Miksi pysäköit viereen, vaikka tilaa on muuallakin?
Suurilla parkkipaikoilla pysäköidessä etsin paikan, jonka vieressä ei ole muita autoja. Syinä uusi auto ja toisaalta lapset, jotka aukovat ovia milloin mitenkin. Kun palaan autolle, sen viereen on taatusti pysäköity auto, vaikka tilaa olisi ollut ympäri parkkialuetta. Miksi ihmeessä? Autot eivät kaipaa juttuseuraa!
Kommentit (335)
Onhan se kiva, että suomalainen hakee läheisyyttä edes autonsa välityksellä parkkipaikalla, kun bussipysäkillä pidetään viiden metrin väliä.
Kerro ap missä olen pysäköinyt viimeksi sinun viereesi? Jos olisin tämän tiennyt, niin olisin vetänyt turpiin.
Autistilla on vakio parkkiruutu jokaisella parkkipaikalla, missä hän on ikinä käynyt. Sinun autosi oli todennäköisesti hänen ruudussaan. Ajoi sitten siihen viereen, kun ei voinut päällekään parkkeerata.
Vierailija kirjoitti:
Laumasielut käyvät hermoille. Vaatekaupoissa ärsyttää se, että on pakko tulla tutkimaan juuri samaa vaatetta, jota on itse parhaillaan katsomassa. Muita asiakkaita ei kaupassa ole ja katseltavia vaatteita on rekkitolkulla seinät täynnä. Sillä ei tunnu olevan mitään väliä, näyttääkö ko. vaate mitenkään katselijan tyyliseltä.
Totta! Aikaan ennen koronaa saattoi lähijunissa mennä istumaan täysin tyhjään vaunuun ikkunapaikalle ja hetken päästä vastapäätä tunki varmasti joku niin, että polvet kolisivat yhteen. Korona oli sikäli hyvää aikaa, että varmasti pidettiin välimatkaa.
Kai tämä nyt on vitsi? Minä ajan siihen, mikä on lähimpänä joko kaupan ovea, tai kärrytelinettä. Hittojakaan en välitä onko vieressä autoa vai ei.
Viime talvena piti ottaa kuva, kun olin jättänyt autoni yksinään lähes tyhjän tokmannin parkkipaikan takariviin ja kaupasta tullessani näin, että olipa viereen pitänyt iso katumaasturi pysäköidä. Muuten tyhjää ympärillä joka suuntaan. Ja oli vielä jättänyt niin lähelle että ihmettelin miten oli kuski mahtunut kolhimatta ulos. Että on näillä jotakin tyhjää korviensa välissä. Toisella kertaa verkkiksen parkissa oli qashqai ajettu viereen viivan päälle niin etä just just mahduin autooni. Kyllä silloin ajattelin että jos olisi itsellä ollut huonompi auto niin olisi kylki kolissut ja kovasti.
Sinun romusi rinnalla oma autoni näyttää hienolta. Se tärkeimpänä syynä.
En tiedä teistä muista, mutta ainakin itselle tulee ihan väkisellä mieleen, mitkä mahtavat olla tuollaisten tyhjällä parkkipaikalla viereen pysäköivien seksuaaliset suuntaumukset ja fantasiat? Elävätkö puutteessa, fantasioivatko kenties homo- tai lesbosuhteista vai ovatko jossain kevätkiimassa, kun pitää viereen pysäköidä, vaikka tilaa on? Pitäisiköhän seuraavalla kerralla ihan suoraan kysyä, jos satun yhtäaikaa tyhjällä parkkipaikalla viereen pysäköineen kanssa paikalle?
Sama juttu joka paikassa. Isolla uimarannalla muutama ihminen niin kaksi muijaa toi vilttinsä puolen metrin päähän minusta ja vielä valittivat että ikävää kun heidän vilttinsä vieressä tupakoidaan. Enkä ole nuori komea mies vaan vanha muori.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä nyt on vitsi? Minä ajan siihen, mikä on lähimpänä joko kaupan ovea, tai kärrytelinettä. Hittojakaan en välitä onko vieressä autoa vai ei.
Säästeletkö tarkoituksella askeleitasi vai miksi teet noin?
joo ihan totta tollanen, sama koskee myös pyöräilijöitä. kaikki pyörätelineet tyhjänä ja tuodaan se pyörä juuri toisen viereen ettei pääse kauppakasseja omaan pyörään laittaan ilman että pitää toinen pyörä siirtään. käsittämätöntä typeryyttä! kysyin kerran miksi tuot pyöräsi viereen kun siinä on koko teline tyhjänä. vastaus oli että tässä on pyöräteline.joten siihen saa laittaa pyörän. aivan mutta eikö tule mieleen että minunkin pitäisi päästä liikkumaan ilman että pitäisi toinen pyörä siirtää ensin. tästä lähtien heitän eteen tuodun pyörän huitsin nevadaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyse olikin viereen parkkeeraamisesta silloin, kun auto on kauempana ovesta ja siinä oven vieressä olisi reilusti tilaa.
Parkkeeraa poikittain kahteen ruutuun niin ei kukaan tule lähellekään.
yksi pyöräilijä sanoi kun toi pyöränsä aivan viereen aamulla n. klo 8 että hän pitää kun kaikki on järjestyksessä. tiedoksi ettei pyörien tarvi olla missään järjestyksessä, rivissä tai jonossa. mikä teitä vaivaa!
Kaupan parkkiruudut on yleensä tehty henkilöautojen mitoille. Kun viereen päräyttää iso paku tai matkailuauto, niin saattaapi käydä niin, että et pääse pois autosta tai autoon, koska ovi ei mahdu aukeamaan riittävästi. Minä pyrin etsimään reunapaikan, niin että kuskin puolelle ei tule ketään, jotta pääsen ulos kulkupelistäni, vaikka jalka onkin jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Viime talvena piti ottaa kuva, kun olin jättänyt autoni yksinään lähes tyhjän tokmannin parkkipaikan takariviin ja kaupasta tullessani näin, että olipa viereen pitänyt iso katumaasturi pysäköidä. Muuten tyhjää ympärillä joka suuntaan. Ja oli vielä jättänyt niin lähelle että ihmettelin miten oli kuski mahtunut kolhimatta ulos. Että on näillä jotakin tyhjää korviensa välissä. Toisella kertaa verkkiksen parkissa oli qashqai ajettu viereen viivan päälle niin etä just just mahduin autooni. Kyllä silloin ajattelin että jos olisi itsellä ollut huonompi auto niin olisi kylki kolissut ja kovasti.
Mulla sama viime viikolla, apukuskin piti tulla minun puolelleni taakse kun oli niin lähelle ajettu auto. Kuinkahan se kuski itse oli sieltä autosta luikahtanut. Olisi pitänyt jäädä katsomaan miten menee takaisin autoonsa.
Olen tarkkaillut ketkä tekevät tätä "lähipysäköintiä" ja havainnut, että ovat lähes kaikki pukeutuneet prässihousuihin, tai leveisiin hameisiin.
Täytetään oikein!