Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Mulla on vasemmassa olkapäässä pieniä luomia, jotka muodostavat ympyrän :D
Saan myös kieltä ja/tai leukaa liikuttelemalla korvani "poksahtamaan" samalla tavalla kuin jos korva aukeaisi, ja joskus korvani ovat lukossa monta päivää. Ei kannata olla flunssaisena atlantin ylittävällä lennolla.
Jostain syystä häpyhuulessani on veripatti, joka voi kasvaa isoksikin mutta tyhjentyy/katoaa heti menkkojen alettua, en kjan itsekään ymmärrä sitä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa puuttuu kaksi hammasta edestä. Ne ei siis koskaan ole siihen tulleet, eikä niitä ole päässäni (otettu röntgenkuva). Sitä ei kyllä edes huomaa, koska hampaani ovat ihan vierekkäin ja tasaisessa rivissä. Moni on tätä ihmetellyt jos olen kertonut, koska eivät ole edes huomanneet. Eli ei ole mitään koloja :D
Multa puuttuu ylhäältä oikea 2. hammas, ja alhaalta vasen kulma sekä oikea 2. hammas. Kukaan ei huomaa mitään, vaikka siis ylhäällä oikean ensimmäisen etuhampaan vieressä on suoraan kulmahammas.
Mulla sama :-) Yks hammas puuttuu kokonaan eikä viisureita ole ikinä tullut. Röntgenissä on metsästetty mutta ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Silmä, silmä, nenä, suu, tissi, tissi, napa, huuu
Silmä, silmä, nenä, suu, tissi, tissi, napa, luu!
Olen mies
Minulla on kaksi virtsajohdinta toisessa munuaisessa. Normaalisti niitä on yksi kussakin munuaisessa.
En tiedä onko niin ihmeellinen, mutta saan siirrettyä pikkuvarpaan viereisen päälle. Kokeilkaa, jos osaatte niin kommentoikaa, kun en koskaan ole tavannut toista joka siihen pystyisi. ( ja siis ilman käsien tai minkään muun avulla tietenkin)
Molemmista nimettömistä sormista puuttuu toinen nivel. Sukuvika.
Television perusteella on suoranainen ihme, että kehoni on ihan hyvässä kunnossa vaikka en syö vitaeprota.
Hammaslääkärin ja muiden suuhuni kurkkineiden lääkärien mukaan minun suuni on "hirveän pieni sisäpuolelta". En oikein ymmärrä, miten tämä eroaa muiden ihmisten suusta. Ulkopuolella ei näy mitään erikoista.
Värittömät kulmakarvat ja lähes väritön alapään karvoitus. Tukka on nykyään aika tumma ja ollut ruskea jo kauan, mutta lapsena oli myös vaaleat, välillä lähes albiinot hiukset.
Silmä karsastaa, eri kokoiset sieraimet. Kasvoni ovat siis hiukan epäsymmetriset, ja tutkimuksen mukaan tämä syynä naimattomuuten.
Vierailija kirjoitti:
Värittömät kulmakarvat ja lähes väritön alapään karvoitus. Tukka on nykyään aika tumma ja ollut ruskea jo kauan, mutta lapsena oli myös vaaleat, välillä lähes albiinot hiukset.
Silmä karsastaa, eri kokoiset sieraimet. Kasvoni ovat siis hiukan epäsymmetriset, ja tutkimuksen mukaan tämä syynä naimattomuuten.
Minulle sanottiin ensimmäisen kerran joskus 80-luvun alussa, että minulla on harvinaisen symmetriset kasvot. Itse en tätä symmetriaa näe, mutta jos ensitapaamisella siitä mainitaan, kai se on totta. Olen yli viisikymppinen enkä ole koskaan varsinaisesti edes seurustellut, joten ei se sormus epäsymmetrian vuoksi ole jäänyt puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso käyrä jorma
Hmmm... tämän näkeminen alkoi kiinnostaa.
Ei nyt niin erikoista mutta minulla on vaaleahkot hiukset mutta ihan mustat, kulmakarvat. Vihasin niitä lapsena enkä ymmärtänyt kun jotkut aikuiset ihastelivat. Nyt aikuisena tosin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Television perusteella on suoranainen ihme, että kehoni on ihan hyvässä kunnossa vaikka en syö vitaeprota.
Siksi. Vitaepro. Päivässä.
Tämä ketju saa minut hulluksi .D Meikkasin äsken ja säikähdin että mistä lähtien silmissäni on ollut tummansininen reunus siinä siniharmaan ympärillä :D Ei siis iiriksen vaan silmämunan. No daa, varmaan lapsesta asti ja kaikilla lienee sellainen mutta tuntuu että ensimmäistä kertaa katsoin kunnolla silmän "anatomiaa" enkä vain väriä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju saa minut hulluksi .D Meikkasin äsken ja säikähdin että mistä lähtien silmissäni on ollut tummansininen reunus siinä siniharmaan ympärillä :D Ei siis iiriksen vaan silmämunan. No daa, varmaan lapsesta asti ja kaikilla lienee sellainen mutta tuntuu että ensimmäistä kertaa katsoin kunnolla silmän "anatomiaa" enkä vain väriä.
Ei siinä pitäisi olla! Googleta vaikka "harmaat silmät". Eihän sulla näköongelmia ole ? Kannattaa ehkä käydä lääkärissä jos yhtäkkiä silmät muuttuu noin...
Sisäreidessä täysin Suomen kartan mallinen n. 20 cm pitkä, muuta ihoa selvästi vaaleampi pigmenttihäiriö. :D
Huh kun luin "mikä erikoistutkija kehossanne on". Onneksi ei sentään mikään!
Manboobsit ollut lapsesta asti. Armeijassa riutumalla pieneni mutta ei kokonaan hävinnyt silloinkaan, vaikka muu kroppa oli ihan riuku.
Mulla kans tiehyt rinnan yläosassa. Imettäessä valui maitoa lapsen päälle :-o