Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
441/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että minulla oli six pac ennen 4v joten minulla on synnynnäiset six pacit.

Vierailija
442/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul toi toinen jalka vetää jostusin syystä koko ajan vasemmalle.

Esim. Osteopaatilla käynti voisi auttaa, kun siellä niksauttelevat suoraksi. Samoin jalan pituudet voidaan saada samanlaiseksi, jos kyseessä ei ole ihan oikeasti kyse lyhyemmästä jalasta. Ihan peruselämälläkin saa itsensä vinoon, esim. työ- tai nukkumisasennoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kirjoitti:

Nenän päässä siinä hiukan sivussa pieni hieman haalea, mutta selkeästi erottuva luomi joka on sileä. Eli siis "ihonmyötäinen"?

Ja vasemmalla silmällä ei voi yhtään katsoa ylös ja jos koitan sitä alkaa särkeä. Se on sitten varmaan karsastusta? En tiedä.

Tio pitäätutkia jos et pysry ylös katsomaan. Ainakin pineaalikysta aiheuttaa tuota eli lasvain keskellä aivoja joka tulee leikata jos ei voi ylöspäin katsoa.

Vierailija
444/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi peräaukkoa, joista toinen vain toiminnassa, toinen on umpio. Periytyvä.

Vierailija
445/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kielessä pieni halkeamia ja iso halkeama keskellä.

Kieli on kai tästä syystä karhea.

Äidilläni on myös tämä halkeama keskellä kieltä.

Kieli ei ole kuitenkaan kaksiosainen tai kaksipäinen.

Kysyin asiasta lääkäriltä, kun asia vaivasi ja lääkäri kertoi, että alunperin ihmisen kieli on ollut kaksipäinen kuin käärmeillä?

En tiedä, että johtuuko tästä, mutta mulla on todella tarkka makuaisti ja hajuaisti myös.

Olin aikanaan täydellisyyden tavoittelija ja en pitänyt kielestäni.

Moni on sanonut mua tosi hyväksi suutelijaksi, joten tällä kielellä mennään sitten hautaan asti.

Vierailija
446/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tytön, nyt jo naisen, jolla oli syntyessään alapäässä vain iso reikä.

En tiedä, että onko hän käynyt leikkauksessa sen takia. Me kannustimme häntä siihen.

Hän oli 30-vuotias, kun hänet viimeksi tapasin.

Vierailija
447/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Batmanin jälkeläinen. Bat(wo)man kenties?

Vierailija
448/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini nukkuu silmät lähes auki, vain valkuaiset näkyvät. Se on musta jotenkin karmivaa.

Vierailija
449/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu.

Vierailija
450/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset paineet liian suuret kirjoitti:

Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.

Hei sinun vaivaan saa ihan julkiselta puolelta hoitoa koska micropenis on sairaus. Miksi sitä ei ole huomattu aiemmin ( Sori huomattu... :D ) mutta julkinen puoli hoitaa asian.  :)

luulisi että tuollaisen kanssa ei houkuta hakeutua hoitoon julkiselle puolelle...

Muutenkin: soitat ajanvaraukseen:

-junttilan terveysasema.

-hei, tarvitsisin ajan lääkäriltä

-okei, mikäs vaivaa

-tota tarviiko se kertoa?

-tarvii kyllä jotta voin kirjata sen tänne järjestelmään ja lääkärit näkevät vaivasi myöhemminkin

*klik* tuut tuut tuut

Vierailija
451/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännit ja häpyhuulet.

Vierailija
452/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.

Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.

Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.

Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.

Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…

Ei helkkari, uskooko joku tosiaan johonkin noin älyvapaaseen uskiksien väittämään? Sallikaa mun nauraa.... Itse pystyn tekemään merkin vaivattomasti toisella kädellä (huom. ilman harjoittelua on aina onnistunut), toisella se taas ei millään onnistu. Joten kertokaa mitä tämä tarkoittaa ylläolevan teorian mukaan - että mulla on toisessa kädessä tämä geeni ja toisessa ei, vai???

Vierailija
453/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa jalassa pottuvarpaasta kaksi seuraavaa varvasta harottavat seistessäni v-asennossa. Ei ole synnynnäinen kummallisuus vaan ilmeni sen jälkeen kun astuin lattialla olevan tietokonemuuntajan päälle. Ei edes sattunut tuolloin, vasta joskus myöhemmin huomasin, että miten ne varpaat noin ovat. Mitään haittaa eivät aiheuta, paitsi joskus on tullut rakko, kun pitkäksi kasvanut pottuvarpaan kynsi on hangannut viereistä. 

Vierailija
454/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiketi ns molempikätinen, tai sekakätinen. Toki käytän moniin asioihin totutusti useimmiten oikeaa kättä (esim. kirjoittaminen), mutta voin helposti tarvittaessa vaihtaa kättä. Kirjoittaminen tuntuu oudolta vasemmalla kädellä, mutta piirtäminen ei ja esimerkiksi vasenkätisten saksia kokeillessani totesin, että leikkaaminen olisi luontevinta vasemmalla kädellä. Veitsi ja puukko varsinkin toimii yhtä hyvin molemmissa käsissä ja veistellessä saatan vaihtaa kättä sen mukaan kumpi puoli sopii paremmin kohteeseen. Veitsien kanssa vaan monesti leikkauspinta määrittelee kummalla kädellä se toimii.

Lisäksi pystyn vaivattomasti sekoittamaan oikean ja vasemman käden tehtävät. Otetaan vaikka esimerkkinä havukranssin tekeminen, yleensä sitä tehdään yhteen suuntaan ja oikea käsi tekee yhtä, vasen toista ja se tuntuu tekijästä luontevammalle niin. Pystyn tekemään kranssin molempiin suuntiin ja lisäksi totaalisen väärin eli kesken oikeakätisen kranssinteon siirrynkin tekemään vasemmalla kädellä oikean käden hommia ja vice versa. Puutarhurin opinnoissa tämä oli aikoinaan puheenaihe, koska se nyt pitäisi tehdä tietyllä tavalla eikä sejoittaa miten sattuu. Työn jäljessä ei toki ollut moittimista,mutta kontroversiaali lähestymistapa...

Vierailija
455/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni kohtu (ei lapsia). Osaan kävellä varpaillani niin, että varpaat on kääntyneenä jalkojen alle taaksepäin.

Vierailija
456/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen silmä on sininen ja toinen ruskea.

Vierailija
457/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa kantapäissä oudot rusto/luupatit jotka hiertää kaikkiin mahdollisiin pikkukenkiin :) myös pehmeät pienet pallurat jalkojen ulkosivuilla, poikaystävä tutkii niitä aina ihmetellen.. Lisäksi toisen korvan takana pienen pieni rustopatti, haisee todella pahalle ja kerää likaa. Olen myös molempikätinen, moni asia minkä opettelee ekaa kertaa, pitää kokeilla kummalla kädellä sujuu paremmin :)

Vierailija
458/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonksuvat leuat. Aina kun haukottelen, leukakalustoni kolisee. 

Toinen peukaloni on yli sentin lyhyempi kuin toinen sekä paksu ja leveä.

Tuo leukojen lonksuminen taitaa johtua yöllisestä bruksismista (puret yöllä hampaita yhteen).

Terveisin toinen lonksuleuka

Vierailija
459/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo muka todistaa, että kaikki pystyvät tuohon merkkiin jos Obama ja Williams saavat merkin tehtyä?

Hehän voivat olla leeviläistä/juutalaista sukua molemmat, niinhän minäkin olen ja kaikki perheen jäseneni saavat tuon käsimerkin aikaiseksi, mutta muita ko. merkin osaajia en tunne.

Minulle tuon merkin tekeminen ei ole ikinä tuottanut ongelmia, eikä junttisuomalaisessa suvussamme ole juutalaista nähtykään.

www.avotaynu.com 

Juutalaisten sukunimien luettelo, katso löytyykö omasi. Löytyy todella paljon suomalaisnimiä.

Ei ole juutalaissukunimiä suvussa. Päästä jo irti tuosta hölynpölystä.

Vierailija
460/1574 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen jolla kasvaa karvoja leukaan ja ylähuuleen. Sellaisia mustia jouhimaisia karvoja. Ikää vasta 28v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan