Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hillittömän isot jalat pituuteeni nähden. Olen nainen ja pituutta 167. Kengän numero on 41. Jalat ovat tiellä koko ajan, auton takapenkiltä noustessa joutuu olla tarkkana ettei kaadu turvalleen kun kenkien kärjet jäävät aina helposti kiinni johonkin. Sama monessa muussa asiassa, jalat yllättäen juuttuvat johonkin ja kompuroin usein. Näytän myös kävellessäni ihan ankalta.
Isojalkaisuus kulkee suvussa äidin puolelta. Äitini on 164 cm pitkä ja hänellä myös kengän numero 41. Hänellä on 5 siskoa ja jokaisella yhtä isot jalat. Yhdellä naispuolisella serkullani on jopa numeron 43 jalat, tosin pituutta hänellä on yli 170 cm. Hän joutuu tilaamaan kenkänsä erikoisliikkeistä tai käyttämään miesten kenkiä.
Mistä ihmeestä sinä puhut? 167cm on naisen keskimääräinen pituus suomessa. Itse olen 162cm ja kengänkoko 40-41 ja kengät eivät todellakaan tule tielle koskaan. Joskus ehkä jos on sairaan ahdas tila jossain siis ehkä autossa? Mutta näin näkisin muidenkin kenkien tulevan eteen ellei puhuta lapsen koosta ja auton jalkatila on ollut todella täynnä jotain. Silti en koskaan pelkää kaatuvani noustessani autosta?
40-41 on erittäin tavallisia kengänkokoja naiselle vuonna 2020. Viestisi muistuttaa minua aivan yläasteajoista jolloin yli 38 kengänkoko oli noloa ja iso.
En näytä ankalta kävellessäni vaikka olen sinua lyhyempi, kävelen ihan normaalisti ja kukaan ei ole koskaan huomauttanut jalankoostani. Jalkani eivät jää kiinni mitenkään epänormaalisti mihinkään.
Aivan sekopäinen viesti.
Olen keskipituinen ja kengänkoko 41 ja nyt olen joutunut ostamaan kokoa 42, koska isovarpaan tyvinivelessä on nivelrikko pahentunut ja tarvitsen väljän kengän. Kengän koko riippuu myös mitkä varpaat ovat pisimmät. Jos isovarvas, tarvitse isomman koon. Jos taas etuvarvas pisin, sopii se numeroa pienempään kenkään. En minäkään kompuroi enkä näytä ankalta.
Minulla on häntä. Tai ihonvärinen luomi tai mikä lie pallukka häntäluuni kohdalla. Eli häntä.
Osaan värisyttää silmiäni. Siis todella nopeasti liikutella niitä, näyttää metkalta katsojalle. Sillä on hämmästetty monia, enkä ole tavannut ketään, joka osaa saman. Varmasti moni osaa, mutta en ole törmännyt.
Minun rintakehästäni roikkuu loiskaksonen, jolla on pää, näivettyneet raajat, penis, kivekset ja vähän vartaloa. Sisälläni sillä on 1 keuhko, sydän ja munuaiset. Se hengittää mutta ei syö vaan saa ravintonsa minulta. Mitään älyllistä elämää sillä ei ole, mutta se irvistää jos sitä nipistää eli se tuntee kipua. Muutaman kerran se on myös itkenyt, esimerkiksi silloin kun synnyimme.
Vierailija kirjoitti:
Osaan värisyttää silmiäni. Siis todella nopeasti liikutella niitä, näyttää metkalta katsojalle. Sillä on hämmästetty monia, enkä ole tavannut ketään, joka osaa saman. Varmasti moni osaa, mutta en ole törmännyt.
Täällä toinen. Kerran yksi silmälääkäri haki gollegansa paikalle ja ihan innoissaan käski näyttämään tälle toisellekin.
Johtuu kuulemma jostain hermovauriosta, pystyy käskemään sellaista hermoa/lihasta ts. mikä ei normaalisti ole tahdonalainen.
Minulla on varsinkin käsissä todella yliliikkuvat nivelet, erityisesti peukaloissa. Koska myös sormet ovat pitkät, oli aikoinaan pianon soittaminen näppärää, peukalon ja pikkusormen väliin taisi jäädä oktaavin lisäksi vielä pari kosketinta. Sään peukalot nostettua kämmenselän päälle ja taivutettua rannetta vasten. Sormien välissä on pienet räpylät. Kynsiä on usein luultu rakennesellaisiksi, kasvavat luonnostaan nätin mallisina ja ovat tosi vahvaa tekoa.
Myös jalkaterät on "löysät" ja leviävät seistessä. Myös varpaat ovat todella pitkät ja pystyn liikuttelemaan niitä melkein kuten sormia 😄
Myös minulla on vielä maitohammas ja viisurit puhkesivat vasta kolmekymppisenä.
Lonkat on eri paria, sen huomaa jos tarkkaan katsoo. Selkä on yliojentunut niistä kohdista, joissa pitäisi olla kaarta. Vielä ei ole pahasti vaivannut, toivottavasti ei jatkossakaan, vaikka rangan asento ei olekaan ihan optimaalinen. Varsinkin nuorempana ylisuoraa ryhtiäni ihmeteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kohtua
😧
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kohtua
Kätevää. Voit laittaa toisen vuokralle ylimääräisenä.
Selässä pigmenttihäiriöläiskä eli ihan vaalea kohta, joka myös palaa auringossa nopeasti jos en suojaa.
Nenän sisällä oleva väliseinä on mutkalla, että toinen sierain on huomattavasti ahtaampi ja nenä on myöskin ulospäin vähän vino.ä
Minulla on leuoissa ylimääräisiä hampaita jotka eivät ole puhjenneet.
Mä olen 26 vuotias ja mulla on edelleen 2 maitohammasta. Jos/kun ne joskus lähtee irti tilalle ei siis kasva uusia vaan sitten joutuu turvautumaan implantteihin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä toinen! Kavereiden kanssa kutsuttiin niitä diskosilmiksi aikanaan.
Hampaissa ei kiillettä melkein ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toinen silmä näkee vain lähelle, toinen näkee vain kauas. Ollut lapsesta asti näin. tämän takia en tarvitse välttämättä vieläkään silmälaseja, vaikka ikää on jo yli 70. Tosin käytän, koska helposti muuten toinen silmä rasittuu liikaa.
Mulla on ollut aina näin, mutta mulla ei edes mitenkään rasitu silmät. Hauskaa nyt 46 v kun muut alkaa tarvita lukulaseja, niin itse näen vielä lähinäkösilmällä hyvin lähelle.
Situs inversus eli sisäelimet peilikuvana ihmisten enemmistöön nähden. Eli olen niitä harvoja joilla Kokoomuksen mainoslause ”Sydän on oikealla” pitää paikkaansa.
Toinen silmä näkee vain lähelle, toinen näkee vain kauas. Ollut lapsesta asti näin. tämän takia en tarvitse välttämättä vieläkään silmälaseja, vaikka ikää on jo yli 70. Tosin käytän, koska helposti muuten toinen silmä rasittuu liikaa.