Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on TAAS ihan mielettömän ikävä exää :(

Vierailija
21.06.2018 |

Exää, joka on ollut ex jo vuosi kausia. En vain mahda sille mitään, että aina iskee ihan hirvittävä ikävä. Tekisi mieli vain itkeä ja vaipua johonkin koomaan, etten muistaisi enkä tuntisi mitään.
Tämä on ihan hullua, koska ollaan erottu jo tosi kauan sitten ja molemmilla jo omat perheetkin.
Kaipaan vain sitä ihmistä ihan kamalasti. :(

Miten tästä taas pääsisi yli?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kenelläkään mitään lohduttavia sanoja?

Järkensä menettävä ap.

Vierailija
2/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidät onkin tarkoitettu yhteen.. siksi kaipuu on valtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on tyytyväinen elämäänsä ilman sinua. Hänestä on sääli perhettäsi kohtaan että roikut henkisesti hänessä. Hän on sitä mieltä että hyvä kun pääsi eroon noin epävakaasta ihmisestä.

Vierailija
4/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että exänkaipuu on vain sinun vakiomärehtimisesi kohde? Eli halu märehtiä surussa ja ikävässä on sisäsyntyinen tunnetila ja jos ei mitään oikeaa surua ole, ihminen kaivaa esiin sen oman vakiomärehtimiskohteensa noina hetkinä.

Vierailija
5/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä minusta aina tuntuu, mutta ei se tule enää toteutumaan ikinä. :(

ap.

Vierailija
6/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap,

Mulla sama tilanne, ikävä on valtava :(

Vierailija
7/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte?

Vierailija
8/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Miksi ei..?

Vierailija
9/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon. Taatusti on syy miksi ex on ex. Muisteleppa sitä haikailun sijaan. Voit myös kertoa nyxälle näin juhannuksen kunniaksi, ettei hän ole mitään exään verrattuna, niin saat nykyisessä sihteessasi muuta ajateltavaa.

Vierailija
10/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syyhän siihen eroon oli. Kannattaa ehkä miettiä sitä. Muutenkin tuommoinen vuosikausien märehtiminen ei ole tervettä, sun pitäisi käsitellä asia loppuun. Miten on mahdollista, että haikailet exää vaikka sulla ilmeisesti on uusi mies/nainen? Mitähän hänestä mahtaisi tuntua jos tietäisi?

Vierailija
11/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se juopottelu ja ryhdistäydy.

Vierailija
12/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että exänkaipuu on vain sinun vakiomärehtimisesi kohde? Eli halu märehtiä surussa ja ikävässä on sisäsyntyinen tunnetila ja jos ei mitään oikeaa surua ole, ihminen kaivaa esiin sen oman vakiomärehtimiskohteensa noina hetkinä.

En tiedä. Mistä sen tietää onko asia noin vai ei?

Tämä ikävä on vaivannut vähän väliä ihan erosta asti.

Ehkä se helpottaisi jos nähtäisiin ja juteltaisiin... tai sitten vain pahenisi entisestään...

ap.

Vierailija
13/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteitä osataan hoitaa. Älä roiku menneessä vaan elä. Ukkoja parveilee vapaana sankoin joukoin; ota sieltä uusi ja parempi.

T. Ero vajaat 2 vuotta sitten ja onnellisempi kuin ikinä!

Vierailija
14/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen idiootti

Vierailija
15/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Erosimme puolisen vuotta sitten. Olimme nelihenkinen perhe ja kaipa siinä on osasyy että ikävä on vielä kun lasten kautta ollaan tekemisissä. Tiedän että se menee ohi mutta vielä on tilanne tämä. Olen mies. Muitakin minusta kiinnostuneita on ollut mutta kukaan ei herätä niin vahvoja tunteita että unohtaisin exäni tuosta vaan vuosien jälkeen. Sehän on tosin merkki siiitä että en ole valmis mihinkän uuteen vielä.

Vierailija
16/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Miksi ei..?

Hänen elämänsä on toisella puolen Suomea. Perhe ja työ. Kuten minulla täällä. En usko, että kumpikaan pystyisi irtautumaan kaikesta ja vaihtamaan paikkakuntaa... No, ehkä sitten kun lapset ovat jo omillaan, mutta mitä se enää silloin lähes eläkeläisenä hyödyttää..

ap.

Vierailija
17/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen sama tilanne.. Erottiin ihan liian heppoisin perustein, harmittaa kun en aikanaan tajunnut ettei silloiset ongelmat johtuneet exästä ja että olisi pitänyt tehdä enemmän töitä suhteen eteen. 9 vuotta ehdittiin yhdessä olla. Tiedän ettei ainakaan tässä nykyisessä suhteessä exän kaipaus hellitä...

Vierailija
18/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täsmälleen sama tilanne.. Erottiin ihan liian heppoisin perustein, harmittaa kun en aikanaan tajunnut ettei silloiset ongelmat johtuneet exästä ja että olisi pitänyt tehdä enemmän töitä suhteen eteen. 9 vuotta ehdittiin yhdessä olla. Tiedän ettei ainakaan tässä nykyisessä suhteessä exän kaipaus hellitä...

Ihan sama täällä, erottiin aivan liian heppoisin perustein. Ei edes ollut mitään selkeitä perusteita. Minun aloitteesta tuli ero ja kaduin sitä heti eron jälkeen. Mutta kai olin vielä niin keskenkasvuinen tai jotain, etten halunnut myöntää virhettäni ja hoin vain, että erottu mitä erottu, täytyy vain unohtaa.

No ei ole unohtunut...

ap.

Vierailija
19/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan ap. En todellakaan tiedä mikä tähän auttaisi mutta ei ainakaan näkeminen ja jutteleminen... Exä otti yhteyttä 15 vuoden jälkeen ja kyseli kuulumisia. Nyt mä vasta sekaisin oonkin :(

Vierailija
20/31 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama täällä, erottiin aivan liian heppoisin perustein. Ei edes ollut mitään selkeitä perusteita. Minun aloitteesta tuli ero ja kaduin sitä heti eron jälkeen. Mutta kai olin vielä niin keskenkasvuinen tai jotain, etten halunnut myöntää virhettäni ja hoin vain, että erottu mitä erottu, täytyy vain unohtaa.

No ei ole unohtunut...

ap.

Ootko se joka jätti kun tuolia ei työnnetty takaisin? Joku kirjoitti sellaisen aloituksen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi