Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
421/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla on penis. kirjoitti:

Minulla on miehen sukupuolielimet ja näytän pienikokoiselta mieheltä, vaikka sieluni on naisen sielu ja tunnen olevani oikeasti nainen enkä mies. Muut eivät kuitenkaan ymmärrä sitä, vaan pitävät minua miehenä ja käskevät minun olla hiljaa kun olen ottanut puheeksi sen, että haluaisin sukupuolenkorjausleikkaukseen.

Älä vaan tee itsellesi mitään leikkauksia ym, joku nainen saa sinusta ihanan ymmärtäväisen miehen (ellei ole jo saanut), sinä olet miehenä rikkaus, etkä mikään friikki!!!

Vierailija
422/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin parikymmentä syntymämerkkiä, jos ihan pienimmätkin lasketaan. Niitä on kädessä, käsivarressa, sääressä ja jalkaterässä. Kummaa niissä on se, että ne kaikki ovat oikealla puolella.

Millaisia syntymämerkkejä tarkoitat? Monet kutsuvat esim. luomia syntymämerkeiksi, vai tarkoitatko ns. viinimerkkejä?

Eivät ole luomia eikä myöskään viinimerkkejä. Sellaisia pigmentittömiä läikkiä ja osa syntymämerkeistä on sellaisia kovettuneita ihoalueita, joka näyttää kuin iho olisi jotenkin sulanut. Ovat olleet syntymästä asti, eikä ole mikään ihottuma tai ihosairaus, on varmistettu. Syntymän jälkeen on sanottu äidilleni, niiden jälkien olevan syntymämerkkejä.

Neurofibromatoosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain terskan mittainen pippeli,ei vartta ollenkaan.Pallit roikkuvat yli 10cm.pituisissa pusseissa.

Vierailija
424/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhampaista ei tietoakaan ja lisäksi alarivistä puuttuu viidennet hampaat. Eli hampaita on 26 kpl. Lisäksi ei kasva kainalokarvoja.

Vierailija
425/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäydinsiirto sisareltani paransi verisyöpäni.

Ettei nyt kumminkin olisi kyse luuydinsiirrosta?

Vierailija
426/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullaeioojalkojajamuutenkinooon outojakukaaneioomunkaveri jamuanukuttaamuttenjaksaikinä mennänukkuun jaoonrumamuttenjaksaikinämeikata eikämeikkieesauta.

Vierailija
427/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pienenä kattilallisen kiehuvaa vettä päälleni. Leikkausten jälkeen selässäni on iso kohta joka näyttää ikäänkuin suomuiselta krokotiilinnahalta. Oikeassa reidessä näkyy myös jäljet otetusta ihosta.

Vierailija
428/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn taivuttamaan omien lihaksien avulla (eli en käytä toista kättä apuna) peukalon taaksepäin että kynsi melkein koskee peukalon vartta.

Vierailija
429/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.

Vierailija
430/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sydämeni on 5 tuntia vähemmän elänyt kuin minä.

( Sydänleikkaus sydän pysäytettynä )

Vierailija
431/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul toi toinen jalka vetää jostusin syystä koko ajan vasemmalle.

Vierailija
432/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi nänniä. En pidä toppeja ku näkyvät tuossa kainalossa. Näyttävät pikkulapsen nänneiltä ( 3kpl). Kauempaa katottuna isolta näpyltä. Maitoa valu imetyksen alussa niistä, mut loppu sitten ku maidon tulo tasaantui. Ennen häpesin niitä, mut en enään.😀 Eivät leikkaa pois kun on vain kosmeettinen haitta.

Vierailija
433/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.

Vierailija
434/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.

www.avotaynu.com 

Juutalaisten sukunimien luettelo, katso löytyykö omasi. Löytyy todella paljon suomalaisnimiä.

Vierailija
435/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkäydinsiirto sisareltani paransi verisyöpäni.

Ettei nyt kumminkin olisi kyse luuydinsiirrosta?

Ilman muuta. Harvoin tapaa muita allogeenisen kantasolusiirron kokeneita.

Vierailija
436/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset paineet liian suuret kirjoitti:

Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.

Hei sinun vaivaan saa ihan julkiselta puolelta hoitoa koska micropenis on sairaus. Miksi sitä ei ole huomattu aiemmin ( Sori huomattu... :D ) mutta julkinen puoli hoitaa asian.  :)

Vierailija
437/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul toi toinen jalka vetää jostusin syystä koko ajan vasemmalle.

Menet sittet ympyrää? Jokaisella meistä toinen jalka on ns. johtava jalka siksi esim. metsään eksyy helposti kun mennään ympyrää.

Vierailija
438/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä.

Samoin. Toinen jalka on puoli numeroa suurempi. Lyhyet sormet, mutta pitkät varpaat. 

Vierailija
439/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoistani tulee hieman maitoa, vaikka en ole koskaan ollutkaan raskaana, on tullut murrosiästä asti heti kun rinnat olivat kehittyneet. Hormonihäiriötä saisi hoidettua lääkkein, mutta en ole pyytänyt, sillä en halua ottaa lääkkeitä asiaan, joka ei minua haittaa. 

Vierailija
440/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ehjät viisaudenhampaat, suussa. Ja ikää on,!

Minulla myös reiättömät viisaudenhampaat ja vieläpä täysin suoraan kasvaneet.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi