Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Yliliikkuvat nivelet, saan jalat niskan taakse.
Ja nilkat mul jahtaa helposti, esimerkiksi seisoessa paikallaan. Tosi noloa yhtäkkiä vain horjahtaa, kun nilkka taittuu.
Mun korvat on todella pienet ja niissä toi nipukkaosa ei ole sellainen normaali hieman "roikkuva". Muistuttaa vähän keijun korvaa.
Todella kapeat ja luisevat ranteet, vaikka olen normaalipainoinen.
Toinen korvani on tehty kylkeni rististä, kyljessä on pieni kuoppa :D
Vierailija kirjoitti:
Toinen korvani on tehty kylkeni rististä, kyljessä on pieni kuoppa :D
Oho siis rustosta, autocorrect
Mulla ei kai ole mitään erikoista muuta kuin se, että vaikka olen oikeakätinen, on vasemman käteni hienomotoriikka tai joku vakaus parempi kuin oikean. Soitin nuorena 15 vuotta viulua, ja vasen käsi on sormikäsi jolla pitää löytää viulun kaulasta juuri oikean sävelen tuottava kohta.
Vierailija kirjoitti:
568 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.
Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.
Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.
Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.
Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…
Japanilaiset tututkin pystyvät tuohon.
En usko heillä olevan edes muinaisia sukulaisia Israelissa...Helposti pystyn, mutten myöskään omaa juutalaisia sukujuuria.
Vai leeviläisiä sukujuuria, jepjep. Kyllä tuo onnistuu lähes jokaiselta.
Moniväriset silmät. Sinistä, keltaista, harmaanvihreää
Minulla on harmaan siniset silmät ja tietääkseni se on harvinainen silmien väri. Ne ovat lähes harmaat. Lisäksi toisessa silmässä on hruskeaaieman .
Mulla on rintalastan keskellä, alimmassa kohtaa josta kylkiluut eriytyy sellainen pieni luupatti. Ei näy juurikaan ulospäin, mutta tuntuu sormella.
Mulla on eskimohammasluu eli ikenissä ylimääräistä luustoa.
Isän puolelta jotain alkuperäisgrönlantilaista verta kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Ja nilkat mul jahtaa helposti, esimerkiksi seisoessa paikallaan. Tosi noloa yhtäkkiä vain horjahtaa, kun nilkka taittuu.Mun korvat on todella pienet ja niissä toi nipukkaosa ei ole sellainen normaali hieman "roikkuva". Muistuttaa vähän keijun korvaa.
Jos omistaa yliliikkuvat nivelet niin mahdollisuus sairastua fibromyalgiaan on suuri.
Vierailija kirjoitti:
568 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.
Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.
Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.
Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.
Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…
Japanilaiset tututkin pystyvät tuohon.
En usko heillä olevan edes muinaisia sukulaisia Israelissa...Helposti pystyn, mutten myöskään omaa juutalaisia sukujuuria.
Eikö tuo ole se tunnettu Star Trek-tervehdys? :DDD
Minulla on ne "Megan Fox"-peukalot. Geenivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Ja nilkat mul jahtaa helposti, esimerkiksi seisoessa paikallaan. Tosi noloa yhtäkkiä vain horjahtaa, kun nilkka taittuu.Mun korvat on todella pienet ja niissä toi nipukkaosa ei ole sellainen normaali hieman "roikkuva". Muistuttaa vähän keijun korvaa.
Mietin jo hetken että mitä ne nilkat oikein jahtaa... :D
Tosi monta tavallista merkkiä.. "fritsu"täplä sydämen päällä. Hyppyrinenä.
LapsenaVasenkätinen mutta 5v pakko opetettiin oikeaankäteen.. siksi käsiala Hassu.
Tosi monta tavallista merkkiä.. "fritsu"täplä sydämen päällä. Hyppyrinenä.
LapsenaVasenkätinen mutta 5v pakko opetettiin oikeaankäteen.. siksi käsiala Hassu.
Mulla on ns. karttakieli, eli mun kielestä puuttuu osa siitä päällä olevasta valkoisesta nukasta, joka tekee siitä läikikkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on harmaan siniset silmät ja tietääkseni se on harvinainen silmien väri. Ne ovat lähes harmaat. Lisäksi toisessa silmässä on hruskeaaieman .
Maailmanlaajuisesti harvinaiset ehkä, mutta ei niinkään Pohjoismaissa.
Erikokoiset rinnat ja muutenkin vähän epäsymmetrinen sieltä sun täältä.
Hirveän pienet kädet mutta lättä isot jalat. Olen suht pitkä, niin näyttää typerältä kun omaa lapsen kädet ja isot kaviot :D
Helposti pystyn, mutten myöskään omaa juutalaisia sukujuuria.