G. Olisitko mieluummin pienirintainen ja isopeppuinen vai päinvastoin?
Kommentit (38)
Suomalaisen naisen lautaperse on kyllä ruma!
Kaikista mieluiten pieni peppu ja pienet rinnat, ei hirviömöykkyjä missään muuallakaan.
Pienet rinnat ja takamus mieluummin pieni kuin seitsemän leivän uuni.
Rinnat eivät itselleni merkitse mitään, en tiedä miksi. Nuorena olisin halunnut ne kokonaan pois.
Takapuoli minulla on sitä varten, että kun istun, on jotain pehmustetta ettei pelkkien luiden päällä lepää koko paino. Ja teitysti sitten se välttämätön kloakki.
Olen aika tyytyväinen nykyiseen olomuotooni, koska olen laiha ja kyseiset paikat sen mukaan myös.
En ole koskaan ollut ns. naisellinen nainen, ja olisinkin mieluiten sukupuoleton.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa mua taas haukuttu laudaksi koko ikäni muttei perseen vaan nimenomaan aa-kupin tissieni takia. Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen haukkuvan naista tämän "lautaperseen" takia.
Vierailija kirjoitti:
Joo nimenomaan suomalaisen. Jos passista ilmenee suomen kansalaisuus niin hyi helvetti! Tosin lautaperseita ei edes esiinny missään muualla päin maailmaa, pelkästään Suomessa kantaväestön piirissä. Onneksi voi aina ottaa lentolipun toiseen kouraan matkustaa ulkomaille!
Isohkot tissit noin c-kuppi kiitos! Perseen saa treenattua muodokkaaksi mutta tisseille ei mitään voi ellei halua silikoneja jotka ei näytä hyvältä kuin harvalla maailmantähdellä.
Olen mies, tykkää isoista pepuista muhkeista reisistä ja pienistä rinnoista.
Ja mikä parasta naisystävä on juuri tällainen, upea ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä parasta naisystävä on juuri tällainen, upea ihana nainen.
Anna mä arvaan, naisellasi on vähintään c-kuppi. ''Pienet''.... my ass.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa mua taas haukuttu laudaksi koko ikäni muttei perseen vaan nimenomaan aa-kupin tissieni takia. Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen haukkuvan naista tämän "lautaperseen" takia.
Sulla on ihanat pienet rinnat 💋💋😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä parasta naisystävä on juuri tällainen, upea ihana nainen.Anna mä arvaan, naisellasi on vähintään c-kuppi. ''Pienet''.... my ass.
B on hänen kuppikoko.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat ja pieni perse.
Tämä olen minä. Enkä tahdo muuttua. Jättiläislollot / -takapuoli olisi kauhistus.
Olen mies ja tykkään pienistä piukoista pepuista. En tisseistä.
Kapea peppu voi olla pyöreä joka suuntaan, täyteläinen, onko se sitten iso vai pieni.
Olen oikeasti aika yllättynyt gallupin tuloksista tähän mennessä. Olen itse ollut aina pienirintainen ja isoperseinen ja inhonnut sitä yli kaiken. Isoja rintoja en ole koskaan kaivannut, vaikka niitä on koko oman ikäni hehkutettu mediassa. Harrastan muutenkin kyllä sellaisia urheilulajeja, että isot rinnat olisivat ihan hiton hankalat. Mutta jos saisin valita, niin ottaisin pienten rintojen lisäksi myös pienen perseen.
N25
Pienet rinnat ja iso peppu on tälläkin hetkellä, siihen olen tyytyväinen.
Mulla on isot tissit ja pyöreä peppu, mutta kapea lantio. Ihan jees.
Pienet rinnat ja pieni peppu, kiitos. Vihaan naisellisia muotojani :(
Jos en olisi jo tyytyväinen itseeni ja jos noista pitäisi valita, niin mielummin isot rinnat ja pieni peppu. Peppua saa aina treenaamalla isommaksi.