Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju saa minut hulluksi .D Meikkasin äsken ja säikähdin että mistä lähtien silmissäni on ollut tummansininen reunus siinä siniharmaan ympärillä :D Ei siis iiriksen vaan silmämunan. No daa, varmaan lapsesta asti ja kaikilla lienee sellainen mutta tuntuu että ensimmäistä kertaa katsoin kunnolla silmän "anatomiaa" enkä vain väriä.
Ei siinä pitäisi olla! Googleta vaikka "harmaat silmät". Eihän sulla näköongelmia ole ? Kannattaa ehkä käydä lääkärissä jos yhtäkkiä silmät muuttuu noin...
Miten niin ei pitäisi? Joillakin on tummempi kehys, joillain ei. Molempi ihan oikein.
Minun kehossani on tällainen erikoisuus: Kun käyn kakalla (hölmö sana, mutta ei nyt viitsi kirjoittaa sitä toistakaan), silmistäni alkaa vuotaa kyyneliä! Ei sen vuoksi, että tekisi kipeää tai tulisi haikea olo erottaa kaksi psk¤¤ toisistaan.
En tietysti tiedä onko tämä harvinaista kun tämä asia ainakin näin kirjoitettuna tuntuu vähintään hassulta enkä ole kenellekään kertonut.
Olen yli viiskymppinen ja tämä nr. 2 ja kyyneleet-yhdistelmä on ollut jo 7-vuotiaasta saakka.
Onneksi ei tämä ominaisuus ei toimi kuitenkaan toisin päin. Jos alkaisin itkeä, niin tulisi...
Kun pidätän hengitystä, pidän nenästä kiinni ja ilmaa keuhkoihin niin pystyn "puhaltamaan" ilmaa silmien kyynelkanavasta.
Orgasmiherkkyys.
Pystyn saamaa peräkkäin lukemattomia orgasmeja. Joskus laskin yli 50 orkkua ja aikaa meni vajaa pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko niin ihmeellinen, mutta saan siirrettyä pikkuvarpaan viereisen päälle. Kokeilkaa, jos osaatte niin kommentoikaa, kun en koskaan ole tavannut toista joka siihen pystyisi. ( ja siis ilman käsien tai minkään muun avulla tietenkin)
Saan tehtyä saman. Oman järkeilyn mukaan saattaa johtua siitä, kun lapsena oli liian pienet kengät ja pikkuvarpaat vääntyi. Ei olisi pitänyt palautua normaaleiksi, mutta palautuivat (paitsi että saa nostettua viereisen päälle vanhaan virheasentoon vieläkin).
Minulla on kummassakin silmässä sarveiskalvo kasvanut värikalvoon kiinni jo sikiövaiheessa. Toisella silmällä näen huonosti ja iiris sekä pupilli ovat kummallisen näköiset.
Kolmas nänni. On pieni ja melko huomaamaton. Omani on kyljessä ja yhtä pieni kuin lapsena, mutta serkulla oli samanlainen vähän ylempänä ja se jäi vasemman rinnan alueelle ja kasvoi murrosiässä hieman. Imetysaikana sen kautta myös tihkui maitoa, kun hän imetti normaalista nännistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyen läntä, 164cm, mutta sääret ovat melko pitkät ja kapeat. Siinäpä ainoa asia, mistä minua kehutaan. Olen vaalea ja kuitenkin kulmakarvani ovat tummat ja tuuheat, samoin silmäripset. En juurikaan rusketu, kurjaa tällaisena kesänä!
Se tarkoittaa että selkäsi on suhteettoman lyhyt ja keskivartalo paksu. Voi olla silti ihan hyvännäköinen, ei silti. Kaverillani on vaan näin juurikin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi peräreikää.
Kummalla puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vitiligo nivelien päällä. Oikean lonkan päällä on isoin vitiligo alue joka on täsmälleen Australian kartta! ! Siinä on myös Tasmania. (Enkä ole Porvoosta.)
Teidän joilla on jokin kartta syntymämerkkeinä pitäisi pitää sellaiset kokoontumisjutut vaikka FB ssä tms, olisi kiva katsoa löytyisikö yhteensä koko maapallollinen maita :) Ihan vaan hauskan pidon takia, puuhatkaa tuommoinen juttu.
Pakaroiden välissä vako ja siellä syvällä keskellä aukko josta purkautuu säännöllisesti pahanhajuista kaasua ja ruskeaa massaa.
Jalat eripari polvesta alaspäin. Ikenet näkyvät hymyillessä. Pari varvasta kasvavat alusta yhteen. Kämmenet suurehkot,pitkä selkä. Omituinen rakennelma mutta tällä jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkä ja melko paksu penis ja suuret kivekset.
M21
Harmi, ettet ole niitä päässyt käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
aataminomena, olen nainen
Tai kuvittelet olevasi.
Mulla on muunsukupuoliset sukupuolielimet.
Minun ensimmäiseltä lapselta puuttuu vasen munuainen.
Toiselta lapselta puuttuu yksi rautahammas maitohampaan alta.
Kolmannella lapsella on toinen silmä ruskea ja toinen vihreä.
Viidennellä lapsella oli syntyessään toisessa kankussa nuppineulan pään kokoinen lovi. On vieläkin.
Kuudennella lapsella on sydän kieli ja raskausaikana oli kalkkeumaa sappirakossa.
Vierailija kirjoitti:
Kun pidätän hengitystä, pidän nenästä kiinni ja ilmaa keuhkoihin niin pystyn "puhaltamaan" ilmaa silmien kyynelkanavasta.
Mulla sama juttu, tosin vain toisen silmän kanssa. Muutenkin tuo silmäni on outo, kun pitää välillä ihme narinaa kun painan sormella nenän ja silmän välisestä kohdasta. Sama silmä vuotaa myös aina jos tuulee vähänkin viileämmin, toinen silmä taas ei reagoi mitenkään tuuleen.
Mulla on myös tavallista enemmän yliliikkuvia niveliä.
Kuopat olkapäissä myös! Kaikki aina ihmettelee niitä tai luulee mustelmiksi, mutta ovat ihan syntymämerkkejä
Vierailija kirjoitti:
Jalat eripari polvesta alaspäin. Ikenet näkyvät hymyillessä. Pari varvasta kasvavat alusta yhteen. Kämmenet suurehkot,pitkä selkä. Omituinen rakennelma mutta tällä jatketaan.
Mulla näkyy myös ikenet hymyillessä. En ole ikinä tullut ajatelleeksi, että olisi jotenkin outoa tai erikoista.
Toinen korvani on synnynnäisesti samanlainen kuin keijuilla. Silmien väri vaihtunut ensim harmaasta siniseen, siitä sinivihreään ja tällä hetkellä silmäni ovat vihreät. Väri ei siis ole riippuvainen valaistuksesta, on kuvia todisteena muutosprosessista. Ironista kyllä, pienenä omistin punapigmentin joka hävisi silmien värin vaihtumisen myötä. Korvakäytäväni ovat yhtä ahtaat kuin vastasyntyneellä. Tähän hätään en ainakaan muista muuta 😀