Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Peräreiässäni on tappi joka on juuttunut kiinni. Lisäksi peniksessä on lukko :(
Vierailija kirjoitti:
Päästän todella pahoja pieruja.
Tippuuko väkeä ympäriltäsi kun kaasutat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.
Mulla kulmahampaita hiottiin kouluikäisenä pyöreämmäksi, olisin halunnut pitää ne. Olen nainen ja mulla on paksummat nilkat ja ranteet kuin monella sirohkolla miehellä. En osaa hävetä niitä. Kuulemma pieni klitoris ja suht etäällä emättimen aukosta, mutta muuten toimiva. Rinnat on liian isot, L-kuppi.
Pitäisikö sen sitten olla kovinkin lähellä emättimen aukkoa?
Mieluiten sen sisällä kuten leijonilla. Ihmisnainenhan ei välttämättä saa yhdynnässä mitään stimulaatiota klitorikseen, ellei itse sitä sormillaan stimuloi. Mieshän ei moista tajua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Silmät kirkkaan vihreät, mutta molemmissa silmissä vahvan keltainen rinkula. Saan niistä paljon kommentteja, kuulemma friikit liskosilmät/ pakko olla piilolinssit.
Rintalasta kääntynyt vähän sisään, luoden illuusion isommista rinnoista. Toinen rintalasta myös vähän törröttää. Minulla oli myös erikokoiset rinnat, mutta kiitos ihanan gynen pääsin julkiselle puolelle leikkaukseen. Yksi elämäni parhaimpia tekoja, suosittelen lämpimästi kaikille asian kanssa painiville! Pienet arvet siitä jää (yksilöllistä toki), mutta itse en niitä edes huomaa. Menkää rohkeasti puhumaan jos yhtään siltä tuntuu!
Tämä ei ehkä kuulu tähän, mutta pystyn myös saamaan orgasmin unessa ilman mitään kosketusta. En tiedä kuinka yleistä naisilla?
Mä saan orgasmin ajattelemalla. Hereillä. Enkä vain yhtä vaan parhaimmillaan 6 putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
568 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.
Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.
Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.
Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.
Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…
Japanilaiset tutkin pystyvät tuohon.
En usko heillä olevan edes muinaisia sukulaisia Israelissa...Typerä uskomus kyseessä, moni pystyy helposti tuohon vulcan tervehdykseen, itseni mukaan lukien ja tällä ei ole mitään tekemistä juutalaisuuden kanssa.
Mistä se sitten johtuu, että vain harvat tietyt ihmiset pystyvät merkin tekemään?
Kaikki leeviläiset (juutalaisten pappisheimo) pystyvät tuohon, muista juutalaisheimoista en tiedä pystyvätkö.
Älä jankkaa roskaa. Kaikki täällä pystyvät vulcan-tervehdykseen, paitsi ehkä se, jolta puuttuu kämmen. Ja varmasti hänkin toisella kädellä.
Taidat olla aika naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.
Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.
...
Täh - eikö kaikki osaa tehdä noin? Tai siis mitä osaamista siinä on, sen kuin siirtää nimetöntä vasemmalle tai oikealle? En ikinä ajatellut että tämä on erikoinen taito :D.
Tuo on myös ihan opeteltavissa, kun oppii handlaamaan oikeat sormien lihakset kerran niin jatkossa tuon voi tehdä ihan vaivatta. Mä opettelin joskus lapsena niin, että pidin pyyhekumia keskarin ja nimettömän välissä ja kokeilin vaan aikani tehdä tuota niin nykyään onnistuu ihan helposti, kun on lihasmuistissa.
Ahaa, oikein harjoittelit - kylläkai sitä pystyy heittelmään vaikka kärrynpyöriä, jos oikein harjoittelee. Mutta siis synnynnäistä se ei sinulle ollut.
Ja muuten, miksi harjoittelit niin kovasti juuri tällaista juutalaisten rabbien siunausmerkkiä lapsena???
Minusta vähintäänkin outoa...
Heh :D Harjoittelin siksi, että kaverikin osasi niin tehdä ja ihmetteli kun minä en osannut. Ja lisäksi tuota merkkiähän käytetään myös Star Trek elokuvissa, joista sen ainakin itse tiedän, en ennen tätä ketjua ollut tietoinen, että se liittyy jotenkin juutalaisuuteen.
Ei liitykään. Tuo aloittaja on niellyt jotain rasistista moskaa.
Vierailija kirjoitti:
- Toisen rinnan alla selvä pieni kolmas nänni (nännipiha ja nipukka) joka on lisäksi tuntoherkkä.
- Suuri lommo kallossa ja poikkeuksellinen paksu luumassa kallon takaosassa. Ilmeisesti synnynnäisiä molemmat. Lommo näkyy kun hiukset ovat märät ja pitkin päätä, ei muuten.
- Ulkoneva häntäluu joka ei näy, mutta haittaa välillä istumista. En voi esimerkiksi istua kovalla lattialla niin että nojaan taaksepäin.
Mullakin on kolmas nänni, mutta tuolla sivussa, lähellä kainaloa :)
Ei siitä sentään maitoa imetysaikana tullut, mutta arka se silloin oli ja selvästi suurempi kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kohtua :)
Ei enää yhtään kohtua :)
Kohdunpoistoa jouduin ruinaamaan toden teolla lääkäreiltä. Kuulemma naiseus häviää ja seksi kuihtuu ja kaikkea kamalaa. Todellisuus aivan muuta. Kaikki kuukautisvaivat ja vatsakivut ja selkävaivat poissa. Samoin raskaudenpelko ( 3 lasta varttumassa hyvää kyytiä). Seksi nautinnollista ja mikään ei satu, paina tai hierrä.
N48
Kohdunpoisto on antiikkista silpomista, jota vaativat tietämättömät naiset. Lämpöpallohoidolla saa saman tuloksen pienemmällä riskillä ja ilman laskeumaa, ilman miehen nautinnon loppumista kohdunnapukan kadottua. Mutta jospa miehelläsi on niin lyhyt ettei ikinä ennenkään osunut napukkaan.
Yliojentuvat peukalonivelet, 90 asteen kulmaan.
Luulin että kaikilla on tämmöset peukalot, kunnes ex-appi alkoi kerran mäkättää asiasta ikäänkuin se olisi mun oma valinta.
No rauha hänen maksalleen ja älköön tiemme enää ristetkö.
Tuntuu, että itsellä on lantio 5 senttiä ylempänä kuin mitä sen kuuluisi olla. Vaikea selittää mutta ulkoneva luu tuntuu kyljissä naparajan yläpuolelta. Inhottaa katsoa peilistä miten kyljistä tulee möykyt jotka kapenevat jalkoja kohti.
Mulla on pitkä ja melko paksu penis ja suuret kivekset.
M21
Mulla on siniset silmät, mutta mustuaisen ympärillä on molemmissa silmissä ruskea renkula.
Vierailija kirjoitti:
Yliojentuvat peukalonivelet, 90 asteen kulmaan.
Luulin että kaikilla on tämmöset peukalot, kunnes ex-appi alkoi kerran mäkättää asiasta ikäänkuin se olisi mun oma valinta.
No rauha hänen maksalleen ja älköön tiemme enää ristetkö.
Mul on samanlaiset. Plus helposti menee peukku ranteeseen kiinni. No, sormetkin kyllä taipuu reilusti kaarelle väärään suuntaan. Rannekin menee välillä ns. sijoiltaan ja lukkoon, saa kyllä naksautettua toimintaan.
Ja korvia sekä kulmakarvoja osaan heiluttaa.
:D
Mulla on veriryhmä B- joka on toiseksi harvinaisin veriryhmä. Yleisin Pakistanissa :D
Selkäakne. Koko selkä näyttää ihan gotlerilta.
Yletän koskettamaan kielen kärjellä nenänpäätäni. En tiedä onko kieleni erityisen pitkä vai onko nenän ja suun välinen etäisyys liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
568 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset tutkin pystyvät tuohon.
En usko heillä olevan edes muinaisia sukulaisia Israelissa...Typerä uskomus kyseessä, moni pystyy helposti tuohon vulcan tervehdykseen, itseni mukaan lukien ja tällä ei ole mitään tekemistä juutalaisuuden kanssa.
Mistä se sitten johtuu, että vain harvat tietyt ihmiset pystyvät merkin tekemään?
Kaikki leeviläiset (juutalaisten pappisheimo) pystyvät tuohon, muista juutalaisheimoista en tiedä pystyvätkö.
Älä jankkaa roskaa. Kaikki täällä pystyvät vulcan-tervehdykseen, paitsi ehkä se, jolta puuttuu kämmen. Ja varmasti hänkin toisella kädellä.
Taidat olla aika naiivi.
Ei todellakaan kaikki pysty tuohon, mistä sitten johtuneekin.
Yksi vitivalkoinen silmäripsi, joka kasvaa todella pitkäksi. Kasvaisi varmaan rajatta, mutta leikkaan sen aika pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.
Kerro lisää entisestä elämästä, oletko aina muistanut, kuinka kauan sitte jne.
Cool