Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
181/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Mulla kanssa tuntuu kuin nenänpää olisi keskeltä halki, mutta ei näytä siltä, lisäksi pystyn koskemaan nenänpäähän kielellä.

Vierailija
182/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa nilkoissa on ylimääräiset luut, nilkan etupuolella, jonka takia en ole koskaan päässyt kyykkyyn. Siis en koskaan kertaakaan, nilkka ei taivu edes 90 asteeseen.

Olen ollut aina urheilullinen ja hoikka, ja koko lapsuuden ja nuoruuden sain kuulla kuinka vika on kireissä akillesjänteissä ja pohkeissa. No arvatkaapa olenko venytellyt pohkeita! Käytännössä koko elämäni nousin portaat siten, että joka askelmalla venytin akillesta.

Kunnes viimein röntgenkuvauksen yhteydessä asia selvisi. Jumpassa on tylsää kun ohjaaja pauhaa menemään syvemmälle kyykkyyn :(

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn nuolemaan kyynerpäätäni. Minulla on niin lyhyet käsivarret ja niin pitkä kieli. Ilmeisesti todella harvinaista, kaikki joille olen viitsinyt kertoa ovat olleet ihan ihmeissään.

Peukuta, jos viestin lukemisen jälkeen kokeilit kyynärpään nuolemista. :D Itsellä jäi parista sentistä kiinni.

Vierailija
184/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Vierailija
185/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppaan on kasvanu erikokoisia "patteja" viimeisen noin kymmenen vuoden aikana. Tulevat kivun ja kuumotuksen kanssa, muuttuvat myöhemmin pehmeiksi ja jatkavat kasvuaan, suurin lähes kämmenen kokoinen. Neljän koepalan ja muutaman lääkärin jälkeen edelleen mysteeri mitä ovat kun koepaloissa ihan tavallista kudosta eikä edes ylimääräistä rasvakudosta. Näytän paikoin aika kummajaiselta, mutta onneksi ei satu.

Vierailija
186/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkalisäkkeeni on "normaalia" pidempi.

Vierailija
187/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Mulla on molemmissa, kämmeneen tullut vasta aikuisiällä. Pieniä toki ovat, hieman pisamista isompia.

Vierailija
188/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ottamaan itseltäni suihin, olen sen verran notkea mies.

Vierailija
189/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa takareidessä punainen etusormen pään kokoinen syntymämerkki ja muutamia valkoisia vesirokosta aiheutuneita jälkiä pitkin kehoa. Yksi niistä on toisen kulmakarvan päässä ja näytän siltä kuin minulla olisi ollut jossain vaiheessa kulmakoru, joka kasvoi ulos. Lisäksi kulmakarvat ja ripset ovat lähes valkoiset, mikä onneksi sopii hiusten väriin, mikä on vielä näin aikuisenakin melko vaalea. Näytän ilman kulmakynää tosin hieman hassulta ja ilmeettömältä. Varpaani ovat lyhyet verrattuna muiden ihmisten (kaverit ja perheenjäsenet) varpaisiin, esim. pikkuvarvas on n. 2cm ja etuvarvas 3cm.

Tämä on mukava ketju, kaikkea erikoista sitä löytyykin ihmisiltä.

Oli pakko mitata oma koska joskus yksi ex-mies sanoi aina mun pikkuvarpaita atomeiksi. Pituuttahan oli huimat 1,6cm :D Hauskinta on, että minusta varpaani ovat ihan normaalit, eivät erityisen lyhyet.

Vierailija
190/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassa iltapäivälehdessä nämä julkaistaan ja milloin? :) otsikko voisi olla Epätavallisen näköiset suomalaiset tai Suomalaiset muuttuneet avaruusoloiksi.

Vierailija
191/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummassa iltapäivälehdessä nämä julkaistaan ja milloin? :) otsikko voisi olla Epätavallisen näköiset suomalaiset tai Suomalaiset muuttuneet avaruusoloiksi.

IS. Veikkaan viikkoa.

Vierailija
192/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei muuta, kuin sappiarvet, mutta veljen pojalla oli syntyessään 10 sormea, tämä suvussa kulkeva geenimutaatio, esim. Isälläni oli myös toisessa kädessä 6 sormea. Nämä leikatut siis pois heiltä nyt.

Vierailija
193/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N6 kirjoitti:

Itselläni ei muuta, kuin sappiarvet, mutta veljen pojalla oli syntyessään 10 sormea, tämä suvussa kulkeva geenimutaatio, esim. Isälläni oli myös toisessa kädessä 6 sormea. Nämä leikatut siis pois heiltä nyt.

10 sormea? Yhdessä kädessä?

Vierailija
194/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi tissiä. talk about finding a bra.

Vierailija
195/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisormipoimu molemmissa kämmenissä. Hevosenkenkämunuainen.

Vierailija
196/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisessa pikkurillissä neljä viivaa, kun yleensä niitä on kolme. Tuo ylimääräinen viiva sijaitsee tyvinivelen ja sen keskinivelen välissä.

Vierailija
197/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis

Vierailija
198/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N6 kirjoitti:

10 sormea? Yhdessä kädessä?

Mitähän oon kirj.. Piti olla 12 :D siis 2 peukkua molemmissa.

Vierailija
199/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkikello.

Vierailija
200/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän päässä siinä hiukan sivussa pieni hieman haalea, mutta selkeästi erottuva luomi joka on sileä. Eli siis "ihonmyötäinen"?

Ja vasemmalla silmällä ei voi yhtään katsoa ylös ja jos koitan sitä alkaa särkeä. Se on sitten varmaan karsastusta? En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi