Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3545)
The Conjuring on melko hyvä. Yleensäkin jos IMDB:ssä kauhuleffa on saanut vähintään 7 tähteä on se potentiaalisesti pelottava. Moni on ihan kuraa.
Persun nousu ministeriksi,saatanan pelottavaa
Vierailija kirjoitti:
Sinua siis häiritsee etteivät muualta tulleet pääse enää yhtä helposti raiskaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Joku hammaslääkärin porausleffa oli sellainen mitä en katsoisi vaikka maksettaisi. Olen nähnyt vain kannen kuvan, en muista nimeä (siis video/DVD, aika vanha jo).
Maratoonari, Dustin Hoffman
Australiaan sijoittuva elokuva, joka kertoo kolmesta road tripillä olevasta nuoresta. Auto hajoaa kesken reissun ja saavat kyydin ja yösijan iäkkäältä mieheltä. Iltanuotiolla mies huumaa nuoret ja sitten alkaakin tapahtua. Porukan nuori mies pääsee karkuun, tyttöjä ei koskaan löydetä. Perustuu tositapahtumiin, tyttöjen lopullinen kohtalo tosin arvailua. Karkuun päässyttä epäiltiin alkuun tyttöjen surmaamisesta. Oli todella ahdistava, katsoin kaikki valot päällä ja äänet pois telkkarista. Nimeä en muista
Vierailija kirjoitti:
Dario Argenton Oopperan kummitus
Oliko kummituksena Asia Argento? Ei olisi tarvinnut edes maskeerata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se BOurdain näki tuossa horatsussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua siis häiritsee etteivät muualta tulleet pääse enää yhtä helposti raiskaamaan?
Tais olla heimopäällikkö itse?
Hereditary-pahan perintö.
Human centipede 1.
Don't look now (Kauhunkierre) vuodelta -73 on edelleen aika spooky shittiä, pahoja enteitä jne, en viitsi juonta paljastaa, jos vaikka Teema näyttää joskus, elokuvan loppu otti kyllä luulot pois, kylmät väreet tuli, huh huh!
Don't knock twice ja Bye bye man oli tosi hyviä kummituselokuvia itselleni. Yhdessä toisessa ketjussa mut haukuttiin kun mainitsin nämä, mutta nämä todellakin kuuluu yhtiin suosikki haamuelokuviini.
Paljon tehokkaampia nämä oli itselleni, kuin Blair Witch Project ja Sinister, että turhaan te haukutte mun makuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se BOurdain näki tuossa horatsussa?
Nähtävästi villi makuuhuoneen puolella.
Pelottavimpia kauhuleffoja ovat kaikki elokuvat, joissa näyttelee Kati Outinen.
Nothing Left to Fear, It Follows, The Possession (2012), Viimeinen manaus ja Viimeinen manaus 2 ovat myös mielestäni hyviä haamu ja riivaus elokuvia.
Gallows part 2 elokuva on tulossa Netflixiin ja sitä mähän oon toivonutkin Netflixiltä, kun siitä ykkösen olen nähnyt. Ykkönen oli mielestäni ihan hyvä haamuelokuva.
Hooked up leffa tuli mieleen tuosta Gallows elokuvasta ja tästä Hooked up leffasta tuli just Afflicted leffa mieleen. Näissäkin leffoissa oli jotain mikä innosti itseäni. Jotenkin suljetun tilan ilmapiiri on itselleni painostavaa.
Jutan ilmoitus presidenttiehdokkuudestaan.
Hauskin komedia lienee Pekka Haaviston samanlainen ilmoitus.