Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan ylihuomenna Nutrilett-kuurin (tiedän, epäterveellistä mutta olen epätoivoinen)

Vierailija
18.06.2018 |

Olen pussikuurilla 5-7 päivää ja sen jälkeen jatkan osanutrausta vielä pari päivää.

Olen niin epätoivoinen ja pitkässä ylensyönti- ja mässäilykierteessä, että koen pussikuurin olevan paras vaihtoehto. En vaan saa itseäni niskasta kiinni maltillisella laihdutuksella, repsahdan saman tien. Tarvitsen tämän radikaalin muutoksen alkuun.

En ole uskaltanut käydä vaa'alla, mutta uskon painon olevan tällä hetkellä jotain 76-78 kiloa.... Järkyttävää!! Olen onneksi myös pitkä, mutta silti tuo on aivan liikaa. Osa on rehellisesti läskiä ja osa on onneksi vain hiilaripöhöä, olen ahminut pastaruokia ja sipsejä kaksin käsin...

Nutrauksella haluan vain alkuun ja takaisin normaaliin ruokarytmiin, ja jossain vaiheessa painon takaisin alle 70 kilon. Jotain 66-68kg välillä on mulle paras.

Tuun päivittämään tänne kuulumisia, saa liittyä joukkoon tai saa kommentoida mitä haluaa :) Aloitan tämän siis keskiviikkona ja fiiliksen mukaan jatkan 5, 6 tai 7 päivää. Sen jälkeen osanutrausta hetki. Yhteensä mulla on noita 15 pussin paketteja 4.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jengiä vetää näissä pussiruokakuureissa? Eikö ne käy tylsäksi ja kalliiksi?

Nyt alkaa olemaan tuoreet kasvikset ja vihannekset sesongissaan. Niistä saisi vaikka mitä kiehtovia, maukkaita ja ravitsevia ruokia kehiteltyä.

Jos koittaisi ensiksi vetää vaikka kilon kasviksia päivässä? Keittoja, salaatteja, uunissa paahdettuna, grillattuna, smoothiena, vain mielikuvitus rajana. Siihen päälle laadukasta rasvaa ja hyvää proteiinia. 

Kerran vedin huvikseen viikon viherpirtelöillä. Lähti kyllä kaikki mielihalut mässäillä ja olo oli kevyt. Painosta ei lähtenyt kun pari-kolme kiloa nesteitä, oon hoikka muutenkin. Mutta se olo oli tosi hieno, kun elimistö sai vitamiineja ja oikeaa ravintoa paljon.

Miksi ei?

Vierailija
2/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en yksinkertaisesti pysty! Eikä tää pussikuuri ole edes kovin kallis, ostin noi paketit tarjouksesta ja ne oli postikuluineen 60e. Sillä saisin 12 päivän "ruuat", mutta nutraan sen 5-7 päivää.

Jotkut tarvitsevat radikaalimpia toimenpiteitä alkuun. Tän kuurin jälkeen jatkan mun "normaalilla ruokavaliolla", joka on todella kasvispainoitteinen, mutta nyt olen ollut pitkään roskaruoka-, valmisruoka- ja hiilarihöttökoukussa. Tarviin radikaalin muutoksen päästäkseni siitä pois, olen kyllä yrittänyt tsempata, mutta ei ole onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki refluksi! Et voi syödä mitään.

Vierailija
4/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa oppinut uuden hienon sanan, radikaali, mutta ei sutä joka väliin kannata tuntea.

Vierailija
5/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä jengiä vetää näissä pussiruokakuureissa? Eikö ne käy tylsäksi ja kalliiksi?

Nyt alkaa olemaan tuoreet kasvikset ja vihannekset sesongissaan. Niistä saisi vaikka mitä kiehtovia, maukkaita ja ravitsevia ruokia kehiteltyä.

Niissä vetää se helppous, huomattavasti helpompaa ja halvempaa kuin tuo sun ehdotus. Ja niissä on siis lisätty niitä vitamiineja. Toisekseen, jos haluaa tehokkaan startin laihdutukseen, onnistuu tällä tavoin. Sunkaan viikon pirtelöinnillä ei ollut sitä vaikutusta, vaikka ihanan energinen olo sulla olikin.

Ainoa vika, mikä pusseista tulee mieleen, on se, että aineenvaihdunta saattaa vioittua pysyvästi.

Vierailija
6/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tepsii vain karppaus!

Kun olen päättänyt, etten syö mitään hiilarihöttöjä, niin on helppo syödä sopivia ruokia.

Hiilareita tulee kyllä jonkin verran, mutta nekin vain kasviksista, joita menee paljon.

Parasta on kasvisvuoka, savustettu lohi ja majoneesi!

Muutama päivä ja on ihanan kevyt olo :)

Vierailija
7/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne epäterveellisiä ole (kaikki ravintoaineet löytyy kyllä) mutta he... tin pahanmakuisia! 2 päivää on maksimi kun niitä saa menemään alas, sitten alkaa yökkäämään. Muilla tavoin laihdutus on helpompaa kuin noilla ja vähemmän kärsimystä.

Vierailija
8/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: itse laihdutin munapaastolla (Facebook-ryhmä, egg fast) viikossa 5kg. Siitä sitten jatkoin vhh-linjalla. Kilot eivät ole tulleet takaisin paastoviikon jälkeen, siitä nyt reilu kuukausi. En kärsinyt nälkää ja makeanhimo loppui kuin seinään.

Hei, kerro ettei kilot tulleet takaisin viiden vuoden päästä, sitten voit tietää, että toimiko oikeasti.

Nyt puhut kuukaudesta :D

Vierailija
9/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin aikanaan Nutrilett-pussikeitoilla 10 kg. Loppuvaiheessa laihista vaihdoin toiseen niukkaenergiseen dieettiin. Mutta kannattaa jatkaa terveellisiä elämäntapoja vielä kuurin jälkeenkin ja lisätä liikuntaa. Muuten kilot tulee takaisin.

Vierailija
10/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 11 kg kuudessa viikossa sillä, eikä kilot ole tulleet takaisin vieläkään, vaikka aikaa 8 vuotta.  Älä välitä arvostelijoista, jotka ovat heitä joilla ei sisua siihen. Viikon kuuri kyllä poistaa vaan nesteet ja semmoisesta ei juuri ole hyötyä. terkuin ennen 71 ja nyt 60 kg.

Vierailija
11/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin aikanaan Nutrilett-pussikeitoilla 10 kg. Loppuvaiheessa laihista vaihdoin toiseen niukkaenergiseen dieettiin. Mutta kannattaa jatkaa terveellisiä elämäntapoja vielä kuurin jälkeenkin ja lisätä liikuntaa. Muuten kilot tulee takaisin.

Kiitos! Harrastan normaalisti reilusti liikuntaa, mutta ongelma on syömisessä :( nyt kuurin aikana aion tehdä vaan kevyitä kävelylenkkejä ja ehkä kevyttä jumppaa kotona, mutta ehdottomasti jatkan liikuntaa taas kuurin jälkeen. Ruokavalio on kuitenkin se 80% ja liikunta vain 20%.

-ap

Vierailija
12/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti 11 kg kuudessa viikossa sillä, eikä kilot ole tulleet takaisin vieläkään, vaikka aikaa 8 vuotta.  Älä välitä arvostelijoista, jotka ovat heitä joilla ei sisua siihen. Viikon kuuri kyllä poistaa vaan nesteet ja semmoisesta ei juuri ole hyötyä. terkuin ennen 71 ja nyt 60 kg.

Mulla on lomaa vain viikko, en tiedä jaksanko olla töissä samalla kun nutraan. Voin kokeilla. Mulla on noita paketteja 4kpl, jos syön 5 pussia päivässä, pussit kestää 12 päivää.

Vierailija
13/101 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sokerin syönti ja syö heti jotain proteiinipitoista, kun tulee vähänkään mässäilyolo. Ja vettä päälle. Parin viikon päästä ei enää teekkään mieli.

Suhtaudu terveelliseen ruokaan ja välipaloihin kuten lääkkeeseen, ne tekevät sinusta terveen ja hyvinvoivan. 

Vierailija
14/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin tänään alkoi! Lähtöpaino on järkyttävät 78kg....

Söin aamupalaksi ensimmäisen pirtelön, se oli suklaa ja todellakin positiivinen yllätys! Muut maut ovat mansikka ja banaani, uskon suklaan olevan näistä se paras.

Join myös pienen mukin kahvia tilkalla kevytsoijamaitoa. En pärjää ilman kahvia :)

Saa liittyä edelleen joukkoon, tuun päivittämään tänne silloin tällöin yksikseni, mutta olisi kiva vaihtaa fiiiliksiä jonkun muun kanssa, joka on dieetillä myös :)

Vierailija
15/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin tänään alkoi! Lähtöpaino on järkyttävät 78kg....

Söin aamupalaksi ensimmäisen pirtelön, se oli suklaa ja todellakin positiivinen yllätys! Muut maut ovat mansikka ja banaani, uskon suklaan olevan näistä se paras.

Join myös pienen mukin kahvia tilkalla kevytsoijamaitoa. En pärjää ilman kahvia :)

Saa liittyä edelleen joukkoon, tuun päivittämään tänne silloin tällöin yksikseni, mutta olisi kiva vaihtaa fiiiliksiä jonkun muun kanssa, joka on dieetillä myös :)

Tuskin saat seuraa, ei kukaan ole noin tyhmä.

Vierailija
16/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihduttamassa tällä hetkellä, mutta tsemppiä sulle silti. Harmittaa millaisia vastauksia olet saanut, eiköhän jokainen itse tiedä mikä toimii, tai ainakin oppii kokemuksesta, jos ei muuta. Voin hyvin kuvitella, että jos on ollut mättövaihe päällä niin tarvitsee jonkun radikaalin (hei sinä ivaaja, minäkin osan sen sanan!) katkaisun asiaan, kerralla huonoista tavoista eroon ja sitten taas sillä omalla tutulla rytmillä eteenpäin.

Hyvä siitä tulee. :)

Vierailija
17/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ruuastaja yleensäkin syömisestä.

Mulla nutraus on helppo vaihtoehto.

Olen jo vuosia syönyt nutrilettejä aina kuukauden ekan viikon, ma-pe. Sitten taas seuraavana kuukautena uudestaan.

Laihdun 5 - 8 kg vuodessa ja ilman nutrausta lihoisin 10 kg vuodessa.

Tämä sopii minulle.

Meillä saa 2 lääkärinkäyntiä ilmaiseksi vuodessa. Käyn joka vuosi hammaslääkärissä ja joka2 v perusterveystarkastuksessa ja joka toinen gynellä.

Kaikki arvot muuttuvat joka vuosi paremmiksi, tämä toimii minulla. Syön kasviskeittoa ja raastan joukkoon 2 porkkanaa ja juon suklaapirtelöä.

Vierailija
18/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korvaan lounaan semmoisella Naturdiet-smoothiella. Siinä on just sopivasti kaloreita ja hiilareita, että ei tuu mikään ähky eikä hiilarihumala iltapäiväksi. Muuten en harrasta noita. Onhan se aika raju dieetti tuollainen, mutta toivottavasti toimii ja saat muutettua muutenkin elämäntapojasi siten, että uusi paino pysyy!

Vierailija
19/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nutrannut, ja niinpä päätin katsoa, mitä nuo tuotteet sisältävät, ja herra paratkoon - nehän sisältävät fruktoosia, glukoosisiirappia, väriaineita ja kaikkea muuta keinotekoista! Mikä ihme estää sinua tekemästä paljon terveellisempiä pirtelöitä ja keittoja ihan itse käyttämällä tuoreita raaka-aineita? 

Olen itse kokeillut pariin otteeseen 7-10 päivän tuoremehupaastoa ja pitänyt paastoamisesta hyvin paljon, mutta perheellisenä sitä ei tuosta noin vain toteutakaan, kun siihen ei voi keskittyä kunnolla.

Toivotan joka tapauksessa sinulle onnea yritykseen, mutta kannustan samalla kokeilemaan jotain luonnollisempaa vaihtoehtoa. 

Vierailija
20/101 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nutrannut, ja niinpä päätin katsoa, mitä nuo tuotteet sisältävät, ja herra paratkoon - nehän sisältävät fruktoosia, glukoosisiirappia, väriaineita ja kaikkea muuta keinotekoista! Mikä ihme estää sinua tekemästä paljon terveellisempiä pirtelöitä ja keittoja ihan itse käyttämällä tuoreita raaka-aineita? 

Olen itse kokeillut pariin otteeseen 7-10 päivän tuoremehupaastoa ja pitänyt paastoamisesta hyvin paljon, mutta perheellisenä sitä ei tuosta noin vain toteutakaan, kun siihen ei voi keskittyä kunnolla.

Toivotan joka tapauksessa sinulle onnea yritykseen, mutta kannustan samalla kokeilemaan jotain luonnollisempaa vaihtoehtoa. 

Keinotekoinen ruoka ei tarkoita epäterveellistä. Ruokaan laitettavat lisäaineet on turvallisiksi testattu moneen kertaan, ei niitä muuten saisi käyttää. Monet lisäaineet ovat sitäpaitsi luonnollisia kemikaaleja joita on joissain muissa ruuissa luonnostaan. Prosessoitu ruoka on saanut epäterveellisen maineen lähinnä siksi että siihen monesti lisätään rasvaa ja sokeria paremman maun aikaan saamiseksi jolloin ne lihottavat herkästi, mutta Nutrilettien kohdalla siitä ei tarvitse huolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä