Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1101/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni ei ole yli 20cm pitkä.

Vierailija
1102/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selässäni on outo syntymämerkki (?) joka häviää välillä näkyvistä. Muistuttaa hieman hämähäkkiluomea, mutta ei ole punainen. Joskus lääkärissä näytin sitä ja kysyn mikä se voisi olla, mutta hän ei osannut antaa sille selitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on outo "syntymämerkki". Toisen korvan kiinnityskohdassa (siinä yläreunassa siis, mistä korva on kiinni päänahassa) on aukinainen talirauhanen. On aina ollut. Täytyy aina suihkussa painaa se tyhjäksi, koska se tuottaa talia kaiken aikaa aika tavalla.

Mikään muu ruumiinosa ei sitten tuotakaan, ihoni on atooppinen eikä edes tukka rasvoitu.

Lisäksi minulla on poikkeuksellisen iso kieli. Hammaslääkäri sanoi näin. Tämän ansioista minulla on hoikkanakin ikään kuin kaksoisleuka: kieli ilmeisesti kiinnittyy jotenkin niin alas, että leuanalus ei mene vaakasuoraan kaulan vaan alaviistoon.

Vierailija
1104/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn täristyttämään kuuloluitani niin että teen ääntä jonka itse kuulen. Vähän kuin ukkosen jyrinää.

Osaan myös liikuttaa korviani, se liittyy olellisesti yllä olevaan.

Vierailija
1105/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaaduin teininä uimahallissa nenä edellä kaiteeseen. Niin että tuo kova kohta mistä rusto alkaa sai paukun niin että rusahti. Lähti tasapaino kun en sukelluksen jälkeen meinannut päästä veden alta ja edes altaasta pois. Jalat ei vienyt yhtään mihin yritin. Oksentelin vielä pesutiloissa ja pukkarissa ja siivojakin käski vaan himaan kun halli menee kiinni. Siihen ehkä jäi vähän semmoista kolmion muotoa.

Epäilen ettei jalkapallolla nenää rikota. Se on kova ammattilaisen potku ja kova pallo jos kerran.

Entisellä koulukaverilla oli silikoni ruston Paikalla.

Oli vetänyt potkunyrkkeilyssä sparratessa kaveria "vahingossa kasseille". Se ei tykännyt ja vastasi iskemällä täydellä teholla nenään.

Ilman rustoa ei kuulema Satu samalla tavalla.

Mutta kyllä minun nenää on ihmetelty vaikka se aika normaali onkin. Mutta kai siinä on jotain perinnöllistäkin kun sisaruksilta ja multa kysellään oletteko kaikki juossut seinään kun on samanlaiset nenät.

Vierailija
1106/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni osaa värisyttää silmiänsä. Hänellä on siniset silmät ja erittäin jännät kuviot niissä myös. En ole vielä tavannut muita jotka osaa, mutta kuulemma niitä on muitakin.

Toinen lapseni osaa katsoa kieroon, ts nenäänsä päin vain toisella silmällään, toisen silmän iiriksen pysyessä paikoillaan. Hassua, en tiedä mistä moinen taito on periytynyt.

Vierailija
1107/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni kasvaa todella paljon kun saan erektion. Lepotilassa se on normaalia pienempi mutta erektiossa keskivertoa suurempi.

Vierailija
1108/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tai kävelen - p3rse soittaa sävelen!

T: Sinkku-Mies

Täälläkin on musisoiva takapuoli! Todellakin hanuri.

1109/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieleni on niin pitkä, että ylöspäin taivuttaessa se osuu nenään ja alaspäin taivuttaessa se peittää melkein koko leuan.

Vierailija
1110/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalle hieman käyristyvä heppi ja lähes jatkuvasti sellaisessa "20%" erektiossa. Uusien naistuttavuuksien kanssa todella kiusallinen asia, kuin myös yleisissä saunoissa, kuten uimahalleissa.

Vierailija
1111/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen nänni on sydämen muotoinen

Vierailija
1112/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn täristyttämään kuuloluitani niin että teen ääntä jonka itse kuulen. Vähän kuin ukkosen jyrinää.

Osaan myös liikuttaa korviani, se liittyy olellisesti yllä olevaan.

Jotain paljon samaa täällä,jännittämällä jotain yläposkilihaksia korvissa kuuluu ihan täysin samaa ääntä kuin etäinen ukonilma synnyttää. Korvat,päänahka ja silmäkulmat on mulla hallittavissa ihan miten haluan.

Niin en nyt tiedä onko nuo niin paljon erikoisia kehon toimitoja,varmaan monet osaa?

Oudointa on kai se että osaan matkia joitakin eläimiä.  Ihan paras noista on kai tuo kissan kehräysääni eli pystyn jotenkin oudosti muodostamaan kurkussa tuota lähes samaa kehräys hurinaa mitä kisset pitää silloin kun ne on onnellisia tai sit pahasti kipeenä.

Vierailija
1113/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torus mandibularis eli alaleukaluu kasvaa turhan vahvaksi ja tekee luuta alaleuassa liikaa suun puolelle, hampaista katsoen sisäpuolelle ikeneen. Ei näy ulkopuolelle, nauraessa tai hymyillessä.

Tästä mainitsi hammaslääkäri minulle reilu 30 -vuotiaana normaalissa tarkastuksessa. Ei vaarallista tai vaadi toimenpiteitä. Hassun näköinen kun avaa suun ja katsoo. On niinkun liikaa luuta.

Tämän vuoksi hammaskuvaus (kun laitetaan se levy) sattuu kun se ei mahdu sinne ja nirhaa suun limakalvoa.

Vierailija
1114/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ehkä jonkinlainen erikoisuus se etten pysty harrastamaan seksiä poikkeavan suuren penikseni takia. Nimittäin joka kerta saadessani erektion veri pakenee päästä saakka paisuvaiseen ja minä yksinkertaisesti pyörryn. Täten en ole koskaan päässyt nauttimaan seksin saloista. Valitettavasti.

Vierailija
1115/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.

Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.

Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.

Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.

Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…

Helposti, skandinaavista sukujuurta olen.

Vierailija
1116/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naisen isot nännit, ryppyisine nännipihoineen

Vierailija
1117/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubulaariset rinnat

Vierailija
1118/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan hillittömän isot jalat pituuteeni nähden. Olen nainen ja pituutta 167. Kengän numero on 41. Jalat ovat tiellä koko ajan, auton takapenkiltä noustessa joutuu olla tarkkana ettei kaadu turvalleen kun kenkien kärjet jäävät aina helposti kiinni johonkin. Sama monessa muussa asiassa, jalat yllättäen juuttuvat johonkin ja kompuroin usein. Näytän myös kävellessäni ihan ankalta.

Isojalkaisuus kulkee suvussa äidin puolelta. Äitini on 164 cm pitkä ja hänellä myös kengän numero 41. Hänellä on 5 siskoa ja jokaisella yhtä isot jalat. Yhdellä naispuolisella serkullani on jopa numeron 43 jalat, tosin pituutta hänellä on yli 170 cm. Hän joutuu tilaamaan kenkänsä erikoisliikkeistä tai käyttämään miesten kenkiä.

Mistä ihmeestä sinä puhut? 167cm on naisen keskimääräinen pituus suomessa. Itse olen 162cm ja kengänkoko 40-41 ja kengät eivät todellakaan tule tielle koskaan. Joskus ehkä jos on sairaan ahdas tila jossain siis ehkä autossa? Mutta näin näkisin muidenkin kenkien tulevan eteen ellei puhuta lapsen koosta ja auton jalkatila on ollut todella täynnä jotain. Silti en koskaan pelkää kaatuvani noustessani autosta?

40-41 on erittäin tavallisia kengänkokoja naiselle vuonna 2020. Viestisi muistuttaa minua aivan yläasteajoista jolloin yli 38 kengänkoko oli noloa ja iso.

En näytä ankalta kävellessäni vaikka olen sinua lyhyempi, kävelen ihan normaalisti ja kukaan ei ole koskaan huomauttanut jalankoostani. Jalkani eivät jää kiinni mitenkään epänormaalisti mihinkään.

Aivan sekopäinen viesti.

Vierailija
1119/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna

Vierailija
1120/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Muna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän