Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
761/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole millään tavalla normaalia. Olen lukenut aiheesta Hardvard Med Schoolin raportissa vuodelta 1982 ja se johti vakavaan varvassyöpään joka levisi verenkiertoa pitkin potilaan genitaalialueelle aiheuttaen vakavia epämuodostumia - tiedäthän missä.

Vierailija
762/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuspilkku terskassa. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on spina bifida eli yksi selkänikama ei ole luutunut kunnolla. Se aiheuttaa hankaluutta koipien kanssa.

Vierailija
764/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalla sattui valuvika sukupuoli elimeni kohdalla. Sain suuren ja rujon näköisen sellaisen. Ylpeänä kannan sitä? No en todellakaan. Häpeän etten kehtaa käydä edes uimahallissa tai muuallakaan missä on muita nakuna tai uikkareissa. Se ei mahdu naiseen ja ne jotka sen ovat nähneet, pelkäävät eikä halua edes katsoa( on oikeasti niin ruma ja ryppyinen ja tummia läiskiä täynnä).

Lääkäri ei kunnallisella puolella ala pienentämään eikä yksityiseen ole varaa. Olen ollut sen takia masennus lääkkeiden käyttäjä muutama vuosi sitten.....

Vierailija
765/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan pitkät silmäripset.

Vierailija
766/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavan pitkät silmäripset.

Tarkennan vielä: siis luonnollisesti :D

Vierailija
767/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäni oikea puoli vuorotellen pullistuu ja menee "lommolle" joka hengityksen yhteydessä. Vasen puoli kestää elämän haasteet stoalaisella tyyneydellä.

Vierailija
768/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla virtsaputken suu aukeaa peniksessä terskan alapinnalle. On leikattu lapsena, kutsutaan hypospadiaksi. Penis on myös ylöspäin kaareva, vähän kuin koukistunut sormi. Löysänä todella pieni, erektiossa 12cm.

Ilmeisesti muoto hankaa mukavasti gpistettä vaimon mielestä. Kivekset ovat pienet ja päällekkäin kivespussissa, ei vierekkäin. Olivat syntymässä vatsaontelossa, leikkauksella saatu sinne. Koko juttu johtuu luultavasti äitini 60-luvun lopussa saamista hormonihoidoista lapsettomuuden hoidossa. Oma spermani on heikkoa. Koko elämäni olen hävennyt epänormaalia penistäni ja vihaankin äitiäni sen takia.

Kun virtsaputkeni on ikäänkuin rakennettu, on se alkanut kuroutua aikuisiällä. Sitä on laajennettu useita kertoja. Minun pitää käyttää kertakäyttökatetreja säännöllisin väliajoin, jotta virtsaputki ei ahtaudu.

Vierailija
769/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliliikkuvat nivelet, keskivertoa terävämmät kulmahampaat ja useita erikoisuuksia pigmentissä. Kasvoissa luomet muodostavat "puolikuun" leuasta poskeen, mutta erikoisinta on, että se on melkein peilikuva äitini kasvoissa olevasta muodostelmasta. Toinen sattuma luomien kanssa on sormenpään luomi kämmenen puolella vasemmassa kädessäni kun miehelläni on identtinen, mutta oikeassa kädessä. Silmissä on isänpuolelta periytyvä piirre, jossa iiristä ympäröi keltainen tai ruskea rengas ja loput muuta väriä, minulla keltainen+sininen, siskolla ruskea+vihreä ja usealla serkulla ruskea+harmaa.

Tunnistajat tunnistaa

Vierailija
770/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla virtsaputken suu aukeaa peniksessä terskan alapinnalle. On leikattu lapsena, kutsutaan hypospadiaksi. Penis on myös ylöspäin kaareva, vähän kuin koukistunut sormi. Löysänä todella pieni, erektiossa 12cm.

Ilmeisesti muoto hankaa mukavasti gpistettä vaimon mielestä. Kivekset ovat pienet ja päällekkäin kivespussissa, ei vierekkäin. Olivat syntymässä vatsaontelossa, leikkauksella saatu sinne. Koko juttu johtuu luultavasti äitini 60-luvun lopussa saamista hormonihoidoista lapsettomuuden hoidossa. Oma spermani on heikkoa. Koko elämäni olen hävennyt epänormaalia penistäni ja vihaankin äitiäni sen takia.

Kun virtsaputkeni on ikäänkuin rakennettu, on se alkanut kuroutua aikuisiällä. Sitä on laajennettu useita kertoja. Minun pitää käyttää kertakäyttökatetreja säännöllisin väliajoin, jotta virtsaputki ei ahtaudu.

Hypospadia täälläkin.

Vierailija
771/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yli 30-vuotias nainen ja korvat ja nenä kasvaa valkoista karvaa niin kuin jollain vanhoilla miehillä :D Puoliso nyppii korvat pinseteillä, ite nenän.

Vierailija
772/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain 150cm pitkä nainen

Vierailija
773/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan pinpin pienen ja pyöreän, valtavan kullin ja nutupussit.

Vierailija
774/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka ja kynnet kasvaa tuplavauhtia normaaliin nähden.

Vierailija
775/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmä on kaksivärinen, puoliksi ruskea ja puoliksi sininen.

Lisäksi vaikka olen normaalipainoinen niin kylkiluuni näkyvät erittäin selvästi, rintakehäni on todella kookas kroppaani nähden joten kylkiluuni paistavat ihoni läpi erittäin selvästi. Näkyy myös kaikkien vaatteiden läpi yms.

Ainoa hyvä puoli taitaa olla se, että myös keuhkojeni kapasiteetti on kai suurempi, koska olen erittäin hyvä kestävyysurheilussa. Koulussa voitin aina pitkän matkan juoksussa ja pystyn sukeltamaan pitkiä matkoja.

Vierailija
776/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä nänniä, ne ylimääräiset symmetrisesti aivan rintojen alapuolella .

Viisi viisaudenhammasta.

Hirveästi luomia.

Vierailija
777/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomi keskellä kämmentä! Se on vaalentunut iän myötä.. lapsena oli ihan musta

Vierailija
778/1574 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateenkorva aikuisella. Naamani.

Vierailija
779/1574 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 23cm pituinen kikkeli. En pysty harrastamaan tyttöystäväni kanssa koskaan sellaista seksiä että työntyisin kokonaan hänen sisäänsä ja se harmittaa vähän. Sama suihinotossa. Kukaan ei koskaan ole juuri paljoa yli puolta väliä ottanut suuhunsa.

Haluaisin edes joskus kokeilla kokoseksiä ja täyden suihinoton.

Vierailija
780/1574 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chauffeursto on Hangon satama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä