Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suhteessa ollut väkivaltaa (molemminpuolin),

Vierailija
01.03.2013 |

voiko yhteinen tulevaisuus olla kuitenkin mahdollinen? Mitä se vaatii? Väkivallan syyt alkoholin runsas käyttö ja patoutuneet ongelmat suhteessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai se onnistuakin. Alkoholinkäyttö kokonaan pois, se ei ole mitenkään pakollista eikä tarpeellista kenellekään. Ongelmat pitää käsitellä pois ja opetella keskustelemaan riitelemättä.

Vaikeaa tulee olemaan jos tappelijaluonne on.

Vierailija
2/4 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja tai kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä...Meillä ollut samaa,valitettavasti ei voida syyttää edes alkoholia.

Pikkulapsi arki ja väsymys toi meistä molemmista tosi rumia puolia esiin. Itse en voi sietää eriarvoisuutta ja miehen vanhoillinen käsitys äitiydestä alkoi todella rassaamaan tuon kaiken keskellä.

Mustimpina hetkinä kävin joskus kiinni ja mies antoi samalla mitalla takaisin,parisuhdeterapiassa käydään mutta en nyt ihan siihen uskalla tuudittautua.

Nyt kun hieman ollaan levätty on vaikea uskoa että mtn.tuollaista kävi mutta alitajunta muistaa ja saa nähdä päästäänkö yli tuosta kaikesta koskaan...

Vierailija
4/4 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no uskon että tässä suhteessa eläessäsi todennäköisesti tulet pettymään uudestaan ja uudestaa, elämästäsi voi tulla hyvin ahdistavaa ja raskasta.  Luulen että uuden puolison hankkiminen tuottaa onnellisemman elämän, yritä vältää ryyppääviä epästabiileja miehiä, niistä on yleensä vain harmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan