Laskettu Päivä
Kommentit (25)
Mitä veikkaatte, joko kulta on lähteny synnyttämään Miniä? Minä voisin lyödä vetoa, että se on jo syntynyt tai parhaillaan sitä punnerretaan ulos. Tosin vielä ei ole kuulunut sitä huutoa Naikkarilta.. :) (Pahoittelen Kulta jos olen väärässä ja edelleen odottelet pääsyä synnärille.)
Itselläni on vähän vajaa kolme viikkoa synnytykseen ja odotan sitä innolla ja lievällä kauhulla.. En ole todellakaan hyvä sietämään kipua ja miestäni tilanne muuten vaan hirvittää; hän on luvannut pyörtyä jos oikein paha paikka tulee, joten mukava synnytys varmasti edessä!:)
Toivottavasti Mini on jo matkalla kovastikin ulos masusta! Toisaalta harmi kun odotusaika on Kullan osalta ohi koska näitä odotusblogeja on ollut kiva lukea. Mutta veikkaanpa, että Kulta kirjoittelee yhtä hauskoja kirjoituksia Äitiyden ihanuudesta. :) Joten onnea ja tsemppiä Kulta! :)
Löisin minäkin vetoa Naikkarin reissun puolesta. :) On ollut kyllä mukavaa seurata odotusta ja tuntuu hassulta kun niin mielenkiinnolla odottelee seuraavaa päivitystä, että jokohan mini on päättänyt putkahtaa maailmaan.
Hehe, tämähän onkin hauskin blogikirjoitus, jonka olen lukenut pitkään aikaan. Tervettä menoa. :-D
kultsi, Se päivitys taisi olla luokkaa "pitäisi kohta alkaa synnyttämään, mutta kyllä sitä ehti koneella käymään supistusten välissä!" :D