Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
401/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.

missä se on?

Oikean rinnan alla. Tunnen toisen henkilön, jolla on kaksi. Hänellä ne ovat samalla kohdalla, mutta molemmin puolin.

Minulla on kainalossa maitorauhanen ja nänni, ei mikään ulkoneva, vaan pelkkä tiehyt. Raskaana ja imetysaikana kainalosta valui maitoa :(

Mulla sama, mutta molemmissa kainaloissa! Aion niin leikkautta ne pois kunhan saan rahat kasaan ja tarpeeksi rohkeutta.

Vierailija
402/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin kapeat ranteet ja nilkat ja jotenkin häpeän niitä.

Miksi tälle alapeukkuja? Ne ovat tikkumaiset, mutta minulla on aika isot kädet ja jalat kuitenkin :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

568 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.

Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.

Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.

Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.

Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…

Japanilaiset tutkin pystyvät tuohon.

En usko heillä olevan edes muinaisia sukulaisia Israelissa...

Typerä uskomus kyseessä, moni pystyy helposti tuohon vulcan tervehdykseen, itseni mukaan lukien ja tällä ei ole mitään tekemistä juutalaisuuden kanssa.

Mistä se sitten johtuu, että vain harvat tietyt ihmiset pystyvät merkin tekemään? 

Kaikki leeviläiset (juutalaisten pappisheimo) pystyvät tuohon, muista juutalaisheimoista en tiedä pystyvätkö.

Vierailija
404/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso syntymämerkki alaselässä, mun papalla, yhdellä veljellä, toisen veljen tyttärellä ja minun tyttärellä on samanlaiset

Vierailija
405/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin kapeat ranteet ja nilkat ja jotenkin häpeän niitä.

Miksi tälle alapeukkuja? Ne ovat tikkumaiset, mutta minulla on aika isot kädet ja jalat kuitenkin :(.

Alapeukkuja siksi, ettet hyväksy itseäsi sellaisena kun olet - Olisit iloinen, että ranteesi ja nilkkasi ovat sutjakat, toiset ovat niistä vain kateellisia sulle.

Vierailija
406/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.

Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.

...

Täh - eikö kaikki osaa tehdä noin? Tai siis mitä osaamista siinä on, sen kuin siirtää nimetöntä vasemmalle tai oikealle? En ikinä ajatellut että tämä on erikoinen taito :D.

Kyseleppä lähipiirissä osaavatko, luulenpa ettei kovinkaan moni, jos kukaan pystyy. 

Älä kysy asiaa kuitenkaan sukulaisiltasi, sillä he varmaan saavat tuon merkin tehtyä, jos kerran sinäkin, se johtuu geeneistä.

Vierailija
407/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visual snow. Ei näy mitenkään ulospäin, mutta sisäänpäin vaikuttaa näköön.

Vierailija
408/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Täh - eikö kaikki osaa tehdä noin? Tai siis mitä osaamista siinä on, sen kuin siirtää nimetöntä vasemmalle tai oikealle? En ikinä ajatellut että tämä on erikoinen taito :D.

Tuo on myös ihan opeteltavissa, kun oppii handlaamaan oikeat sormien lihakset kerran niin jatkossa tuon voi tehdä ihan vaivatta. Mä opettelin joskus lapsena niin, että pidin pyyhekumia keskarin ja nimettömän välissä ja kokeilin vaan aikani tehdä tuota niin nykyään onnistuu ihan helposti, kun on lihasmuistissa.

Ahaa, oikein harjoittelit - kylläkai sitä pystyy heittelmään vaikka kärrynpyöriä, jos oikein harjoittelee. Mutta siis synnynnäistä se ei sinulle ollut.

Ja muuten, miksi harjoittelit niin kovasti juuri tällaista juutalaisten rabbien siunausmerkkiä lapsena???

Minusta vähintäänkin outoa...

Heh :D Harjoittelin siksi, että kaverikin osasi niin tehdä ja ihmetteli kun minä en osannut. Ja lisäksi tuota merkkiähän käytetään myös Star Trek elokuvissa, joista sen ainakin itse tiedän, en ennen tätä ketjua ollut tietoinen, että se liittyy jotenkin juutalaisuuteen.

Vierailija
409/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta minulle kasvaa partaa leuan alle, varpaatkin ovat karvaiset.

Mälsää joutua nyppii tai ajella karvoja muutama kerta päivässä kun oma miesei edes pysty kasvattaa omaa partaa.

Poly cystic ovary syndrome

Vierailija
410/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Kyseleppä lähipiirissä osaavatko, luulenpa ettei kovinkaan moni, jos kukaan pystyy. 

Älä kysy asiaa kuitenkaan sukulaisiltasi, sillä he varmaan saavat tuon merkin tehtyä, jos kerran sinäkin, se johtuu geeneistä.

Näin sitä oppii aina jotain uutta :). Täytyypä kysellä vaikka töissä tai kavereilta!

Ja laittakaahan muuten ihmiset tähänkin peukkua - yläpeukku jos osaatte tehdä noin, ja alapeukku jos ette osaa?

Vierailija
411/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuhko kalu, mutta pehmeä terska.

Vierailija
412/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

568 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä uskomus kyseessä, moni pystyy helposti tuohon vulcan tervehdykseen, itseni mukaan lukien ja tällä ei ole mitään tekemistä juutalaisuuden kanssa.

Mistä se sitten johtuu, että vain harvat tietyt ihmiset pystyvät merkin tekemään? 

Kaikki leeviläiset (juutalaisten pappisheimo) pystyvät tuohon, muista juutalaisheimoista en tiedä pystyvätkö.

Tämä on sulla joku lapsellinen usko. Kaikki pystyvät tuohon riippumatta geneettisestä perimästä :D

Presidentti Obama, Pharell Williams, jne...

http://mentalfloss.com/article/30378/10-celebs-doing-vulcan-salute

Vierailija
413/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehen sukupuolielimet ja näytän pienikokoiselta mieheltä, vaikka sieluni on naisen sielu ja tunnen olevani oikeasti nainen enkä mies. Muut eivät kuitenkaan ymmärrä sitä, vaan pitävät minua miehenä ja käskevät minun olla hiljaa kun olen ottanut puheeksi sen, että haluaisin sukupuolenkorjausleikkaukseen.

Vierailija
414/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissa on kuppikoon ero.

Minulla on varmaan ainakin kahden. Todella epäkäytännöllistä! 

Lisäksi leukaniveleni menevät sijoiltaan aina kun haukottelen. Ja haukottelen aika usein.

Mulla menee kans vasen leukanivel sijoiltaan kun haukottelen. Sit pitää aina painaa se takas

Vierailija
415/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuopparinta, ei onneksi pahinta laatua.

Toinen asia on näkyvämpi ihmisille - kynteni ovat olleet aina hyvin valkoiset ja tämä on aiheuttanut hämmennystä monta kertaa. En kyllä tiedä, onko se erikoisuus vai ei. :D

Vierailija
416/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Tuo on myös ihan opeteltavissa, kun oppii handlaamaan oikeat sormien lihakset kerran niin jatkossa tuon voi tehdä ihan vaivatta. Mä opettelin joskus lapsena niin, että pidin pyyhekumia keskarin ja nimettömän välissä ja kokeilin vaan aikani tehdä tuota niin nykyään onnistuu ihan helposti, kun on lihasmuistissa.

Ahaa, oikein harjoittelit - kylläkai sitä pystyy heittelmään vaikka kärrynpyöriä, jos oikein harjoittelee. Mutta siis synnynnäistä se ei sinulle ollut.

Ja muuten, miksi harjoittelit niin kovasti juuri tällaista juutalaisten rabbien siunausmerkkiä lapsena???

Minusta vähintäänkin outoa...

Heh :D Harjoittelin siksi, että kaverikin osasi niin tehdä ja ihmetteli kun minä en osannut. Ja lisäksi tuota merkkiähän käytetään myös Star Trek elokuvissa, joista sen ainakin itse tiedän, en ennen tätä ketjua ollut tietoinen, että se liittyy jotenkin juutalaisuuteen.

Aivan, he ovat ottaneet tuon merkin juutalaisilta rabbeilta jostain  syystä  - ja tuo Star Trekin päänäyttelijähän on muuten pesunkestävä leeviläinen. :-D

Vierailija
417/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

568 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sulla joku lapsellinen usko. Kaikki pystyvät tuohon riippumatta geneettisestä perimästä :D

Noissa kuvissahan oli useita ihmisiä, jotka eivät tuota merkkiä pystyneet tekemään!!!??? 

Tuo yksi juutalainen joutui oikein väkisin vääntämään tuon vanhan miehen sormia, koska ei saanut merkkiä muuten.

Eikä tuossa tosiaan ollut muuta kuin sellaisia, jotka tuon merkin pystyivät tekemään, vain muutamia ihmisiä ja sinä väität, että kaikki siihen pystyvät.

Se, miltä juutalaiset/leeviläiset näyttävät ulkoisesti ei ole mitään tunnusmerkkejä, heitä on kaiken värisiä ja näköisiä. Ei ole ketään tyypillisen näköistä juutalaista/leeviläistä.

Vierailija
418/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

568 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Vierailija
419/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Vierailija
420/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissahan oli useita ihmisiä, jotka eivät tuota merkkiä pystyneet tekemään!!!??? 

Tuo yksi juutalainen joutui oikein väkisin vääntämään tuon vanhan miehen sormia, koska ei saanut merkkiä muuten.

Eikä tuossa tosiaan ollut muuta kuin sellaisia, jotka tuon merkin pystyivät tekemään, vain muutamia ihmisiä ja sinä väität, että kaikki siihen pystyvät.

Se, miltä juutalaiset/leeviläiset näyttävät ulkoisesti ei ole mitään tunnusmerkkejä, heitä on kaiken värisiä ja näköisiä. Ei ole ketään tyypillisen näköistä juutalaista/leeviläistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän