Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3545)

Vierailija
1701/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Painajainen elmstreetillÀ

Vierailija
1702/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Safiiri ja TerÀs, ehdottomasti. Kakkosena avaruusasema alpha. Toki tv-sarjoja...

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ring ja Hohto pelottavimmat. Amityvillen painajainen myös jÀÀnyt mieleen.

Vierailija
1704/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kauhu mut katsoin dokkarin ÀijÀstÀ joka oli ihan sekaisin ja eli karhujen kanssa...

Jos joku katsoo,niin se nauhoite mikÀ tuhotaan dokumemtissa löytyy youtubesta mut en suosittele kuuntelemaan.

MinÀ valitettavasti kuuntelun.

Se miten dokkari pÀÀttyi oli jÀrkyttÀvÀÀ ja koko dokkari todella sairas.

JĂ€i hirveĂ€ olo😬

KERRO NIMI

https://fi.wikipedia.org/wiki/Grizzly_Man

TÀÀ on sairas dokkari 😭

Youtubesta löytyy se viimeinen ÀÀnite hyi vitt...teki pahaa

Kiitos!:O Piti sitten viime yönĂ€ mennĂ€ kuuntelemaan ne audiot..vaikka moni vĂ€ittÀÀ ettei ole oikea, sanotaanko nĂ€in, miehen huutaminen on sen verran verta hyytĂ€vÀÀ ettĂ€ kyllĂ€ se taitaa olla aito..joitakin asioita ei vain pysty feikkaamaan..Luin sitten ihan pitkĂ€n dokumentin nĂ€iden kahden löytĂ€misestĂ€. Hyi hel**vetti, vielĂ€kin on tyhjĂ€ olo sisĂ€llĂ€ :x 

SillÀ jÀtkÀllÀ oli tosi nasaali homahtava ÀÀni. Kuuntelin Àsken eikÀ saa yöuniani menettÀmÀÀn. Ei minua hetkauta ettÀ elÀimet tappavat ihmisiÀ. SiinÀ on kyse biologiasta, ei pahuudesta. Ihmiset tekevÀt toisilleen -sekÀ elÀimille- niin paljon pahempaa pelkÀstÀ pahuudestaan.

Siis mistÀ tÀssÀ puhutaan? Dokumentista, jossa joku on leikkinyt hengellÀÀn niin kauan ettÀ lopulta kÀvi ohraisesti? Wikipediasta jotain luin ja oli kuulemma usein varoiteltu tÀtÀ hemmoa, mutta ei ollut uskonut.

Vierailija
1705/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€ssĂ€ on hyvĂ€ pĂ€tkĂ€ grizzly manista, siinĂ€ ei siis oo mitÀÀn pelottavaa ja kauheeta. MĂ€ en muuten usko, et se ÀÀnileike on aito, josta tĂ€ssĂ€ keskustelussa puhutaan.  Kuuntelin sen myös itse Ă€sken ja onhan se toki kamala, jos leikkii ajatuksella ettĂ€ se olis aito. Kamala oli toki kohtalo grizzly manilla ja tyttöystĂ€vĂ€llÀÀn, mutta heidĂ€n kohdallaan ikĂ€vĂ€ kyllĂ€ pitÀÀ paikkansa sanonsta; sitĂ€ saa mitĂ€ tilaa, varoitettu oli monta kertaa.

Vierailija
1706/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ymmÀrrÀ niitÀ, joiden mielestÀ Manaaja olisi pelottavin kauhuleffa. SehÀn oli jopa humoristinen.

Vierailija
1707/3545 |
21.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Grizzly man dokumentista tuli mieleen

Bear -elokuva, jonka olin katsonut Harvinaisia leffoja -youtubekanavalta. Keskinkertainen elokuva oli mielestÀni, mutta Grizzly man kun kiinnostaa teitÀ niin paljon puheenaiheena, niin tulin vain ajatelleeksi, ettÀ sattuisitteko te pitÀmÀÀn siitÀ Bear elokuvasta.

Vierailija
1708/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ on sairas dokkari

Youtubesta löytyy se viimeinen ÀÀnite hyi vitt...teki pahaa

Ei mulla tehnyt. Pahempi on Jonestownin Kansantemppelin vika ÀÀnite, missÀ kuuluu mukuloitten parkuna kun punikkihörhöt vanhempansa juottavat niille syanidia. EikÀ sekÀÀn oikeen jÀrkytÀ. Suututtaa lÀhinnÀ.

Vierailija
1709/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse olen Ă€imistellyt tuon Hohdon vĂ€itettyĂ€ kauhutehoa.  Pikemminkin jokin mysteeritrilleri ehkĂ€.  Kummallinen se ainakin on.   YrittÀÀ ehkĂ€ rakentaa kauhua omituisilla elementeillÀÀn.

Puuduttavakin.

Vierailija
1710/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Evil Dead 1 ja 2.  Manaaja.

Vierailija
1711/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sinister...

Vierailija
1712/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

horrox kirjoitti:

Itse olen Ă€imistellyt tuon Hohdon vĂ€itettyĂ€ kauhutehoa.  Pikemminkin jokin mysteeritrilleri ehkĂ€.  Kummallinen se ainakin on.   YrittÀÀ ehkĂ€ rakentaa kauhua omituisilla elementeillÀÀn.

Puuduttavakin.

Oisitpa kokenut mun Hohto kokemukseni, kun nÀin sen ensimmÀisen kerran.

Olin teini, kun se tuli tv:stÀ. Katsoin sitÀ ja yhden mainostauon aikana se leffa alkoi melkein tÀysin alusta. Eli voisi sanoa, ettÀ katsoin sen kaksi kertaa putkeen.

Ei se minuakaan pelottanut, mutta karmiva miljöö siinÀ oli. Painostava se ainaskin oli, mutta ei pelottava.

Vierailija
1713/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Carpenterin eka Halloween

Vierailija
1714/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kukaan nÀhnyt Men-elokuvaa? Mietin, uskaltaako sitÀ mennÀ katsomaan, kun olen lukenut, ettÀ jotkut katsojat ovat joutuneet poistumaan kesken elokuvan.

Hohdon ja Carpenterin ekan Halloweenin nÀin nuorena. Moneen vuoteen en ole nyt katsonut kauhuelokuvia.

Vierailija
1715/3545 |
22.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nÀhnyt Men-elokuvaa? Mietin, uskaltaako sitÀ mennÀ katsomaan, kun olen lukenut, ettÀ jotkut katsojat ovat joutuneet poistumaan kesken elokuvan.

Hohdon ja Carpenterin ekan Halloweenin nÀin nuorena. Moneen vuoteen en ole nyt katsonut kauhuelokuvia.

MÀ laitoin jo viestiÀ tuosta Men elokuvasta tÀhÀn ketjuun. SiinÀ elokuvassa on tulkinnan varaa, kun toteutus oli niin mysteerinen.

Elokuvassa on muutama hÀijyn nÀköinen kohtaus jotka voivat koetella hermoja, mutta muuten on ihan siedettÀvÀ kauhuelokuva.

Monta kohtausta siinÀ ainaskin oli mitkÀ saivat ajattelemaan "MitÀ hiivattia?" -tyylisesti.

Vierailija
1716/3545 |
26.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku mainitsi sen Sadness elokuvan niin tÀnÀÀn kÀvin sen katsomassa elokuvissa ja liioittelematta se on aivan sairas elokuva.

TykkÀsin kyllÀ siitÀ, vaikka koetteli hermoja.

On k18 elokuva ja jos saw ja hostel elokuvat ovat liikaa niin tÀmÀkin on teille liikaa. Ei yhtÀÀn sen helpompaa katsottavaa.

Vierailija
1717/3545 |
26.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Blair Witch. Ei ole sarkasmia.

Vierailija
1718/3545 |
26.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anoppi vs miniÀ

Vierailija
1719/3545 |
11.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀllÀ kertaa löysin kirppikseltÀ The Calling: paholainen keskuudessamme -elokuvan.

Ei mitÀÀn hajua minkÀlainen elokuva on, sillÀ en ole ikinÀ kuullut tuosta elokuvasta. Oletan ettÀ tÀmÀ olisi ihan ok kauhuelokuva.

LisÀksi vielÀ löysin Kultainen portti (2006) ja Rautanaamio (1977) -elokuvat.

Jotenkin nyt tuntuu, ettÀ tuo kauhuelokuva on nÀistÀ löytÀmistÀni huonoin elokuva, mutta olettamistahan tÀmÀ vain on. Toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ luulojeni suhteen.

Sitten kaupasta löysin Alfred Hitchcockin Linnut elokuvan (1963) . TÀmÀn olen sentÀÀn nÀhnyt moneen otteeseen. Mulla on oikeasti lintukammo, joten tÀmÀ elokuva on aivan loistava kauhuelokuva itselleni. Lintukammoni on tullut siitÀ, kun oon joutunut aggressiivisten lintujen kohteeksi muutamaan otteeseen. TÀmÀ elokuva on vielÀpÀ yksi ikimuistoisimmista klassikko elokuvista itselleni. On siitÀ paljon aikaa, kun olen viimeksi nÀhnyt Linnut elokuvan.

Vierailija
1720/3545 |
12.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

horrox kirjoitti:

Puuduttavakin.

MÀ en pysty katsomaan sitÀ. Edustaa perhevÀkivalta, jota olen saanut kestÀÀ omassa elÀmÀssÀni

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn seitsemÀn kahdeksan