Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin parikymmentä syntymämerkkiä, jos ihan pienimmätkin lasketaan. Niitä on kädessä, käsivarressa, sääressä ja jalkaterässä. Kummaa niissä on se, että ne kaikki ovat oikealla puolella.
Millaisia syntymämerkkejä tarkoitat? Monet kutsuvat esim. luomia syntymämerkeiksi, vai tarkoitatko ns. viinimerkkejä?
Eivät ole luomia eikä myöskään viinimerkkejä. Sellaisia pigmentittömiä läikkiä ja osa syntymämerkeistä on sellaisia kovettuneita ihoalueita, joka näyttää kuin iho olisi jotenkin sulanut. Ovat olleet syntymästä asti, eikä ole mikään ihottuma tai ihosairaus, on varmistettu. Syntymän jälkeen on sanottu äidilleni, niiden jälkien olevan syntymämerkkejä.
Neurofibromatoosi
Minulla on vain terskan mittainen pippeli,ei vartta ollenkaan.Pallit roikkuvat yli 10cm.pituisissa pusseissa.
Viisaudenhampaista ei tietoakaan ja lisäksi alarivistä puuttuu viidennet hampaat. Eli hampaita on 26 kpl. Lisäksi ei kasva kainalokarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Selkäydinsiirto sisareltani paransi verisyöpäni.
Ettei nyt kumminkin olisi kyse luuydinsiirrosta?
mullaeioojalkojajamuutenkinooon outojakukaaneioomunkaveri jamuanukuttaamuttenjaksaikinä mennänukkuun jaoonrumamuttenjaksaikinämeikata eikämeikkieesauta.
Sain pienenä kattilallisen kiehuvaa vettä päälleni. Leikkausten jälkeen selässäni on iso kohta joka näyttää ikäänkuin suomuiselta krokotiilinnahalta. Oikeassa reidessä näkyy myös jäljet otetusta ihosta.
Pystyn taivuttamaan omien lihaksien avulla (eli en käytä toista kättä apuna) peukalon taaksepäin että kynsi melkein koskee peukalon vartta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?
Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.
Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.
Minun sydämeni on 5 tuntia vähemmän elänyt kuin minä.
( Sydänleikkaus sydän pysäytettynä )
Mul toi toinen jalka vetää jostusin syystä koko ajan vasemmalle.
Minulla on viisi nänniä. En pidä toppeja ku näkyvät tuossa kainalossa. Näyttävät pikkulapsen nänneiltä ( 3kpl). Kauempaa katottuna isolta näpyltä. Maitoa valu imetyksen alussa niistä, mut loppu sitten ku maidon tulo tasaantui. Ennen häpesin niitä, mut en enään.😀 Eivät leikkaa pois kun on vain kosmeettinen haitta.
Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?
Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.
Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.
Juutalaisten sukunimien luettelo, katso löytyykö omasi. Löytyy todella paljon suomalaisnimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkäydinsiirto sisareltani paransi verisyöpäni.
Ettei nyt kumminkin olisi kyse luuydinsiirrosta?
Ilman muuta. Harvoin tapaa muita allogeenisen kantasolusiirron kokeneita.
Ulkoiset paineet liian suuret kirjoitti:
Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.
Hei sinun vaivaan saa ihan julkiselta puolelta hoitoa koska micropenis on sairaus. Miksi sitä ei ole huomattu aiemmin ( Sori huomattu... :D ) mutta julkinen puoli hoitaa asian. :)
Vierailija kirjoitti:
Mul toi toinen jalka vetää jostusin syystä koko ajan vasemmalle.
Menet sittet ympyrää? Jokaisella meistä toinen jalka on ns. johtava jalka siksi esim. metsään eksyy helposti kun mennään ympyrää.
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä.
Samoin. Toinen jalka on puoli numeroa suurempi. Lyhyet sormet, mutta pitkät varpaat.
Rinnoistani tulee hieman maitoa, vaikka en ole koskaan ollutkaan raskaana, on tullut murrosiästä asti heti kun rinnat olivat kehittyneet. Hormonihäiriötä saisi hoidettua lääkkein, mutta en ole pyytänyt, sillä en halua ottaa lääkkeitä asiaan, joka ei minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ehjät viisaudenhampaat, suussa. Ja ikää on,!
Minulla myös reiättömät viisaudenhampaat ja vieläpä täysin suoraan kasvaneet.
N47
Älä vaan tee itsellesi mitään leikkauksia ym, joku nainen saa sinusta ihanan ymmärtäväisen miehen (ellei ole jo saanut), sinä olet miehenä rikkaus, etkä mikään friikki!!!