyt eroa aiemminkin..

Ehkä on vain aika havahtua että kerran tässä eletään?

Vierailija
16/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissikin on lapsille parempi kuin rikottu perhe ja menetetyt ystävät.

Vierailija
17/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ystävät pitäisi menettää? Miksi lapsi pitäisi kasvattaa valheellisissa kulisseissa?

Vierailija
18/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ystävät pitäisi menettää? Miksi lapsi pitäisi kasvattaa valheellisissa kulisseissa?

Kyllähän täälläkin moni sanoo, että eron myötä ystävät yleensä häviävät. Jos taas toinen pettää, niin kyllähän se valheellinen kulissiperhe on sulloin lapsillekkin ,jos ei erota rehellisesti.

Vierailija
19/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehjä ja onnellinen liitto ei ole rikottavissa, tässäkin tapauksessa mies on miettinyt eroa aiemminkin..

Ehkä on vain aika havahtua että kerran tässä eletään?

Mikään liitto ei ole niin siloinen ja ehjä kaiken aikaa, ettei siihen joku vaaniva iske väliin kun on riitaisa aamu ollut kotona...

Eri asia lähteekö varattu osapuoli tosissaan mukaan leikkiin, vai haluaako vain flirtillä parempaa mieltä.

On melko huono mainosmerkki ihmiseltä hypätä suoraan uuteen suhteeseen. Osoittaa paljon luonteesta. Jos yksinolo on huonoin vaihtoehto ja sen pelossa roikutaan huonossa suhteessa, niin mitenkä hieno ihminen se on kun ei edes omaa seuraansa kestä? Aina oltava uusi kumppani säteilemässä ihailua, kun entinen ei enää hehku riittävästi.

Vierailija
20/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain lasten jättäminen on aiemmin mennyt oman pahan olon edelle? Moni pysyy huonossakin suhteessa lasten vuoksi - kunnes näkee pilkahduksen toisenlaisestakin totuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi