Viiskymppinen ylipainoinen nainen joka tykkää Pokemoneista - hot or not?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelaa sitä pokemon go peliä niin kyllähän kävellessä laihtuu 👍 Ihmisillä on eri kiinnostuksenkohteet niin mitäs niistä urveltamaan.
Harvinasen harva on pelin myötä laihtunut...
Tosikko
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen ei voi koskaan olla hot.
Pyhpah! Itse miellytyn yksinomaan muhkummista. Ja ylipainoinenhan on jo jos on kilonkin yli BMI-rajan.
Mutta itse olen varmaan aikalailla AP:n tilanteessa viisikymppisenä, mitä nyt en osaa omaa painon kehitystä ennustella. Pidin Pokemoneista lapsena ja pidän niistä edelleen, vaikka ikä onkin "jo" 25+. Ihan yhtä lailla kuin olen pitänyt esim. videopeleistä ja Sormusten herroista lapsesta saakka – en näe mitään syytä miksi luopuisin aikaisemmista mielenkiinnonkohteistani keski-ikäistyttyäni.
Mutta AP:n, tai kenenkään, ei kannattaisi perustaa fiilistä omasta itsestä nettikommenttien varaan. :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelaa sitä pokemon go peliä niin kyllähän kävellessä laihtuu 👍 Ihmisillä on eri kiinnostuksenkohteet niin mitäs niistä urveltamaan.
Harvinasen harva on pelin myötä laihtunut...
Itse voin myöntää ettei ole oikein tullut laihduttua, koska Pogo vie niin paljon aikaa, että tulee turvauduttua vähän epäterveellisiin eväisiin, ettei tarvitse lähteä kotiin raidien välissä. Kunto on kyllä selvästi kohentunut ainakin tällä ex-sohvaperunalla, joka ei ennen vaivautunut kävelemään edes paria pysäkin väliä, vaan mieluummin odotti ratikkaa.
Mutta asiaan: pokemon pelaajat ovat ehdottomasti hotteja!
AP pelaatko Go:ta vai "oikeita pelejä"? Jos Go:ta niin mikä tiimi?
Sanoisin että hot! Tosin olen itse (hetero)nainen. Lähes 30v. Ja pelaan edelleen pokemoneja, tosin niitä alkuperäisiä.
Vaikka olenkin ylipainoinen, tykkään pukeutua seksikkäisiin alusasuihin.
Lisääkö hottia vai onko jo turn off ??
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanmoinen. Go team mystic! En tiedä oonko hot vai mikä mutta kuumat aallot on alkanut vaivata.
Team Instict täällä ja viisikymppinen normaalipainoinen nainen. Ja aivan sama oonko hot.
Mua voisi kiinnostaa kovastikin. :) Tuo Pokemon-harrastus on ehdottomasti plussaa. Miten sinuun tai ikäluokkasi bi-naisiin voisi saada yhteyden?
T. Hieman nuorempi bi-nainen Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin ylipainoinen, tykkään pukeutua seksikkäisiin alusasuihin.
Lisääkö hottia vai onko jo turn off ??
Ikä, ylipaino ja seksikkyys eivät juurikaan omasta mielestäni korreloi keskenään.
T. Hieman nuorempi bi-nainen Helsingistä
Hot. Voisin pelata Pokemonia sun kanssa ;)
T. Sporttinen M25