Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Rintakehäni ei ole luutunut kokonaan, rintalasta teinimäinen.
Luomi poskessa. Sellainen, jonka kaikki meikkaavat. Se on suvussa kaikilla ainakin 50 ihmisellä 6 kuudessa sukupolvessa.
Mies 31. Naiset pitää minua yleisesti komeana ja vientiä olisi. Sellainen lempeät kasvot, siilitukka, isot vihreät silmät ja kuulemma adoniksen suu (en keksinyt itse :D). Pituutta se pari metriä, ruumiinrakenne hoikka ja jäntevä. Pitkät ja karvaiset sääret :D Päälle pari yliopistotutkintoa ja vakiduuni. Ei lapsia.
Olen ollut joskus lihavammassa kunnossa ja harrastanut lajeja, joissa tulee arpia. Onko esim. arvet miehen säärissä tai vatsassa turnoff teille naisille? Osa on kyllä parantunut, mutta tuskin parantuu kokonaan koskaan :D
Vatsani pullotti oudosti syntyessäni ja aina kun tuohon pullottavaan kohtaan koskettiin, niin aloin itkemään eli siihen selvästi sattui. Minulle tehtiin muutaman viikon iässä leikkaus, koska se pullottava kohta kasvoi, vaikka muuten laihduin ja olin todella huonokuntoinen ja itkuinen. Painoin itse vain hiukan kolme kiloa ja vatsaontelostani löydettiin melko isokokoinen loissikiö, jolla oli selvästi muutamia luita, hiuksia, hampaita, ihoa ja jopa joitakin surkastuneita sisäelimiä. Leikkauksen jälkeen painoin vain reilun 2 kiloa, mutta toivuin siitä todella nopeasti ja aloin myös kasvamaankin melko nopeasti.
Minulla on hitaat hermoimpulssit, jos esim. lyön jalkani johonkin, niin ensin ei tunnu miltään ja kipu tulee sitten viiveellä. Minulla ei ole myöskään kosketustuntoa käsissä ja jaloissa.
Minulla on väriä vaihtavat silmät. Tummuvat mielialojen mukaan
En tunne pulssiani, en kuule sydämenlyöntejäni stetoskoopilla. Ruumiinlämpöni on normaalisti 35. Joskus jopa 34. Kuumeessa nousee aina 40
Minusta puuttui jo syntyessäni vasemman käden peukalo. Se selvisi syntyessäni eikä syytä siihen tiedetä.
M31 kirjoitti:
Mies 31. Naiset pitää minua yleisesti komeana ja vientiä olisi. Sellainen lempeät kasvot, siilitukka, isot vihreät silmät ja kuulemma adoniksen suu (en keksinyt itse :D). Pituutta se pari metriä, ruumiinrakenne hoikka ja jäntevä. Pitkät ja karvaiset sääret :D Päälle pari yliopistotutkintoa ja vakiduuni. Ei lapsia.
Olen ollut joskus lihavammassa kunnossa ja harrastanut lajeja, joissa tulee arpia. Onko esim. arvet miehen säärissä tai vatsassa turnoff teille naisille? Osa on kyllä parantunut, mutta tuskin parantuu kokonaan koskaan :D
Kaikki Angelinaa telkkarista katselleet ja omasta Joffreysta haaveilleet vastaavat, että ei, arvet eivät ole turnoff vaan turnon.
Lapsesta asti kun minulla on isompi hätä, tunnen sen aaltoilevana puristuksena alaselässä ja lantiossa. Tästä syystä en raskaana ollessa myöskään tajunnut synnytyksen käynnistyneen vaan koetin kakata.
Eriväriset silmät, toinen sininen, toinen vihreä. Nimettömäni ovat etusormiani lyhyemmät ja kapeammat, kun useimmilla ihmisillä nimettömät näyttäisivät olevan etusormia pidemmät. Siskolla ja äidillä samanlaiset kädet, joten joku geneettinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eriväriset silmät, toinen sininen, toinen vihreä. Nimettömäni ovat etusormiani lyhyemmät ja kapeammat, kun useimmilla ihmisillä nimettömät näyttäisivät olevan etusormia pidemmät. Siskolla ja äidillä samanlaiset kädet, joten joku geneettinen juttu.
Ei, kyllä naisilla on yleisesti nimettömät etusormia lyhyemmät. Miehillä taas päinvastoin.
Havaitsen röllin vaikka sadan metrin päästä. Rupeaa röllitutka silmissä vilkkumaan.
Ruoan liikkuminen suolistossa aiheuttaa minulle pahoinvoinnin tuunteen.
Minulle ei sovi myöskään yleisesti terveellisenä pidetty ohje että olisi hyvä syödä pieniä aterioita tasaisesti pitkin päivää. Minulle tulee mahavaivoja (turvotusta, vatsakipua, pahoinvointia, ripulia) jos ruoansulatus ei saa levätä välillä. Parhaiten voin kun saan syödä oman rytmini mukaan, eli aamiaisen n. klo 12-13 ja lämpimän ruoan 18-19 välillä. Pikkulapsiperhe-elämä ei sopinut minulle alkuunkaan, kun piti vähän väliä olla laittamassa jollekin jotain ruokaa tai välipalaa tai evästä.
En pidä näläntunnetta erityisen epämiellyttävänä, jos jostain syystä (esim. mahavaivat reissussa) en pysty syömään ennen kuin vasta illalla ensimisen kerran, olo on ihan ok. Janoa tunnen hyvin harvoin. Lapsesta asti ollut näin.
Itselläni ei ole kehoa vaan ruumis.
Oli luomi häpyhuulessa. 3 tikkiä tuli kun poistatin.
Ison varpaan ja sen viereisen varpaan väli on iso. Näyttää siltä, kuin siitä puuttuisi varvas. Varpaita on normaalit 5 kpl. Minun vanhemmillani tai sisaruksilla on "normaalit" varpaat. Pojallani on samanlaiset jalat. Lieneekö sitten minun mutaatio periytynyt pojalleni.
Asfaltti-ihottumasta arpi selässä.
Mulla on nämä samat varpaat hieman ylempänä muita (alhaalta) ja niillä on yhteinen tahto. Tai liikkumiskyky.. jos harotan varpaita, muut kyllä erkanevat mutta nämä kaksoset eivät. Ehkä mullakin vähän sellaiset varpaat siis, en ole koskaan ajatellutkaan asiaa!