Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla.
Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan.
Ja tätä ette sitten laita Iltalehmiin senkin laiskat kesätoimittajat.
Korvakäytäväni ovat todella pienet, ja toinen korvakäytävä erityisesti on niin pieni, että korvalääkäri totesi sen olevan samankokoinen kuin yleensä n.3- vuotiaalla lapsella on... Olen siis yli 30-vuotias nainen ja mutten olen ihan normaalikokoinen ihminen, tuo korvajuttu on vain outo.
Mulla on ylävisurin takana lähes poskiluussa vielä ylimääräinen puhkeamaton hammas. Ja toivottavasti ei koskaan lähde puhkeamaankaan..
Minulla ei haise hiki. Hikoan kyllä, jopa paljon mutta hikeni ei haise. Jokin bakteeri puuttuu iholta. Isäni oli samanlainen. Hyvä ominaisuus kyllä. Sen sijaan jalkahikeä erittyy myös paljon ja se haiskahtaa. Pesen melko usein esim. lenkkarit pesukoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisessa pikkurillissä neljä viivaa, kun yleensä niitä on kolme. Tuo ylimääräinen viiva sijaitsee tyvinivelen ja sen keskinivelen välissä.
Mullakin on, vasemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla.
Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan.
Torukset?
Vierailija kirjoitti:
DG. Toispuoleinen kananrinta.
Mihin lähetän laskun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lähetän laskun?
Kananrinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lähetän laskun?
Kananrinta?
Kun seuraavan kerran ostat broitskun kokonaisena katso miten sen kylkiluut törröttää molemmin puolin. Saitko riittävästi D-vitamiinia lapsena?. Voi johtua sen puutteesta kasvuiässä tai perinnöllinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Sydämen muotoinen kohtu. Kuulostaa romanttiselta, mutta on vastuussa viidestä keskenmenosta ja kahdesta ennenaikaisesta synnytyksestä.
Mulla sama. Kolme keskenmenoa ja 3 lasta(vaikeat raskaudet)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.
Sama täällä, tätä kutsutaan clubbed thumbiksi tai murhaaajapeukaloksi :D
Saan väännettyä kieleni kolmelle rullalle eli aaltomaiseksi. Yleensähän porukka saa väännettyä sen vain yhdelle rullalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kitalaessa (heti etuhampaiden takana) pieni reikä, joka ilmeisesti johtaa jonnekin poskionteloihin. Joskus reikä on "auki" niin, että pystyn ikään kuin viheltämään, kun imen sen kautta ilmaa suu kiinni. Lisäksi nuhaisena pystyn imemään räkää pois sen kautta :D
Hei muuten, olikohan tuo tyypillistä joillekin eskimoille tai alkuperäiskansoille??? Että tuossa kohtaa olisi myös vähän enemmän jotain rustoa?
Vierailija kirjoitti:
Normaalia venyvämpi iho naamassa
Minulla sama, eli hyvin elastinen iho ja se asettuu eri tavalla silloin tällöin ja näytän valokuvissa erilaiselta. Kuten Minttu Räikkönen joka näyttää erilaiselta melkein joka kuvassa.
Luomet muodostavat Otavan tähtikuvion toisessa käsivarressani.
Sydämenmuotoinen syntymämerkki alaselässä :)
aamunpaiste kirjoitti:
Minulla ei ole toista korvaa ja selkärankani ei ole keskellä vaan vasemmalle päin jotenkin. Olen 16v
Kai selkä on tutkittu?
Yliliikkuvat nivelet, leuka lähtee joskus sijoiltaan. Gynen mukaan kohtu vinossa. Ennen oikomishoitoa oli niin vinot hampaat, että muutama hammas oli peräkkäin, eikä sivuttain rivissä niinkuin kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lähetän laskun?
Kananrinta?
Kun seuraavan kerran ostat broitskun kokonaisena katso miten sen kylkiluut törröttää molemmin puolin. Saitko riittävästi D-vitamiinia lapsena?. Voi johtua sen puutteesta kasvuiässä tai perinnöllinen ominaisuus.
Synnärillä huomattu. Äidillä ei ollut D-vitamiinin puutetta.