Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
501/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tai kävelen - p3rse soittaa sävelen!

T: Sinkku-Mies

Vierailija
502/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nilkoissa (vain ja ainoastaan nilkoissa!) kasvaa yönmustia karvoja, vaikka olen muuten oikea vaalea eloveenan perikuva 

-rintani ovat olleet aina pienet ja lituskaiset, "tyhjentyneen" näköiset. Saavuttivat muotonsa heti kun rintojen kehitys alkoi 13-vuotiaana eivätkä ole siitä muuttuneet

-kulmakarvani hikoilevat todella runsaasti. Otsa eikä loput kasvot niinkään, päänahkakin vain hieman, mutta kulmakarvojen iho tuottaa hikeä niin mahdottomasti ettei kulmien meikkaaminen kannata ikinä, ja hiki valuu myös silmiin 

-saan mustelmia käytännössä itsekseen. Veriarvot on testattu, liikun ja syön hyvin terveellisesti, ja silti suuria tummansinisiä mustelmia ilmaantuu itsestään ja niiden paraneminen vie viikkoja. Pahimmillaan näky on saanut ihmiset huolestumaan, että hakataanko minua kotona 

t.N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napani "tursuaa" ulospäin, koska se ei saanut "sulkeutua" normaalisti, sillä syntymäni jälkeen napaverisuoneen oli pitänyt laittaa sokeriliuosta matalan verensokerini vuoksi. Ilmeisesti se oli sen ajan ainut konsti tai muualle ei suoniyhteyttä saatu. Olen aina hävennyt napaani.

Vierailija
504/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuvat synnynnäisesti kaikki viisaudenhampaat.

Vierailija
505/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelisormipoimu molemmissa kämmenissä. Hevosenkenkämunuainen.

Minulla on myös molemmissa käsissä samanlaiset poimut. Yhdellä lapsistani on toisessa kädessä. Downin syndroomassa on nuo. Niitä kutsutaan myös nimillä simiaaninviiva ja ennenvanhaan apinanviivaksi. Muodostuu sikiöaikana niille lapsille, jotka ovat pitkiä aikoja liikkumatta.

Vierailija
506/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea suhteellisen iso luomi selässä. Toisella lapsellani on samanlainen. Moi tutut. :)

Vierailija
507/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kielessä pieni halkeamia ja iso halkeama keskellä.

Kieli on kai tästä syystä karhea.

Äidilläni on myös tämä halkeama keskellä kieltä.

Kieli ei ole kuitenkaan kaksiosainen tai kaksipäinen.

Kysyin asiasta lääkäriltä, kun asia vaivasi ja lääkäri kertoi, että alunperin ihmisen kieli on ollut kaksipäinen kuin käärmeillä?

En tiedä, että johtuuko tästä, mutta mulla on todella tarkka makuaisti ja hajuaisti myös.

Olin aikanaan täydellisyyden tavoittelija ja en pitänyt kielestäni.

Moni on sanonut mua tosi hyväksi suutelijaksi, joten tällä kielellä mennään sitten hautaan asti.

:D Oikea lipokieli siellä! Lipsuttelet kieltäsi ees taas ees taas....

Vierailija
508/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on skolioosi, mikä aiheuttaa lantion epäsymmetrisyyden. Toinen puoli kehostani on sellainen kurvikas tiimalasi ja toinen on tikkusuora.

Minulla on skolioosi, mutta sen syy on lantion epäsymmettisyys. Lantio on epämuodostunut, jonka johdosta selkäranka on mennyt vinoon ja menee koko ajan enemmän. Sinun skoliosi on todella alhaalla jos se on vääntänyt lantionkin vinoon.

Vierailija
509/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen molempikätinen. Kirjoitan pääasiassa vasemmalla, mutta jos puhelimessa puhuessa täytyy kirjoittaa jotain ylös niin silloin kirjoitan oikealla. Käsiala tosin on huonompi oikealla kirjoittaessa. Saksia käytän oikealla kädellä ja monissa asioissa kumpikin käsi on yhtä vahvoilla ja saatan vaihdella lyönti kättä esim. sulkapalloa pelatessa.

Vierailija
510/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn jännittämään tärykalvon jännittäjälihasta tahdonalaisesti. Meidänlaisille on jopa oma subreddit https://www.reddit.com/r/earrumblersassemble/ 😁

Täällä sama, luulin aiemmin että kaikki pystyy siihen. Ihan kätevä ominaisuus, jos ei halua kuulla jotain niin voi peittää sen hurruttamalla korvia. :D

Vierailija
511/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vinot hampaat, etenkin etuhampaat, sillä minulla on luonnostaan kaksi ylimääräistä hammasta. Ne tosin on jo vedetty pois, mutta etuhampaat ovat edelleen vinot niin, että toinen muodostaa selvän raon sivulle.

Rintojen kehittymishäiriö: TODELLA eripariset ja tubulaariset. Isompi rintani leikattiin 2v sitten lähes 400g pienemmäksi. :)

T. 19v

Vierailija
512/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napani on ankkurinmuotoinen, kuten kuulemma monilla muillakin tiettynä aikana Lappeenrannassa syntyneillä. Oli asialla "merellinen" kätilö ❤

Vierailija
513/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.

Ootkohan mun kampaaja... Sillä on myös Megan Foxin peukalo(t). 

Vierailija
514/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset paineet liian suuret kirjoitti:

Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.

Hei sinun vaivaan saa ihan julkiselta puolelta hoitoa koska micropenis on sairaus. Miksi sitä ei ole huomattu aiemmin ( Sori huomattu... :D ) mutta julkinen puoli hoitaa asian.  :)

Millaista apua siihen voi saada aikuisena kun kasvuikä on jo ohi?

Vierailija
515/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pohjaton napa. Se on niin syvä, ettei sormella yletä rapsuttamaan pohjaa. Sellainen reikä vatsassa. Putsaan navan toisinaan pumpulipuikon avulla ja sellainen uppoaa sinne melkein koko puikko.

Mulla on laaja ja matala. Mutta siinä on outo piirre se, että yhdestä reunasta jos hipaisee tai koskee, niin sydämeen pistää. Tuntuu kuin lanka menisi siitä pitkin suoraan sydämeen ja saisi sähköiskun. En siis voisi kuvitellakkaan koskevani napaani pumpulipuikolla.

Vierailija
516/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista ja kertokaapa millaista hoitoa vaivaan siis saa? Psykiatristako?

Vierailija
517/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen molempikätinen. Kirjoitan pääasiassa vasemmalla, mutta jos puhelimessa puhuessa täytyy kirjoittaa jotain ylös niin silloin kirjoitan oikealla. Käsiala tosin on huonompi oikealla kirjoittaessa. Saksia käytän oikealla kädellä ja monissa asioissa kumpikin käsi on yhtä vahvoilla ja saatan vaihdella lyönti kättä esim. sulkapalloa pelatessa.

Minä opin kirjoittamaan vasenkätisesti kun soitin pianoa ihan pikkulapsesta asti, eli siinä joutui harjoittelemaan molempia käsiä. Kirjoitin molemmilla käsillä vaikka olin kai virallisesti oikeakätinen, mutta pystyin vaihtaa kättä kun toinen väsyi kirjoittamiseen.

Kun lopetin soittamisen aikuisikään tultua niin vasenkätisyys heikkeni, vaikka teen edelleen kärrynpyörän vasenkätisesti ja tartun jääpallo- tai -kiekkomailaan vasenkätisesti.

Vierailija
518/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.

Ootkohan mun kampaaja... Sillä on myös Megan Foxin peukalo(t). 

Eräällä eläkkeelle jääneellä vaatesuunnittelijalla ja minun entisellä hammashygienistillä (entiseltä kotipaikkakunnaltani) on samanlaiset peukalot.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWyBvuAy9_KpDgFjk…

Erikoinen geenimutaatio, mutta se ei aiheuta muita sairauksia eikä se aiheudu muista sairauksista.

Vierailija
519/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alikehittyneet pikkurillit, ovat ehkä samankokoiset kuin 5-vuotiaalla lapsella. Pidän niissä aina pitkiä kynsiä, niin ei iske niin helposti silmään

Vierailija
520/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kolmas nänni, se leikattiin pois kun oli niin ikävässä kohdassa että rintaliivit alkoivat hankaamaan. Oli siis toisen rinnan alla, että kaarituki hankasi.

Minulla on poskessani pieni reikä. Molemmissa korvissani on samanlainen reikä kuin poskessa. Reiät ilmeisesti ollut syntymästä asti.

Tästä on ollut joskus iltalehdissä juttua.

[url=https://www.is.fi/terveys/art-2000004876476.html[/url]

Molemmat pikkuvarpaani elävät naapurivarpaan alla. Tämä on ikävä vaiva juostessa maratoneja kun _aina_ tulee niihin rakkulat. Kellään vinkkejä saamaan varpaat suoriksi/pois alta?

Kinesioteipillä pikkuvarpaat sivuun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi