Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Mulla ei ole mitään kovin outoja outouksia, mutta pupillien ympärillä oleva rengas on ihan musta ja "normaalia" paksumpi. Lapsellani on myös ja olen tajunnut lapseni myötä että jotkut ilmeet näyttävät todella villeiltä silmien takia. Lapsellani näkyy vielä paremmin kuin minulla, koska hänellä on vaalean siniset silmät. Minulla taas normaalit vihreät. Nojoo, mulla myös yliliikkuvat nivelet ja saan suorilta jaloilta melkein kyynärpäät lattiaan. Mutta tämä on varmaan aika yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään kovin outoja outouksia, mutta pupillien ympärillä oleva rengas on ihan musta ja "normaalia" paksumpi. Lapsellani on myös ja olen tajunnut lapseni myötä että jotkut ilmeet näyttävät todella villeiltä silmien takia. Lapsellani näkyy vielä paremmin kuin minulla, koska hänellä on vaalean siniset silmät. Minulla taas normaalit vihreät. Nojoo, mulla myös yliliikkuvat nivelet ja saan suorilta jaloilta melkein kyynärpäät lattiaan. Mutta tämä on varmaan aika yleinen.
Sori mutta kuulostat ihan joltain X-filesistä karanneilta .D Nivelet menee luonnottomiin asentoihin ja kummat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hillittömän isot jalat pituuteeni nähden. Olen nainen ja pituutta 167. Kengän numero on 41. Jalat ovat tiellä koko ajan, auton takapenkiltä noustessa joutuu olla tarkkana ettei kaadu turvalleen kun kenkien kärjet jäävät aina helposti kiinni johonkin. Sama monessa muussa asiassa, jalat yllättäen juuttuvat johonkin ja kompuroin usein. Näytän myös kävellessäni ihan ankalta.
Isojalkaisuus kulkee suvussa äidin puolelta. Äitini on 164 cm pitkä ja hänellä myös kengän numero 41. Hänellä on 5 siskoa ja jokaisella yhtä isot jalat. Yhdellä naispuolisella serkullani on jopa numeron 43 jalat, tosin pituutta hänellä on yli 170 cm. Hän joutuu tilaamaan kenkänsä erikoisliikkeistä tai käyttämään miesten kenkiä.
Häh? 41 on nykyään erittäin yleinen naisten jalan koko ja loppuu ekana kaupoista, vain koot 36 ja 37 jäävät pyörimään hyllyyn. Minulla on tuo kengänkoko, samoin 12 v tyttärelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan värisyttää silmiäni. Siis todella nopeasti liikutella niitä, näyttää metkalta katsojalle. Sillä on hämmästetty monia, enkä ole tavannut ketään, joka osaa saman. Varmasti moni osaa, mutta en ole törmännyt.
Täällä toinen. Kerran yksi silmälääkäri haki gollegansa paikalle ja ihan innoissaan käski näyttämään tälle toisellekin.
Johtuu kuulemma jostain hermovauriosta, pystyy käskemään sellaista hermoa/lihasta ts. mikä ei normaalisti ole tahdonalainen.
Voluntary nystagmus
Pääni alueella hermot tuntuvat kulkevan omia polkujaan.
Kaikenlaisten operaatioiden aikana olen saanut saman puudutuksen, rauhoituksen tai nukutuksen kuten muutkin, mutta omituisuudet ovat ilmenneet jälkeenpäin. Näköni korjattiin vanhalla hiomistekniikalla, ja tunsin toipumisaikana vain pientä karheutta, mutta kipua en lainkaan. Kaikki neljä viisaudenhammasta poistettiin samalla kertaa, eikä seurannut mitään kipua, verenvuotoa eikä mustelmia. Minulla on myös ollut pään alueen ruusu eli bakteeritulehdus, mutta sekin ilman kipua.
Tämän lisäksi minulla on ollut massiivinen korvatulehdus kummassakin korvassa yhtaikaa niin, että oireena oli vain väsymys. Kerran lääkäri totesi, että minulla oli ollut kahdesti kurkkupaise, jotka olivat puhjenneet itsekseen niin, etten minä tiennyt niiden olemassaolosta. Myöhemmin toinen lääkäri huomasi, että minulla oli ollut kaksi kurkkupaisetta yhtaikaa, ja nekin olivat menneet samaa tietä.
Tunnen toki kipuakin: hammaslääkärin on ihan turha yrittää lähestyä minua ilman puudutuspiikkiä. Onneksi minulla ei ole reikiä hampaissa. Puudutusta kuitenkin tarvittiin, kun poskihampaastani piti pyyhkäistä pieni kerros pois, jotta siihen saatiin paikka-ainetta estämään kulumista. Vasta viides puudutuspiikki tehosi. Olen neulakammoinen, joten tuo oli aika koetteleva kokemus.
Saan käskystä itseni ns.kananlihalle tai karvat pystyyn esim. Voin käskyttää minkä raajan tai kaikki kerralla kananlihalle. Jossain tuolla niskan seutuvilla on jokin "sähkökytkin" josta voin ohjailla halutessa mihin tämän toiminnon haluan.
Vierailija kirjoitti:
Osaan värisyttää silmiäni. Siis todella nopeasti liikutella niitä, näyttää metkalta katsojalle. Sillä on hämmästetty monia, enkä ole tavannut ketään, joka osaa saman. Varmasti moni osaa, mutta en ole törmännyt.
Olen osannut värisyttää silmiänia aivan pienestä saakka. Yksi kolmesta lapsestani osaa myös tuon
Vasemman käden pikkurilli on oikeaa selvästi pienempi. Rinnat ovat roikkuneet siitä asti kun alkoivat kasvaa. Roikkuvat niin pahasti, että nännit osoittavat aivan suoraan lattiaan, vaikka olen 26-vuotias. Sisemmät häpyhuulet ovat ihan eriparia, toinen on iso lerpake ja toinen ihan olematon.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisuuteni on kolmipäinen penis.
Olen tyydyttänyt monet naiset uskomattomiin orgasmeihin.
Minäkin näen jännittäviä unia usein 👍
4 lasta, kroppani näyttää silti samalta kuin parikymppisenä. Kilot ovat samat, vaikka olen yli 40v. Enpä ois uskonu, tosin harrastan liikuntaa säännöllisesti.
- Kellertävän vihreät silmät
- Pitkä häntäluu
- Rusketun ja sen helposti pisamia
- Eri pituiset jalat
- Pikku varpaissa ei juurikaan kasva kynttä
- Pyöreät kuopat poskiluiden alapuolella normi hymykuoppien lisäksi
- Kämmeneni ovat tosi leveät mutta sormet lyhyet ja kapeat
- Minulla on jäänyt anoreksiasta clevage tyylinen kuoppa rintakehään
- Kallosani on reikä
- Mulla on tosi vahvan malliset kulmaluut
- En tiedä onko muilla mutta mulla tutisee jalat kun käyn pissalla ja tulee kyyneleet silmiin.
- Joka kerta kun minulla on hikka niin se hikka tulee aina 3 kertaa sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti iso muna ja järjettömän kokoset pallit kaupan päälle... joutuu kulkemaan verkkareissa tai bagy tyyppisissä farkuissa.
Todella iso pimpsa/ sen alue. Kun olet muualta kohtuu normaali kokoinen on tuon alueen peittäminen mahdotonta, kaikissa housuissa näkyy kamelinvarvas tai kumpu. Olen tuomittu käyttämään pitkiä paitoja lopun ikääni.
Ole ylpeä isosta pimpsastasi. Itse ainakin annan kamelinvarpaalle positiivista huomiota aina sellaisen nähdessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojen joukossa kasvaa muutamia tosi pitkiä yksilöitä, jotka on jotenkin paksumpaa/vahvempaa ja eriväristä karvaa kuin kulmakarvani muuten. :D Nypin ne pitkät pois, mutta kasvaa aina takaisin.
Sama. Se on ikääntymisen merkki. Kohta alkaa tietysti korvista kasvaa naavaa.
Niitä sanotaan mm. vaarinkarvoiksi.
Äitini sanoi pelkokarvoiksi, koska niitä oli pikkuvasikoilla, ja kun ne häilyivät siinä silmän edessä, vasikat säikkyivät 😊
En tiedä lasketaanko varsinaisesti, mutta olen täysin molempikätinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni osaa värisyttää silmiänsä. Hänellä on siniset silmät ja erittäin jännät kuviot niissä myös. En ole vielä tavannut muita jotka osaa, mutta kuulemma niitä on muitakin.
Toinen lapseni osaa katsoa kieroon, ts nenäänsä päin vain toisella silmällään, toisen silmän iiriksen pysyessä paikoillaan. Hassua, en tiedä mistä moinen taito on periytynyt.
Täällä myös yhdellä silmällä kieroon katsova
Tokat varpaat on pidempiä kuin isovarpaat :( Ja nimettömät on ihan vinksallaan, ekaan niveleen asti suorat mutta siitä ne kääntyy melko jyrkästi kohti keskisormea. Näiden lisäksi löytyy selästä ne kuopat, englanniksi back dimples/dimples of venus.
Olen luonnostaan todella notkea. Kun rupesin notkeutta tarkoituksellisesti treenaamaan, niin pääsin spagaattiin kuukaudessa ja sivuspagaattiin kolmessa kuukaudessa. Nyt treenaan selkää ja yritän saada takaraivon koskettamaan takapuolta. Enää muutama sentti!
Voi olla yleistäkin, mutta sain itse tietää vasta jokunen vuosi sitten, että selkänikamia on yksi enemmän alaselässä kuin pitäisi. Lisäksi alaselässä on selkärankahalkio.
Nämä yhdessä saavat alaselän kipuilemaan enkä pysty esimerkiksi istumaan autossa tuntia pidempään, vaan on pysähdyttävä ja heiluteltava lantiota. Kotitöistä vihoviimeisin on imurointi. Lisäksi jotkut vatsallaan tehtävät jumppaliikkeet ovat sellaisia, että tuntuu kuin puukkoa työnnettäisiin nikamien väliin.
Arvatkaas, uskoivatko vanhemmat tai joku jumppamaikka, että nyt sattuu.
Löysit demarin.