Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
461/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.

www.avotaynu.com 

Juutalaisten sukunimien luettelo, katso löytyykö omasi. Löytyy todella paljon suomalaisnimiä.

Ei ole juutalaissukunimiä suvussa. Päästä jo irti tuosta hölynpölystä.

Kävitkö sitten katsomassa Avotaynussa???

Sieltä löytyy yllättävän paljon suomalaisia sukunimiä,( ilman ääkkösiä) vaikka se on ulkomaalaisten juutalaisten pitämät sivustot.

Vierailija
462/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pohjaton napa. Se on niin syvä, ettei sormella yletä rapsuttamaan pohjaa. Sellainen reikä vatsassa. Putsaan navan toisinaan pumpulipuikon avulla ja sellainen uppoaa sinne melkein koko puikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään tatuointia.

Vierailija
464/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pohjaton napa. Se on niin syvä, ettei sormella yletä rapsuttamaan pohjaa. Sellainen reikä vatsassa. Putsaan navan toisinaan pumpulipuikon avulla ja sellainen uppoaa sinne melkein koko puikko.

Minulla myös. Se oli edelleen syvä kuoppa myös viimeisillään raskaana ollessa. :D En kyllä hirveän syvälle ole sitä vanupuikolla tonkinut, koska napa on sisältä jotenkin arka ja ällöttää.

Vierailija
465/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikuvan punainen karvoitus pimpissä.... ei ole muualla samanlaista vastaan....

Vierailija
466/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vai nainen?

Vierailija
467/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Raikuvan punainen karvoitus pimpissä.... ei ole muualla samanlaista vastaan....

Nyt pitää kyllä kuva saada.

Oletko punapää myös?

Vierailija
468/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan puhjennut viisaudenhampaita alaleukaan ja karvoitukseni lähes nolla, paitsi runsaasti hiuksia päässä.

Vierailija
469/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummassa iltapäivälehdessä nämä julkaistaan ja milloin? :) otsikko voisi olla Epätavallisen näköiset suomalaiset tai Suomalaiset muuttuneet avaruusoloiksi.

Odotan ahdistuneena, koska juttu julkaistaan, koska muutama aika harvinainen juttu löytyy näköjään muiltakin ja sitten kaikki luulevat että "x" on kirjoitellut aaveellä. Minä mitään täällä kirjoittele.

😎

Vierailija
470/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos joku tuttu lukee niin ehkä paljastun. Mutta siis todella pitkä häntäluu joka kaartuu hieman oikealle. Esimerkiksi ratsastessa en voi istua tietynlaisissa satulassa koska häntääni ns. koskee. Ilman satulaa se täytyy asetella hevosen rangan toiselle puolelle, onneksi siis vähän vino. Olen koittanut saada sitä heilumaan mutta toistaiseksi ei onnistu.

Ihana!

Vierailija
471/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppuja. Sirkussellaisia.

Vierailija
472/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peräaukko. Älkää naurako mutta näin se on saan helposti työnnettyä,sisään puolenlitran cokispullon. En ole kuullut että muilla heteromiehillä olisi näin. Jo nuorena poikana huomasin että peräaukkoon sai työnnettyä helposti sisään asioita. Isoin asia mitä olen kokeillut oli litran limuoullo se teki vähän tiukkaa ja sattu. En ole hirveästi viitsinyt huudella tästä julkisesti. Kakka kuitenki pysyy ihan hyvin sisällä, mutta tulee liukkasti ulos kun rentoutan peräaukon.

Vierailija
473/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi kylkiluu vähemmän toisella puolella ...

Vierailija
474/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun häpykummullani, juuri trimmatun karvoituksen yläpuolella, on kaksi tummaa, tarkkarajaista luomea samalla korkeudella, kappaleen matkaa toisistaan. Kerran yksi naisgynekologi naurahti spontaanin ihastuneesti, osoitti niitä ja totesi, että "nuohan näyttävät ihan silmiltä!" Ja niin ne vähän koomisesti näyttääkin, silmät ja parta siinä alla. Onneksi mies ei ole asiaa kommentoinut, enkä itse jaksa häiriintyä asiasta. Ruumiini voi sitten jonkin onnettomuuden jälkeen tunnistaa niistä, jos ei mistään muusta.

Et ole uniikki. Sekä mun äidillä että mulla on sama. Meillä vielä ne "silmät" ovat ns. oikeissa kohdissa. Mulla lisäksi toinen "silmä" on isompi kuin toinen, joten näyttää siltä kuin häpy iskisi silmää :D

Ollaankohan me sukua? Mistä päin ovat vanhempiesi sukujuuret? :)

Kainuusta ja Satakunnasta.

Ennen hävyn "ilme" oli avoin ja napittava, mutta nyt silmien yläpuolelle tullut sektioarpi on tehnyt siitä vähän myrtsin.

Itsellä on yksisilmäinen ja sukujuuret Satakunnasta :D

Vierailija
475/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikokoset jalat, eipä ihmeempää

Vierailija
476/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahtaat sieraimet, en saa kunnolla happeakaan niiden kautta. Ja tämän vuoksi pystyn vetämään sieraimet kiinni. Vedän siis nenän kautta ilmaa ja saan nenän kiinni.

Lisäksi korvakäytäväni ovat ahtaat myös, en ole vielä löytänyt nappikuulokkeita, jotka korviini mahtuisivat. 

Vierailija
477/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty iskemään silmää eli en pysty laittamaan toista silmää kiinni, niin että toinen olisi auki. Olen yrittänyt joskus harjoitella, mutta ei vaan onnistu. 

Vierailija
478/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kives puuttuu.

Vierailija
479/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmä karsastaa eikä sitä pystytä korjaamaan edes leikkauksella, koska kyseessä ei ole ns. laiska silmä. Silmän sisänurkan sidekudos jäykistyy vähitellen ja kasvattaa arpikudosta. Leikattu on pariinkin kertaan, mutta täysin suoraan katsovaksi sitä ei saa. Erotuksena laiskasta silmästä tämä ei ole heikentynyt tai peräti muuttunut lähes sokeaksi käytön puutteessa, vaan tässä on ihan normaali näkö. Silmien väliltä puuttuu kuitenkin yhteisnäkö, mistä johtuu, etten pysty käyttämään 3D-laseja.

Lisäksi ihoni on esim. käsivarsissa karhea, siinä on pieniä nystyröitä. Tällä "vaivalla" on kuulemma joku hieno nimikin, jota en nyt muista. Ja lisäksi reisissä ja säärissä näkyvät ihohuokoset, mikä on joskus herättänyt ihmetystä. Tämä ihon poikkeavuus on genettistä ja tulee äitini suvusta. Esim. säärissä ei juurikaan kasva karvoja, joten ei ole koskaan tarvinnut ajella niitä.

Vierailija
480/1574 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausarpi joka näyttää hämähäkiltä väärinpäin, tai kirkkoveneeltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi