Lue keskustelun säännöt.
Mulla ei ole kohtalotovereita? Onko kohtalotovereita?
19.06.2018 |
Olisiko sinusta kohtalotoverikseni, kun minulla ei ole kohtalotovereita?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puuttuu, koska mulle on käynyt niin paljon negatiivisia asioita. Hävettää. Ite kun koittaa ja koittanut aina silleen mennä keskitietä ja tehdä järkeviä valintoja.
Jos olet niin uniikki lumihiutale, ettei sinulla ole kohtalotovereita, teitä on itse asiassa aivan tolkuttoman paljon.
Jos löydät kohtalotoverin, niin silloin et voi olla kohtalotoveri.
Minulle ei ole sattunut mitään merkittävää ikinä. Ei voi olla kohtalotoveria. Entä sinulla? Puuttuuko sinultakin kohtalotoveri?