Mulloin katupölyt pestään hkissä?
Kommentit (15)
Siivous kilpailutettu jo vuosi sitten ja sovittu toukokuulle.
Meillä Käppäris on putsattu jo pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siivous kilpailutettu jo vuosi sitten ja sovittu toukokuulle.
Toukokuulle???
Yli kk päähän? Onko tosi?
Yli kk vielä...
Sit
En ymmärrä miksei omaa pihaa sais pöllytellä lehtipuhaltimella kun tosta autojakin ajaa ohi niin pöllähtää. Mitä se pikku lisäpöllähdys ketään haittaa?
No voi nyt hellan nuudelit kun hesalaisilla on suuret ongelmat. Kadulla pölyä, yhyy. En saa happea, pölyä yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Käppäris on putsattu jo pari viikkoa sitten.
Käppöri? Käpylä?
Monin paikoin on harjattu hiekat, mut pesu tekemättä. Pöllyää kunnyhdistää vielä nastarenkaisiin.
Eikä oo satanut.
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt hellan nuudelit kun hesalaisilla on suuret ongelmat. Kadulla pölyä, yhyy. En saa happea, pölyä yhyy.
Kaikkia ei naurata kun suussa narskuu ja yskii hiekkaa
Helsingissä ei pestä vaan lakaistaan.
Lehtipuhaltimien käyttö on kokonaan kielletty koko Helsingin alueella.
Sullon hkiset katupölyt? Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mulla on sieraimet aivan mustaa räkää ja silmät kuivat kuin korput. Eipä taida ilmanlaatu Helsingissä juurikaan kiinnostella. Ja samaan aikaan autot rouskuttaa rengaspölyä ilmoille niin eipähän ole ihme että silmät, kurkku, nenä ja keuhkot ovat koetuksella. Pitäis olla vihreä kaupunki, mutta eipä tule kovinkaan vihreät fiilikset.
"Vihreä kaupunki" tarkoittaa Helsingin tapauksessa kylläkin sitä, että Virheille annetaan isot määrärahat matkustella ja rahoittaa tapahtumia ja niin edelleen, ei sitä että kaupunki olisi terveempi tai ilma puhtaampi. Katsokaapa vaikka kaupunginvaltuuston päätöksiä, jos ette minua usko.
Hauskintahan on se, että Töölönlahdesta olisi saatu makean veden uimapaikka hiekkarannoin keskellä kaupunkia joka olisi muuttanut koko kaupungin luonteen varsinkin matkailijoille, käytännössä ilmaiseksi siten että ylijäämäjuomavesi juoksutettaisiin Töölönlahteen avomeren sijaan. Mutta kun siellä mutakaislikossa on pörröpäälokkeja, niin luonnonsuojelun nimissä ei voi. Tätä se on, tämä "nykyvihreys" = virheys. Ja itse olen pitkän linjan luonnon ja luonnonmukaisuuden puolestapuhuja.
Oliko toukokuun pesu varma tieto?
Vierailija kirjoitti:
Joo, böndellä ei turhasta inistä. Tosimiehellä on happiviikset ja pölykeuhko viimeistään viiskymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, böndellä ei turhasta inistä. Tosimiehellä on happiviikset ja pölykeuhko viimeistään viiskymppisenä.
Ei täällä ainakaan inistä miten yhyy kadulla on pölyä. Mutta eihän hesalaiselta kermaperseeltä muutakaan voi odottaa.
Jep. Mulla on sieraimet aivan mustaa räkää ja silmät kuivat kuin korput. Eipä taida ilmanlaatu Helsingissä juurikaan kiinnostella. Ja samaan aikaan autot rouskuttaa rengaspölyä ilmoille niin eipähän ole ihme että silmät, kurkku, nenä ja keuhkot ovat koetuksella. Pitäis olla vihreä kaupunki, mutta eipä tule kovinkaan vihreät fiilikset.