Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3545)
Vierailija kirjoitti:
Kivikasvojen "Lepakkolinna" tv-elokuva.
Dolivo oli kyllä cool Dracula.
👍
Myös se Simo Salmisen kaamea röyhtäilijä oli aivan kauheaaaaaaaa! Ilmestyi ihan joka paikasta!
Ennustus ja Carrie, Painajainen Elm Streetillä.
Descent 1 ja 2, Lake Mungo, Paranormal Activity (vain ensimmäinen), The Bay, Taking of Deborah Logan, Grave Encounters, Tunnel, It Follows, A Quiet Place.
Ja sitten on todella hyviä mutta ei ehkä niin pelottavia.:)
Sanna Marinin hallitus 2019-2023. Jenni Haukio kehuu suomalaista maaseutua. Iiris Suomela-dokumentti.
Mä en kyl tiijä, mikä on kaiken kauheempi, ku mää en uskalla katto kauhuleffoi.
Yhen mä kuiteskin näin vahigossa, ku se aluks vaikutti ihan tavalliselta vilmiltä, ja mää niiku utelioiduin. Siin kiltti pariskunta tutustu toiseen miellyttävään pariskuntaan, ja sit ne hyvin ystävyttyään rupes ihan luonnollisesti harrastaan herttasee parinvaihtookin.
Sit se "miellyttävä" pari rupes käymään yhä painostavammaks, ja ne kiltit yritti päästä niistä irti. Ne yritti moneen kertaan, muttei onnistunu. Vasta sitten onnistu, kun ne kiltit lopulta murhas ne "miellyttävät" järjestetyllä auto-onnettomuulella. Soli aluks herttasee, mut kamaloitu si loppua kohti. Soon kyl kaiken kamalempaa, mitä mää oon nähny. Mää vaan en muista vilmin nimee, mut soli kuiteski televaattorissa.
Exorcisten ja
The Shining
Nykyään en katso kauhuelokuvia ollenkaan, olen päättänyt etteivät ne ole minua varten.
hohto, naapurin pojan kanssa katottiin se elokuvissa ja se puristi mun käden mustelmille kun niin pelkäsi ja huom, oltiin jotain 13-14 vuotiaita . ei ollut paljon k.16 kieltoja.
Vierailija kirjoitti:
Australiaan sijoittuva elokuva, joka kertoo kolmesta road tripillä olevasta nuoresta. Auto hajoaa kesken reissun ja saavat kyydin ja yösijan iäkkäältä mieheltä. Iltanuotiolla mies huumaa nuoret ja sitten alkaakin tapahtua. Porukan nuori mies pääsee karkuun, tyttöjä ei koskaan löydetä. Perustuu tositapahtumiin, tyttöjen lopullinen kohtalo tosin arvailua. Karkuun päässyttä epäiltiin alkuun tyttöjen surmaamisesta. Oli todella ahdistava, katsoin kaikki valot päällä ja äänet pois telkkarista. Nimeä en muista
Wolf Creek? Sellainen setämäisen harmittoman oloinen pahis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavimpia kauhuleffoja ovat kaikki elokuvat, joissa näyttelee Kati Outinen.
Kaurismäki vois tehdäkin kauhuleffan. Mustavalkoinen, sijoittuisi vampyyrin pitämään plasmakapakkaan ja vampyyrin nimenä olis Frank (häntä esittäisi tietysti Frank Langella) ja Kati näyttelisi Renfieldiä, koska nainen Renfieldinä olisi sopivasti woke.
Outinen sisänsä jo kauhuleffan aihe.
Kyllä, jos tarkoitat että pelottavan hyvä näyttelijä.
On niin hyvä näyttelijä, että pelottaisi, jos tulisi vastaan yöllä.
Asia Argento on aika nätti. Oletko karhugay, koska näet hänestä painajaisia?
Sanni gran Laasone n tiedottaa . Kauhukomedian katsominen kivaa
Viisi valittua.
Hyytävintä on että perustuu tositapahtumiin.
The Lazarus Effect ja Devils Due elokuvat ovat myös jännittäviä elokuvia itselleni. Paranormal Activityt myös ovat tosi jännittäviä itselleni ja Devils Due muistuttaa kovasti Paranormal Activity elokuvia.
Mä yritän mainita sellaisia elokuvia tähän ketjuun, jotka eivät ole kaikkien tiedossa, jotka ovat itselleni myös jännittäviä. Nuo Paranormal Activityt ovat todella tunnettuja elokuvia, mutta nyt vain ne tulee mainittua itseltäni, kun rinnastin ne tuohon Devils Dueen.
Varokaa heikko jäätä ja Ponterosa.
Alien, tehtiin kerralla se hyytävin elokuva.
Predator
Viidakkosodankäynnin huipputiimi huomaa päätyneensä trofeekeräilyn kohteeksi heidän omimmalla kotikentällään, trooppisessa viidakossa, yhtä yksinäistä vastustajaa vastaan.
Kivikasvojen "Lepakkolinna" tv-elokuva.