Viiskymppinen ylipainoinen nainen joka tykkää Pokemoneista - hot or not?
Kommentit (31)
Kaksi ekaa sanaa otsikossa jo määritti, not hot.
Oon myös siisti ja osaan tehdä ruokaa. Ulkoilua tulee harrastettua kovasti koska Pokemon :)
Jos ois hoikka, niin sais olla vähän rumakin. Kroppaa on kiva paukuttaa.
M44
Tuon painoiselle ja ikäiselle se on aivan sama, onko hot vai not.
Sun juna meni jo.
Viiskymppinen voi olla vielä hot (Elizabeth Hurley).
Ylipainoinen ei voi.
Pokemonit ei vaikuta suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös hieman bi
Jos kilot ovat kertyneet myös rintoihin ja pyllyyn niin ilman muuta! Olen kiinnostunut.
Mieskokemusta ei ole kauheasti mutta jotkut ovat jopa saanut orgasmin mun kaa. En ole kauhean kätevä käsistäni :)
Sano nyt vielä, että sulla on myös käärme, tosin karannut.
Täällä toinen samanmoinen. Go team mystic! En tiedä oonko hot vai mikä mutta kuumat aallot on alkanut vaivata.
Hot, mutta vain jos aikoo muuttua itse isona Snorlaxiksi!
Kaipa harvan mielestä ylipainonen on hot, joten päättele siitä enemmistön mielipide. Pokemonit on kyllä plussaa :)
Tosi hot on, jos paskat välittää yllä kirjoittanaeiden arvostelijoiden luokitteluista.
Ylipainoinen ei voi koskaan olla hot.
Ei sitä vielä noiden tietojen perusteella voi sanoa.
Mutta se että kyselee asiaa kuin olettaen että tuo riittäisi ei ole kovinkaan hot, koska kertoo että ymmärrystä ei ole paljoa.
Jos pelaa sitä pokemon go peliä niin kyllähän kävellessä laihtuu 👍 Ihmisillä on eri kiinnostuksenkohteet niin mitäs niistä urveltamaan.
Vähän on ylimalkaiset tiedot. Vois kysyä vaikka onko kaljuuntuva mahakas keski-ikäinen kaljaa juova mies hot. Sellaisiakin nimittäin riittää...
Vierailija kirjoitti:
Jos pelaa sitä pokemon go peliä niin kyllähän kävellessä laihtuu 👍 Ihmisillä on eri kiinnostuksenkohteet niin mitäs niistä urveltamaan.
Harvinasen harva on pelin myötä laihtunut...
I'm gonna say... no.