Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3598)

Vierailija
1701/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen elmstreetillä

Vierailija
1702/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safiiri ja Teräs, ehdottomasti. Kakkosena avaruusasema alpha. Toki tv-sarjoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ring ja Hohto pelottavimmat. Amityvillen painajainen myös jäänyt mieleen.

Vierailija
1704/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kauhu mut katsoin dokkarin äijästä joka oli ihan sekaisin ja eli karhujen kanssa...

Jos joku katsoo,niin se nauhoite mikä tuhotaan dokumemtissa löytyy youtubesta mut en suosittele kuuntelemaan.

Minä valitettavasti kuuntelun.

Se miten dokkari päättyi oli järkyttävää ja koko dokkari todella sairas.

Jäi hirveä olo😬

KERRO NIMI

https://fi.wikipedia.org/wiki/Grizzly_Man

Tää on sairas dokkari 😭

Youtubesta löytyy se viimeinen äänite hyi vitt...teki pahaa

Kiitos!:O Piti sitten viime yönä mennä kuuntelemaan ne audiot..vaikka moni väittää ettei ole oikea, sanotaanko näin, miehen huutaminen on sen verran verta hyytävää että kyllä se taitaa olla aito..joitakin asioita ei vain pysty feikkaamaan..Luin sitten ihan pitkän dokumentin näiden kahden löytämisestä. Hyi hel**vetti, vieläkin on tyhjä olo sisällä :x 

Sillä jätkällä oli tosi nasaali homahtava ääni. Kuuntelin äsken eikä saa yöuniani menettämään. Ei minua hetkauta että eläimet tappavat ihmisiä. Siinä on kyse biologiasta, ei pahuudesta. Ihmiset tekevät toisilleen -sekä eläimille- niin paljon pahempaa pelkästä pahuudestaan.

Siis mistä tässä puhutaan? Dokumentista, jossa joku on leikkinyt hengellään niin kauan että lopulta kävi ohraisesti? Wikipediasta jotain luin ja oli kuulemma usein varoiteltu tätä hemmoa, mutta ei ollut uskonut.

Vierailija
1705/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä pätkä grizzly manista, siinä ei siis oo mitään pelottavaa ja kauheeta. Mä en muuten usko, et se äänileike on aito, josta tässä keskustelussa puhutaan.  Kuuntelin sen myös itse äsken ja onhan se toki kamala, jos leikkii ajatuksella että se olis aito. Kamala oli toki kohtalo grizzly manilla ja tyttöystävällään, mutta heidän kohdallaan ikävä kyllä pitää paikkansa sanonsta; sitä saa mitä tilaa, varoitettu oli monta kertaa.

Vierailija
1706/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ymmärrä niitä, joiden mielestä Manaaja olisi pelottavin kauhuleffa. Sehän oli jopa humoristinen.

Vierailija
1707/3598 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grizzly man dokumentista tuli mieleen

Bear -elokuva, jonka olin katsonut Harvinaisia leffoja -youtubekanavalta. Keskinkertainen elokuva oli mielestäni, mutta Grizzly man kun kiinnostaa teitä niin paljon puheenaiheena, niin tulin vain ajatelleeksi, että sattuisitteko te pitämään siitä Bear elokuvasta.

Vierailija
1708/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sairas dokkari

Youtubesta löytyy se viimeinen äänite hyi vitt...teki pahaa

Ei mulla tehnyt. Pahempi on Jonestownin Kansantemppelin vika äänite, missä kuuluu mukuloitten parkuna kun punikkihörhöt vanhempansa juottavat niille syanidia. Eikä sekään oikeen järkytä. Suututtaa lähinnä.

Vierailija
1709/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äimistellyt tuon Hohdon väitettyä kauhutehoa.  Pikemminkin jokin mysteeritrilleri ehkä.  Kummallinen se ainakin on.   Yrittää ehkä rakentaa kauhua omituisilla elementeillään.

Puuduttavakin.

Vierailija
1710/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evil Dead 1 ja 2.  Manaaja.

Vierailija
1711/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinister...

Vierailija
1712/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

horrox kirjoitti:

Itse olen äimistellyt tuon Hohdon väitettyä kauhutehoa.  Pikemminkin jokin mysteeritrilleri ehkä.  Kummallinen se ainakin on.   Yrittää ehkä rakentaa kauhua omituisilla elementeillään.

Puuduttavakin.

Oisitpa kokenut mun Hohto kokemukseni, kun näin sen ensimmäisen kerran.

Olin teini, kun se tuli tv:stä. Katsoin sitä ja yhden mainostauon aikana se leffa alkoi melkein täysin alusta. Eli voisi sanoa, että katsoin sen kaksi kertaa putkeen.

Ei se minuakaan pelottanut, mutta karmiva miljöö siinä oli. Painostava se ainaskin oli, mutta ei pelottava.

Vierailija
1713/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpenterin eka Halloween

Vierailija
1714/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt Men-elokuvaa? Mietin, uskaltaako sitä mennä katsomaan, kun olen lukenut, että jotkut katsojat ovat joutuneet poistumaan kesken elokuvan.

Hohdon ja Carpenterin ekan Halloweenin näin nuorena. Moneen vuoteen en ole nyt katsonut kauhuelokuvia.

Vierailija
1715/3598 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt Men-elokuvaa? Mietin, uskaltaako sitä mennä katsomaan, kun olen lukenut, että jotkut katsojat ovat joutuneet poistumaan kesken elokuvan.

Hohdon ja Carpenterin ekan Halloweenin näin nuorena. Moneen vuoteen en ole nyt katsonut kauhuelokuvia.

Mä laitoin jo viestiä tuosta Men elokuvasta tähän ketjuun. Siinä elokuvassa on tulkinnan varaa, kun toteutus oli niin mysteerinen.

Elokuvassa on muutama häijyn näköinen kohtaus jotka voivat koetella hermoja, mutta muuten on ihan siedettävä kauhuelokuva.

Monta kohtausta siinä ainaskin oli mitkä saivat ajattelemaan "Mitä hiivattia?" -tyylisesti.

Vierailija
1716/3598 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi sen Sadness elokuvan niin tänään kävin sen katsomassa elokuvissa ja liioittelematta se on aivan sairas elokuva.

Tykkäsin kyllä siitä, vaikka koetteli hermoja.

On k18 elokuva ja jos saw ja hostel elokuvat ovat liikaa niin tämäkin on teille liikaa. Ei yhtään sen helpompaa katsottavaa.

Vierailija
1717/3598 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blair Witch. Ei ole sarkasmia.

Vierailija
1718/3598 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vs miniä

Vierailija
1719/3598 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa löysin kirppikseltä The Calling: paholainen keskuudessamme -elokuvan.

Ei mitään hajua minkälainen elokuva on, sillä en ole ikinä kuullut tuosta elokuvasta. Oletan että tämä olisi ihan ok kauhuelokuva.

Lisäksi vielä löysin Kultainen portti (2006) ja Rautanaamio (1977) -elokuvat.

Jotenkin nyt tuntuu, että tuo kauhuelokuva on näistä löytämistäni huonoin elokuva, mutta olettamistahan tämä vain on. Toivottavasti olen väärässä luulojeni suhteen.

Sitten kaupasta löysin Alfred Hitchcockin Linnut elokuvan (1963) . Tämän olen sentään nähnyt moneen otteeseen. Mulla on oikeasti lintukammo, joten tämä elokuva on aivan loistava kauhuelokuva itselleni. Lintukammoni on tullut siitä, kun oon joutunut aggressiivisten lintujen kohteeksi muutamaan otteeseen. Tämä elokuva on vieläpä yksi ikimuistoisimmista klassikko elokuvista itselleni. On siitä paljon aikaa, kun olen viimeksi nähnyt Linnut elokuvan.

Vierailija
1720/3598 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

horrox kirjoitti:

Puuduttavakin.

Mä en pysty katsomaan sitä. Edustaa perheväkivalta, jota olen saanut kestää omassa elämässäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi